Gå til innhold

Aldri stol på en mann!

Fremhevede innlegg

Skrevet

men hvor er han?

Litt her og der tenker jeg.. ;) Jeg har hvertfall funnet en, fant han i ganske normale omgivelser :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Vampen
Skrevet

Come back to my place and I'll show you :nigo:

Haha, jo, takk som byr. Men skal jeg først hjem til en skummel mann, så pleier det ikke å være en heftig natt med seriedumping jeg har i tankene. :lur:

Skrevet

Hvis du tror mannen ser på deg som noe annet enn noe å stikke pikken sin i så har du lurt deg selv.

Anonym poster: 6fc73af237b59b4ab89277dae0402ad4

:skratte:

Gjest Katten.
Skrevet

hæ? nei jeg mener jeg ville ha eksempler på hva som kunne få en mann til å bli skremt bort av en dame han har deita jeg. Altså på hvilken måte kunne jeg vært skummel? Jeg spør så jeg kan vite hva jeg evt har gjort feil.

Darling, jeg aner ikke hva du har gjort, sagt eller hvordan du har oppført deg når du har vært med ham. Du har ikke datet meg, men ham.

Gjest BettyBoop
Skrevet

Katten jeg snakker generelt ikke hva jeg har gjort, men generelle eksempler på oppførsel som kan skremme bort en FYR.

• Liker 1
Gjest Katten.
Skrevet

Tja, det er type 3.5 milliarder forskjellige oppførsler ettersom alle har forskjellige dealbreakers og en forskjellig dynamikk i forhold til deg.

Akkurat det prosjekt gidder ikke jeg hive meg ut på.

Skrevet

Så, for å oppsummere TS sitt første innlegg (eller, omformulere heter det vel) så er vi tilbake på den samme gamle visa som går noe omtrent som dette:

a) alle menn er svin

b) han dumpet meg, jeg var bare en engel og har null ansvar

c) alle menn er store svin

d) på tross av at det finnes mange millioner med menn både her i landet og rundtom i hele verden, så har jeg holdt på med mange nok til å vite at det samme skjer hver gang

e) jeg er så gammel at det finnes ingen håp i hele verden for at jeg finner den som passer

f) dette var verdens undergang

g) alle menn er svin

jeg tror sjangeren for denne visa er country.

Gjest Katten.
Skrevet

Om alle mennesker behandler deg likt, så er den eneste fellesnevneren deg selv.

• Liker 2
Skrevet

helvete, jeg glemte det verset i sangen.

Gjest Vampen
Skrevet

Jeg er vel ikke bra nok da vampen

What he said.

Det handler ikke om å være bra nok eller ikke. Men om at hvis så mange behandler deg på en bestemt måte, så kan det være lurt å se om det er noe i din oppførsel som får det til å skje.

AnonymBruker
Skrevet

Har siste uka funnet ut at fyren som jeg trodde jeg hadde et forhold til stadig er på ei sjekkesie på nett. Jada, vi traff hverandre der, jeg har sletta meg, det vet han, jeg logga opp for å se om han fortsatt var der, og det var han.

Etter 3 fine måneder med gode, lange samtaler, kaffe og kos kjenner jeg at alt er i ferd med å rase. Har klart å bli glad i fyren, men heldigvis ikke sagt noe.

Så var han vel ute etter bare en ting likevel da.

Så nå er spørsmålet, hinte forsiktig og se hva som skjer, eller bare buse ut med alt mens tårene spruter, og alt går i vasken.

Hjelp!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonym poster: 70ea56f179f4cd76a2eed6ad16e475d3

Skrevet (endret)

Har siste uka funnet ut at fyren som jeg trodde jeg hadde et forhold til stadig er på ei sjekkesie på nett. Jada, vi traff hverandre der, jeg har sletta meg, det vet han, jeg logga opp for å se om han fortsatt var der, og det var han.

Etter 3 fine måneder med gode, lange samtaler, kaffe og kos kjenner jeg at alt er i ferd med å rase. Har klart å bli glad i fyren, men heldigvis ikke sagt noe.

Så var han vel ute etter bare en ting likevel da.

Så nå er spørsmålet, hinte forsiktig og se hva som skjer, eller bare buse ut med alt mens tårene spruter, og alt går i vasken.

Hjelp!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonym poster: 70ea56f179f4cd76a2eed6ad16e475d3

Jeg syns du bør spørre han hvorfor han fortsatt er på denne sjekkesia, og så høre hva han svarer først.

Da før du et bedre bilde av hva du bør gjøre.

Men hvis han har sagt at han ikke er der lenger, så vet du egentlig allerede nå hva du bør gjøre.

Endret av Steinar40
Skrevet

Katten jeg snakker generelt ikke hva jeg har gjort, men generelle eksempler på oppførsel som kan skremme bort en FYR.

Hvis du maser om forhold på et tidlig stadie så kan du skremme bort mange menn.

Du må altså bruke tid på å bli kjent med en mann.

Et seriøst parforhold er ikke aktuelt før begge kjenner hverandre godt nok og vet hva de selv vil.

Gjest BettyBoop
Skrevet

Hvis du maser om forhold på et tidlig stadie så kan du skremme bort mange menn.

Du må altså bruke tid på å bli kjent med en mann.

Et seriøst parforhold er ikke aktuelt før begge kjenner hverandre godt nok og vet hva de selv vil.

Gjør ikke det.
Skrevet

Jeg var snill og ærlig mot jenter i alle år, og det fikk meg ingen steder. Nå skal jeg være en uærllig dritsekk og gleder meg til det :)

• Liker 1
Skrevet

Gjør ikke det.

Men setter du av tid til å bli godt kjent?

Eller er det bare fokus på å ha sex med en gang?

Det fungerer ikke.

Gjest BettyBoop
Skrevet

Men setter du av tid til å bli godt kjent?

Eller er det bare fokus på å ha sex med en gang?

Det fungerer ikke.

Det er jo ikke jeg som fokuserer på sexen.

Skrevet

Det er jo ikke jeg som fokuserer på sexen.

Nei, men da fokuserer du uansett på feil type mannfolk.

Gjest BettyBoop
Skrevet

Nei, men da fokuserer du uansett på feil type mannfolk.

Ja det har jeg jo fått med meg. har et problem med å falle for badboys. Er jo så klart min feil det, men jeg har problemet med å ikke se at de er det før etterpå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...