Gå til innhold

Aldri stol på en mann!

Fremhevede innlegg

Gjest Katten.
Skrevet

Så det er hovedsaklig badboys som enten har selvtillit eller ser ok+ ut?

Det lover ikke akkurat bedre :D

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, du kjenner vel til de fleste typer kvinner, så du vet vel alt om oss. Det er så tåpeliig med sånne uttalelser som det der: menn er sånn, kvinner er sånn. Vi er da forskjellige individer, alle sammen.

Ja, alle er individer, men mitt inntrykk er at kvinner ofte er mer avhengige av hva andre mener.

Høneflokk vs ensom ulv prinsippet :smoke: hehe

• Liker 1
Gjest BettyBoop
Skrevet

Så det er hovedsaklig badboys som enten har selvtillit eller ser ok+ ut?

Det lover ikke akkurat bedre :D

Helst vil jeg ha snille gutter som ser bra ut, men av og til er man uheldig og dukker opp i de som er bad.

Skrevet

Etter å ha blitt vraket tre ganger uten grunn, og på en lite fin måte, har mitt nye livsmotto blitt formet og det er slik: Aldri stol på en mann. Noensinne.

Og jeg ser for meg mange lykkelige år, alene, uten en mann. Gleder meg.

Anonym poster: 68ada44e29b4e0dc83e7e2dedcec969c

Sikker på at det var uten grunn da? Det er jo faktisk mulig at følelser forsvinner uten at det nødvendigvis finnes noen grunn til det...

Gjest BettyBoop
Skrevet

Sikker på at det var uten grunn da? Det er jo faktisk mulig at følelser forsvinner uten at det nødvendigvis finnes noen grunn til det...

Da informerer man om det. Man slutter bare ikke å ta kontakt helt plutselig, eller man vraker ikke uten forklaring.
Skrevet

Da informerer man om det. Man slutter bare ikke å ta kontakt helt plutselig, eller man vraker ikke uten forklaring.

Den forklaringen er aldri (hele) sannheten allikevel.

Skrevet

Nei, man slutter ikke bare å ta kontakt...

Jeg slo opp med eksen, rett og slett fordi følelsene mine kjølna 6 måneder inn i forholdet. Sa til henne at følelsene ikke var der lenger, uten det var noen spesiell grunn til det... Hadde ikke noen annen forklaring. Gjør det meg til en drittsekk da siden jeg ikke kunne sette fingeren på annet enn at følelsene var borte?

Gjest BettyBoop
Skrevet

Den forklaringen er aldri (hele) sannheten allikevel.

Bedre å få en forklaring uansett. Da VET man at det er slutt og slipper å måtte ta intet.
Gjest BettyBoop
Skrevet

Nei, man slutter ikke bare å ta kontakt...

Jeg slo opp med eksen, rett og slett fordi følelsene mine kjølna 6 måneder inn i forholdet. Sa til henne at følelsene ikke var der lenger, uten det var noen spesiell grunn til det... Hadde ikke noen annen forklaring. Gjør det meg til en drittsekk da siden jeg ikke kunne sette fingeren på annet enn at følelsene var borte?

Nei for da sa du at du gjorde det slutt og hvorfor. Noe helt annet enn å bare si:Det er slutt uten noen videre forklaring eller å bare slutte å ringe eller ta kontakt mer.

Skrevet

Bedre å få en forklaring uansett. Da VET man at det er slutt og slipper å måtte ta intet.

Ja, det er forsåvidt sant.

Skrevet

Ja, alle er individer, men mitt inntrykk er at kvinner ofte er mer avhengige av hva andre mener.

Høneflokk vs ensom ulv prinsippet :smoke: hehe

Åja. Jeg har ikke det inntrykket.

Skrevet

Åja. Jeg har ikke det inntrykket.

Jeg tenker da på voksne og modne mannfolk.

Gutter er selvfølgelig avhengige av andre.

Skrevet

Jeg tenker da på voksne og modne mannfolk.

Gutter er selvfølgelig avhengige av andre.

Jeg tenker på modne voksne kvinnfolk. Har ikke inntrykk av at de er avhengig av andre. Men de har venner, noe som er sunt og oppbyggelig. Prøv det!

Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt.

Yvonne (mod)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...