Gå til innhold

Aldri stol på en mann!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja det har jeg jo fått med meg. har et problem med å falle for badboys. Er jo så klart min feil det, men jeg har problemet med å ikke se at de er det før etterpå.

Da må du tenke igjennom hva du gjør feil, og hva du kan endre på.

Videoannonse
Annonse
Gjest BettyBoop
Skrevet

Da må du tenke igjennom hva du gjør feil, og hva du kan endre på.

Er jo det jeg prøver å finne ut ved å spørre her inne på forumet da, og jeg har lært av mine feil. er jo lenge siden sist jeg ble dumpa på en stygg måte.
Gjest Bandit
Skrevet

Mange gutter går optimistisk til verks med mors ord om å være snill mot jentene godt festet i øregangen. Jentene derimot, viser helt klart at de faktisk ikke ønsker disse guttene. Gode venner kan de derimot bli, så han kan se på at venninna si flyr etter den ene drittsekken etter den andre, og plukke henne opp gang på gang når hun kræsjer. Fortelle henne henne hvor flott hun er, og at de gutta er idioter som ikke vil ha henne for den hun er.

Så blir denne jenta til en kvinne. Hun begynner å tenke annerledes. Der hun før gikk etter spenning og de gutta alle andre ville ha, begynner hun nå å tenke praktisk. Hun begynner å se etter hvem som kan skape en trygg fremtid for henne. Kanskje til og med gi henne barn. Problemet er at hun nå ser de mennene hun har vært med på å skape. Snille menn som har begynt å gi faen fordi det ikke har ført dem noe som helst sted. Drittsekker!

• Liker 3
Gjest BettyBoop
Skrevet

Problemet er jo ikke at de er snille, problemet er at de prøver å forstå kvinnfolk ihjel i den grad at de nesten blir kvinnelige selv, pluss at de er stille og sjenerte og venter på at jenta skal ta initiativ, ved at han lar henne bestemme alt mens han løper etter som en hund.

Går an å være både snill og kul, men noen gutter tror visst at man må være enten eller.

Gjest Bandit
Skrevet

Problemet er jo ikke at de er snille, problemet er at de prøver å forstå kvinnfolk ihjel i den grad at de nesten blir kvinnelige selv, pluss at de er stille og sjenerte og venter på at jenta skal ta initiativ, ved at han lar henne bestemme alt mens han løper etter som en hund.

Går an å være både snill og kul, men noen gutter tror visst at man må være enten eller.

Det er nok av de gutta som absolutt ikke er slik du beskriver dem, som blir fullstendig ignorert fordi de ikke er blant de kule drittsekkene som alle de andre jentene vil ha.

• Liker 1
Gjest BettyBoop
Skrevet

Det er nok av de gutta som absolutt ikke er slik du beskriver dem, som blir fullstendig ignorert fordi de ikke er blant de kule drittsekkene som alle de andre jentene vil ha.

Da er det fordi de er for sjenerte eller rett og slett stygge
Gjest Bandit
Skrevet

Ja, fordi det kan jo ikke være slik at jenter løper etter drittsekkene. Det har jo aldri skjedd før.

• Liker 3
Gjest BettyBoop
Skrevet

Ja, fordi det kan jo ikke være slik at jenter løper etter drittsekkene. Det har jo aldri skjedd før.

har man valget mellom en stygg snill fyr og en pen drittsekk velger jentene drittsekken selvsagt.

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

har man valget mellom en stygg snill fyr og en pen drittsekk velger jentene drittsekken selvsagt.

Eventuelt ingen av de ;)

Gjest BettyBoop
Skrevet

Eventuelt ingen av de ;)

ja evt. Men jeg mente om det kun var det man hadde valget mellom

Gjest Katten.
Skrevet

Du virker som et regelrett sjarmtroll.

Man høster som man sår.

• Liker 4
Skrevet

Da tillater en seg å spørre, hvor søt er denne piken da?

• Liker 2
Gjest Vampen
Skrevet

Så utrolig rart at du har opplevd din del av drittsekker, som dumper deg på en ufin måte. Jeg kan ikke fatte og begripe hvorfor!

• Liker 2
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Som 17-åring valgte jeg drittsekken. I dag velger jeg, og vil alltid velge den snille.

Jeg er dog så heldig at jeg har funnet meg en pen snill mann :)

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt og avsporinger.

Yvonne (mod)

Gjest BettyBoop
Skrevet

Som 17-åring valgte jeg drittsekken. I dag velger jeg, og vil alltid velge den snille.

Jeg er dog så heldig at jeg har funnet meg en pen snill mann :)

Fins snille menn som er attraktive og, jeg snakket hypotetisk om man hadde valget mellom en som var snill og utelukkende stygg og en som var slem men utelukkende pen.
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Fins snille menn som er attraktive og, jeg snakket hypotetisk om man hadde valget mellom en som var snill og utelukkende stygg og en som var slem men utelukkende pen.

Ja, og i dag hadde jeg valgt den snille fordi mine prioriteringer er annerledes i dag enn da jeg var 17.

Gjest BettyBoop
Skrevet

Ja, og i dag hadde jeg valgt den snille fordi mine prioriteringer er annerledes i dag enn da jeg var 17.

Jeg hadde ikke klart å ha sex med en jeg fant totalt uattraktiv uansett hvor snill han var, da måtte det itilfelle vært et sexløst forhold.

Gjest Arvid78
Skrevet

Hva er en stygg mann da, slik at vi kan ha noe å sammenligne med mener jeg

Så kan de som er stygge gjemme seg i kjelleren (eller få jobb som klokker ved Notre Dame)

Jeg antar at det ikke finnes stygge kvinner?

• Liker 1
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Jeg hadde ikke klart å ha sex med en jeg fant totalt uattraktiv uansett hvor snill han var, da måtte det itilfelle vært et sexløst forhold.

Og jeg hadde ikke klart å vært i et forhold med en som er slem. Som sagt, det handler om prioriteringer.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...