Gå til innhold

Hva irriterer deg mest?


Thalassos

Anbefalte innlegg

Gjest Belle Gunnes

Herlig tråd.

  • Folk, som alltid setter seg selv forran andre og ikke eier respekt.
  • Idioter, som dobbeltparkerer og synes det er dritbra at de klarte å bruke to plasser.
  • Manglende blinklyssbruk.
  • Folk med barnevogner og handlekurver, som stopper opp i dørene for å skravle og derfor sperrer for andre folk.
  • Folk som står oppi deg i butikkøen. Faens idioter.
  • Foreldre, som smiler og synes barna sine er søte, når de herper andres ting.
  • Folk som presser seg på bussen, så de som skal ut, ikke kommer ut.
  • Subbere, som går midt på fortauet, så det er vanskelig å komme forbi.
  • De som bruker flexibånd på bikkjene sine og disse svinser og svanser rundt, så man ikke kommer forbi.
  • Syklister, som mener at røde lys ikke gjelder de og som ikke stopper opp for folk som går over fotgjengerfeltene.
  • Syklister, som sykler flere i bredden i sakte tempo og sperrer all trafikk.
  • Billister, som ikke gir på gass og kjører, når du stopper opp for vikeplikten din. Gi gass og kjør da for faen. Samme gjelder når billister bremser opp i påkjøringsfeltet. Man skal gi gass der - ikke bremse!!
  • Forball på TV.
  • Folk som spiser mat med sterk lukt, på bussen. Han værste var han som spiste ridderost på morgenbussen.
  • Tigging.
  • Folk som ikke eier respekt for andres eiendom/eiendeler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

- Folk som kommenterer hva andre spiser - Hvis jeg vil sulte meg i hjel og leve på et knekkebrød er det opp til meg, ikke dem

- Barn på trikk

- Barn på tog

- Barn som gråter

- Barn på kino

- Barn på kjøpesentre

- Barn generelt

- Når et eller annet har skjedd, og venninnen din begynner å kjefte på deg fordi det "typisk deg", og du ikke har gjort det

- Folk som går sakte foran meg generelt overalt

- Når jeg er på restaurant og skal bestille er en Pepsi, så kommer servitøren og sier "går det bra med cola?" Nei, det går absolutt ikke bra med cola

- Når venner tror de vet alt og begynner å bable om ting og kommer med påstander som absolutt ikke er riktig

+ mye mer, haha

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Billister som bare ikke klarer å ligge bak en bil som det står "skole" eller en "L" på, og dermed enten kjøre forbi eller ligge i rompa på deg når du faktisk kjører etter fartsgrensen og kanskje litt over også, og overhode ikke er til noe hinder. Sabla idioter med null respekt for de som lærer!

• Når du smiler og er vennlig mot en kunde som du ekspederer i kassen, men de svarer deg ikke engang når du sier "Hei!".

• Når noen absolutt må prate til deg hvert minutt når du sitter med headsettet på og hører på musikk/ser videoer osv.

• Kollegaer som ikke har noen vennlighet overhode, og som ikke engang prøver å virke interessert eller hyggelig når du prøver å slå an en prat.

• De som ikke bruker blinklys i trafikken og er tydelige.

• Folk som klager på alt. Spesielt de som synes synd på seg selv, og klager på at de aldri finner drømmegutten/jenta når de ikke prøver engang, sier at alt i livet er kjedelig og ingenting er bra nok uten at de engang prøver. De som skal ha alt på sølvfat uten egen innsats irriterer meg sykt!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig å se at det ikke bare er meg!

Kom på en ting til! Påståelige mennesker, som nekter å innrømme feil, eller lære.

Noen eksempler:

- Overhørte en samtale mellom to venninner:

K: Ida, gjett hvor mange kalorier jeg brant på styrketreningen igår a! En time!

Ida: ... 400?

K: 1700!! Helt sykt ass.

Jeg MÅTTE bare kommentere det (sikker irriterende :fnise: ), og påpekte at det var ganske langt fra mulig.. Og da fikk jeg en skjennepreken om at selvom jeg kanskje ikke gjorde det, så gjorde IHVERTFALL hu det! Hun forbrenner nemlig 2000 kalorier på en halvtimes joggetur også! :bond:

En kompis lå og solte seg med sololje, uten faktor. Jeg sa at han burde smøre seg dersom han ikke ville bli brent, og at han kom til å bli fritert. Neeeeida, han ble ikke solbrent, han! Jeg prøvde å forklare at solen der vi var var veldig sterk, og at han burde høre på meg. Men nei.. På kvelden gråt han fordi han var så solbrent.. Dagen etter sa jeg at han måtte holde seg i skyggen, med genser (han hadde blemmer), men nei, det skulle han heller ikke. Da jeg sa at jeg kom til å bli forbanna dersom han ikke smurte seg (orket ikke enda en natt med grining), tok han på faktor 10, for det var nemlig sunblock det! Etter en times diskusjon, visning av googleresultater fra min side og sinte miner ga jeg opp, og det endte med at legen måtte komme (han måtte betale en gooood del, han hadde jo ikke helsetrygdekortet med seg heller, for det trengte han ikke.. Gjett hvem som sa at han burde det?) og gi han flere sprøyter i rumpa. :tommelopp:

Har så mange eksempler på det, men merker at jeg blir irritert ( :fnise: ) bare av å tenke på det.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda en..

Folk som sier "hvem farge", "hvem bil mener du", "hvem sjokolade vil du ha" og lignende..

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belle Gunnes

Og nå er jeg lei sutring. Folk sutrer over været hele tiden (slutt å sutre og kom deg heller ut i sola nepeskrell) og folk som sutrer fordi det alltid er sååå synd på de, selv om de har alt. At ikke folk kan lære seg å sette pris på det de har istedet for å sutre over bagateller.

Og nå skal jeg la være å sutre over alle sutrekoppene :rolleyes:

Adegami - slike folk nytter det ikke å snakke fornuft til. Det aller beste er heller å si etterpå "hah jeg visste du ville drite deg ut".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Violetta

Enda en..

Folk som sier "hvem farge", "hvem bil mener du", "hvem sjokolade vil du ha" og lignende..

Ja! Hva er det for en måte å uttrykke seg på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! Hva er det for en måte å uttrykke seg på?

Gud vet.. Ikke engang femåringer snakker sånn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så kjekt når du kommer på en smal vei, og du ser det kommer en bil imot deg.

Det er tydelig ikke plass til to biler så jeg stopper og lar bilen imot kjøre.

Bilen kommer og kjører forbi uten å gi et lite kvekk av "takk", ikke et lite blink, løfte litt på hånda, ingenting.... Får blode mitt til å boble.

Er vel vanlig folkeskikk å si "takk" eller kanskje det er jeg som er rar.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cessie

Ting som irriterer meg akkurat nå:

- Naboen over. Burde få seg tøfler og vegg-til-vegg-teppe eller sitte mer i ro.

- Naboen ved siden av. Burde enten skaffe seg høreapparat eller en ny telefon.

- 15-åringer på moped langt over fartsgrensa (Politiet, sa du? Hehe... Har ikke vært politi her i bygda på 2,5 år).

Ting som irriterer meg sånn generelt:

- Folk som slipper hundene og/eller ungene sine bort til min hund uten å spørre først.

- Flexibånd (burde vært forbudt).

- Folk som skriver "i fjord" når de mener "i fjor".

- Samme fotballkamp på alle tv-kanalene.

- Fergemannskap som ikke kan stue og setter igjen 14 biler som hadde fått plass hvis de ville ha dem med (har jobba der selv, så jeg har rett til å uttale meg om saken).

- Barn som får herje vilt på campingplasser.

- Fri oppdragelse.

- Folk uten køkultur.

- Mannfolk som stiller seg opp for å glo når jeg skal rygge/parkere (jeg kjører stor, gammel amerikaner).

- Bergensere (de fleste).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ting som irriterer meg akkurat nå:

- Naboen over. Burde få seg tøfler og vegg-til-vegg-teppe eller sitte mer i ro.

- Naboen ved siden av. Burde enten skaffe seg høreapparat eller en ny telefon.

- 15-åringer på moped langt over fartsgrensa (Politiet, sa du? Hehe... Har ikke vært politi her i bygda på 2,5 år).

Ting som irriterer meg sånn generelt:

- Folk som slipper hundene og/eller ungene sine bort til min hund uten å spørre først.

- Flexibånd (burde vært forbudt).

- Folk som skriver "i fjord" når de mener "i fjor".

- Samme fotballkamp på alle tv-kanalene.

- Fergemannskap som ikke kan stue og setter igjen 14 biler som hadde fått plass hvis de ville ha dem med (har jobba der selv, så jeg har rett til å uttale meg om saken).

- Barn som får herje vilt på campingplasser.

- Fri oppdragelse.

- Folk uten køkultur.

- Mannfolk som stiller seg opp for å glo når jeg skal rygge/parkere (jeg kjører stor, gammel amerikaner).

- Bergensere (de fleste).

sad-panda-podiatrist_medium.jpg

Men forstår hva du mener, blir rimlig irritert når jeg hører andre bergensere på radien o.l. ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Folk som går sakte og gjerne er så mange at de sperrer hele veien.men jeg pleier å presse meg forbi å si noe stygt om hvor sakte de går å omtrent gå i kappgang for å få frem poenget av hvor trege de er. (jeg tåler ikke trege folk!)

*naboen min tisser hver morran kl 6. det irriterer meg siden jeg hører det.

* svette folk på flyet.

*syklister på veien, de følger bare trafikk regler når det passer dem.

*de som ikke kan kjøre rundkjøring! J**** nepeskrell!!

Anonym poster: db63e752965d01685078c4e38bba49b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

- De som alltid må snakke 10 ganger høyere enn andre for å bli hørt, som om det de sier er så sinnsykt mye viktigere og mer interessant

- De som er tiltaksløse og sløve

- Snorking

- Smatting

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som står RETT med meg når jeg skal bruke korte i kassa.

Litt avstand hadde vært flott, takk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som må skrike og hoie høyest mulig når de kommer godt igang på fest.

Woooooooooooo!!!!!!

Ja du er så kul atte...........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest_Dreamdrops

-SMATTING, er noe som grenseløst irriterer meg. Vet ikke helt hva jeg skal sammenligne det med, men for noen er lange negler mot en tavle den verste lyden; vel, smatting er min!

-Fulle folk når jeg ikke har drukket selv. Da tenker jeg ofte "Huff, er det virkelig sånn jeg er? :sjenert: "

-Folk som rister med beinet; det er kjæresten min veldig flink til!

-Folk som ikke vet hva trafikkregler er generelt: aldri blinker slik at jeg kanskje blir stående å vente når jeg faktisk kunne kjørt, folk som kjører for sakte, folk som kjører tett opp i ræva mi, folk som ikke vet hva vikeplikt er, osv.

-De som sperrer hele veien på et kjøpesenter, slik at jeg ikke kommer meg forbi.

-De foreldrene som tror biblioteket er en lekeplass.

-Folk som alltid kommer for sent til avtaler og aldri sier ifra. Blir nesten irritert bare av å skrive det :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belle Gunnes

Folk som står RETT med meg når jeg skal bruke korte i kassa.

Litt avstand hadde vært flott, takk.

Ja hva er greia med at folk skal stå oppå hverandre i køer? Jeg klkker og har noen triks jeg bruker. Handlekurvsleng, hakenikk, virushost og ankelspark er noen av de. Jeg vil ikke ha folk oppå meg i kassa!! Føkk åff!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...