Gå til innhold

Hva irriterer deg mest?


Thalassos

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 1 måned senere...

Er så lei/irritert over alle avgiftene som kommer.

Og vi har vel ikke noe å si på det heller, må følge alt de sier med et smil.

De burde bare stryke ordet avgifter og si hva det egentlig er, BØTER.

Bøter for å ha bil, bøter for å ha tv, bøter for å gå ut døren...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Smatting, herreguuud jeg hater smatting! og snorking.. den evige "rrrrnnnggghhhrrrrgggaaahhrhrr" gjennom hele natta mens du ligger der med å stirrer i taket å håper du ikke sovner på jobb dagen etterpå, i tilegg til at jeg er utrolig gretten når jeg er trøtt og blir holdt våken.

Og folk som skravler høyt på telefonen på offentlige steder og tror de sitter der helt alene og ingen andre hører dem "Men arne, trusene mine skal vaskes seperat fra sokkene dine, har du skiftet blæie på pelle? han hadde diare igår" blablabla...

Unger som griner mens foreldrene ikke gjør ett fnugg for å få brøleren til å være stille..

Tiggere, frekke tiggere....

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Annonse

Kom igjen da!!!

Riiiiiiiiiiing. Ja, jeg var tydeligvis en zombie da jeg gikk ifra bilen/butikken at jeg ikke la merke til at jeg tydeligvis har klart å mistet lommeboken min. Men nå har jeg da skrevet en lapp med nr mitt. Lommeboken hadde ingen kontanter i kun kort som er stengt, så det er jo ikke noe poeng å ta vare på de.

Og det tar tid og krefter med å få tilbake alle de kortene.

Så, RIIIIING MEG!!!

Please :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk på den lokale Kiwi butikken som slenger vognene fra seg i kassa området. Må jo faen dytte seg fram for å komme seg ut. Og noen slenger den jo rett foran deg. Eller går før man er kommet forbi tyverialarmene ved kassa til og med! Så da er det bare å prøve å kave seg frem til varene sine da. Forbanna egofolk!! :kjefte::balltre:

Endret av Cordelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn ca hver eneste vinter:

Naboene!

Nei, gangstien forbi husene strør seg ikke selv! Det koster meg lett 80 kr per strøtur når jeg må kjøpe den dyre grusen. Føl dere frie til å ta over når dere vil, jeg har strødd de siste 5 årene!

Og når jeg har gått over og strødd hele fordømte området må dere ikke tenke på å parkere i garasjene. Nå er det jo nystrødd og fint å parkere overalt. Bry dere ikke om at alle andre må krype gjennom et klissvått buskas for å komme forbi. Alt er bra så lenge dere slipper å gå to meter.

Neste år graver jeg meg gang gjennom hagen til fortauet istedet, så kan dere bare klore dere fast på hålka. Lykke til i de høyhælte skoene dine da frue :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Jeg kommer til å ta livet av kollegaen min snart, som plystrer 8 timer i strekk - HVER JÆVLA DAG. I tillegg avslutter han hver setning med "da". "Sur du da", "sulten du da", "herlig dag da", "spiser du da", "vært på do du da" osvosv.. GRRRRR :sinnatagg::sinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer til å ta livet av kollegaen min snart, som plystrer 8 timer i strekk - HVER JÆVLA DAG. I tillegg avslutter han hver setning med "da". "Sur du da", "sulten du da", "herlig dag da", "spiser du da", "vært på do du da" osvosv.. GRRRRR :sinnatagg::sinna:

Hvis noen hadde kommentert at jeg har vært på toalettet, hadde jeg sett ganske rart på vedkommende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis noen hadde kommentert at jeg har vært på toalettet, hadde jeg sett ganske rart på vedkommende.

Ikke bare det, han påpeker gjerne hvor lenge jeg har vært på do også, i form av "var lenge på do du da", "bæsja du da", "dårlig i magen du da". Vi er 70 stk i et åpent kontorlokale.. Noen ganger ønsker jeg å gi han en ørefik, seriøst.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Folk som slurper når de spiser suppe, blir irritert og får lyst til å slå dem, grrrrr.

Folk som glaner.

Folk som ikke tar et nei for et nei.

Folk som skal chatte med en gang de ser at jeg er pålogget på facebook.

Folk som svarer ja ok, og glaner dumt på meg uansett hva jeg sier.

Folk som ikke svarer når jeg sier noe til dem eller spør om noe, selv om det er helt åpenbart at de hørte meg.

Folk som ikke vasker seg på hendene før de lager mat.

Folk som kommer på jobb dagen etter de har hatt omgangssyke og påstår at de er smittefrie fordi de føler seg bra og ikke kaster opp mer.

Sikkert en rar liste?

Men det er sånne ting jeg irriterer meg over

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Når jeg ser folk som parkerer midt foran døra til butikken, er jeg typen som gjerne sier HØYT på vei inn (og ja, jeg kan ringe bestevenninna mi bare for å ha noen å prate til), "en eller annen idiot som ikke evner å parkere på oppmerka plass da, vel". Også håper jeg at idioten hører meg...:P

Barnslig? Kanskje! Blir mannen min grinete på meg? Oooh yes! Gir det meg en liten glede? Very much!:biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Syklister i bilveien. Hat!

- Jenter som sier at de "kjører som gutter og hater kjerringer bak rattet" Lol er egentlig alt jeg har å si til det.

- "Superstudenter" som er nødt til å skryte hver eneste gang de har vært på lesesalen.

- Folk som kjører inn i meg med handlevognene sine fordi de er blinde for alle andre enn seg selv. (Dette skjer faktisk ganske ofte!)

- Hipstere

- Folk som klager over at de er "fattige studenter" uansett situasjon, hele tiden. Få deg en deltidsjobb, selvom jeg vet at du egentlig bare liker å klage.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Borghild

Barn som maser og griner

Bråk

Snorking

Dårlig musikk

Folk som skriver på dialekt

Folk som ikke gidder å uttale kj-lyden riktig

Dårlig køkultur

Reklame

Sniking

Snylting

Overdrevent mye sport på TV

Harry og dumme folk

Tone Damli Åberge

Folk som kjøper produkter som tester på dyr

Folk som slafser og blåser boble med tyggis

Orddelingsfeil eller særskrivingsfeil som det vel egentlig heter

At rosabloggerne blir overeksponert overalt

Å være blakk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får frysninger hver gang jeg hører reklamen for elskling.no på radioen.

Stemmen til hu dama som snakker får alt til å høres ut som en side for XXX.

Selv om siden handler om strøm. Jezus.

Edit:

Å kom igjen, bruk nå litt av de penge med å forbedre ALT som er gale med Norge.

http://e24.no/makro-og-politikk/naa-har-oljefondet-passert-4-000-milliarder/20339061

FIRE TUSEN MILLIAAAAAARDER KRONER. Jeezzzzuussss for et beløp.

Endret av -Leon-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...