Gå til innhold

Hva irriterer deg mest?


Thalassos

Anbefalte innlegg

Gjest Starlit

? :klo:

Anonym poster: a4bcaaa76516dad7ade4bebc37e10187

Der jeg bor nå, er det i værtfall mye gramatikkfeil.

Har nemlig hørt ei si "Jeg skal på legen i dag" :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest glædelig

-Røykere som med glede røyker i et busskur på en regnfull dag.

-Smatting. Jeg blir helt satt ut av smatteferdigheten til enkelte venner, og tilfeldige mennesker.

-Ekspeditører på matbutikken som bruker 20 min på å slå inn fem varer. (Er det mulig å være så treg?)

-Folk som ikke flytter seg når de ser jeg prøver å komme meg forbi dem. På gata, i butikken etc. Egoistiske folk.

-Folk som tror de er så kule at de ikke vet hvor de skal gjøre av seg. (Ro dere ned et par hakk.)

-Når folk spiser en matpakke som ikke lukter så deilig på toget, bussen eller lesesalen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Dreamdrops

Enda en..

Folk som sier "hvem farge", "hvem bil mener du", "hvem sjokolade vil du ha" og lignende..

Jaa! Den glemte jeg å ta med; ekstremt irriterende.. HVILKEN farge, HVILKEN bil, HVILKEN sjokolade!

I tilfelle noen lurte :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Dreamdrops

-Røykere som med glede røyker i et busskur på en regnfull dag.

-Smatting. Jeg blir helt satt ut av smatteferdigheten til enkelte venner, og tilfeldige mennesker.

-Ekspeditører på matbutikken som bruker 20 min på å slå inn fem varer. (Er det mulig å være så treg?)

-Folk som ikke flytter seg når de ser jeg prøver å komme meg forbi dem. På gata, i butikken etc. Egoistiske folk.

-Folk som tror de er så kule at de ikke vet hvor de skal gjøre av seg. (Ro dere ned et par hakk.)

-Når folk spiser en matpakke som ikke lukter så deilig på toget, bussen eller lesesalen.

Hahah, ja! Makrell i tomat, salami, sild, o.l...... Huff :overrasket:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en ganske irritabel person, men det som jeg tror får blodet mest til å bruse er andre billister.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ohh.., kom på enda en ting som får blodpumpa til å slå! Sitte ved siden av noen på kino som aldri blir ferdig med å krafse i snopeposen, popcornet eller whatever. Samme om jeg sitter med kjente eller ukjente folk, det er helt forferdelig, og jeg kjenner det vrir seg inne meg...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Søgni

- Folk som skal gi "velmenende råd" til alt og alle og belære folk, særlig når det ikke er etterspurt eller betimelig. Spesielt når det er åpenbart at de ikke vet hva de prater om, og like åpenbart at de er overbevist om at de er eksperter på alt. Selvoppnevnte eksperter, kan de vel kalles.

- Folk som aldri lukker dører bak seg.

- Folk som sløser med andres tid, og er kroniske forsentkommere.

- Folk som aldri tier stille, selv når situasjonen tilsier det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som kommer mer enn ti minutter for sent uten å sende en tekstmelding med cirka tidspunkt rundt ankomsten. (DERE KASTER BORT TIDEN MIN)

Folk som går flere i bredden på fortauet og går kjeeempesakte, slik at ingen kommer forbi. Dette gjelder også syklister som ligger flere i bredden på veien.

Folk som skriver på dialekt: Skriv bokmål eller nynorsk, SNAKK dialekt. Dialekt er muntlig og hører ikke hjemme i skrift.

Vel. Jeg skal ikke påstå at dette er noe som ødelegger hverdagen min, akkurat. Men det er ikke spesielt vanskelig å komme på noen punkter, haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som høylytt snakker i mobilen når de sitter i en kinosal.

Har skjedd én gang og det var én gang for mye. For en gigantisk idiot han var.

Angrer på at jeg ikke hadde baller nok til å si ifra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ohh.., kom på enda en ting som får blodpumpa til å slå! Sitte ved siden av noen på kino som aldri blir ferdig med å krafse i snopeposen, popcornet eller whatever. Samme om jeg sitter med kjente eller ukjente folk, det er helt forferdelig, og jeg kjenner det vrir seg inne meg...

Noe jeg nesten synes er verre, er folk som har en trang til å prate under filmen. Det er ikke snakk om å hviske heller, men å prate akkurat slik man ville gjort hjemme.

Synes ikke så mye om å hysje på folk heller :sjenert: Men irriterende er det likevel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk med plystrenese. Hvis nesa di lager lyd, hold deg unna lesesalen, kinoen og biblioteket!

Fjortiser i flokk

Bilister som ikke bruker blinklyset, som smetter seg foran meg eller somler. Egentlig alle andre bilister enn meg selv.

Kommentarfeltet på db.no

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folk som ikke kan vente på tur. Uansett situasjon.

Folk som ikke respekterer meg.

Plystring (egentlig burde denne stått øverst) .

Jeg hadde en professor som plystret på oss som om vi var hunder. :bond:

Noe som irriterer meg er:

Folk som går sakte. Særlig når jeg går sammen med dem. Hvorfor er det alltid dem som går sakte som skal bestemme tempoet? Burde de ikke tenke "fy faen! så flink du er til å gå raskt. Jeg vil bli like flink som deg."

Foreldre som ikke snakker til barn som herjer i butikker, på fly osv. Egentlig alle steder som ikke er deres private hjem, barnehage, barneskole eller andre steder ment utelukkende for barn. Barn er barn, men de har foreldre som skal oppdra dem.

Kunder som tror de har rett når det er helt åpenlyst at de tar feil.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For øyeblikket er det Statens Vegvesen, uten tvil. Hadde jeg hatt myndighet nok, skulle jeg øyeblikkelig ha forkastet hele den institusjonen.

Nå har 'de' konsekvent tre måneder i strekk, gjort et dundrende vrak og vræl både morning og kveld rett foran denne forbannede bygningen jeg bor i. Ikke blir det søvn om morning eller ro om kveld, og ikke kan man klage på de heller, da arbeidet de gjør er noe dette området sårt trenger for øyeblikket. Men fy som jeg skulle ønske de fikk alt det bråkete utstyret ut av disposisjon for kun ett enkelt døgn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Candy Pie

Okei, jeg høres ut som en drittunge nå, men å ikke få viljen min, haha

Folk som tar MIN mat

Litt eldre damer som jobber i kassa som gir DET blikket når jeg er i butikken. Skjønner ikke? Ser ikke ut som et narkovrak og jeg ser vel ikke spesielt fattig ut heller? Så jeg har ikke tenkt til å stjele noe. Men blir irritert, stresset og litt lei meg når jeg blir nedstirra når jeg kjøper f.eks sminke

Unger som nesten kjører meg ned med handlevognen i butikken. Greit for meg at de leker og har det morsomt, ingenting er bedre enn det, men de kan ta litt hensyn til omverden

Noen ganger, så liker ikke hunden min at jeg sitter på pcn. Så han kommer bort for å legge seg på tastaturet eller ta å dytte til handa mi, sånn at jeg må konsentrere meg om han i stedenfor. Han er herlig og alt det der, men noen ganger om jeg leser noe interessant eller noe er det litt kjedelig

Noen ganger når jeg baker boller, får de en stekeskorpe. Det er så utrulig plagsomt. Deigen er så fin, lett og luftig før jeg putter den i ovnen, men så kommer de ut med sånn "lukk" på toppen.

Folk som på dø og liv må lyve. Hvorfor ikke snakke sant? Er ikke så vanskelig.

Å gå tom for pepsi max. Fysøren, skulle nesten trodd jeg var avhengig av brus?

Og sikkert mye, mye mer. Haha, kan til tider være litt små irritert, men sjeldent langsint da =)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:opplyser: Mennesker som spiller på to hester, som har skjulte agendaer og later som de er noe annet enn det de i virkeligheten er.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah..endelig en tråd å få ut litt generell frustrasjon i.

- Folk som får det for seg at de må detaljstyre arbeidet mitt. Er jeg ansatt her? Ja. Kan jeg jobben min? Ja. Får jeg gjort alt jeg skal, og alt til riktig tid? Ja. Så gi F i å legge deg bort i prioriteringen min!!

- Folk som spør meg om råd, for så å si "Åja, jeg spør noen andre jeg". Hvis du ikke vil høre på det jeg har å si, så ikke spør meg!

- Å bli forstyrret når jeg leser eller hører på musikk. En gang er greit, men en gang hvert minutt gjør meg :kjempesinna:

- De som parkerer i midtgangen på butikken. Gjerne to i bredden med handlevogn. Ikea er et mareritt....

- Syklister som nesten kjører deg ned. Jeg prøver å holde meg helt på enden av fortauet, men ofte har jeg kjent styret som stryker armen min når de kommer i stor fart nedover bakken. Holder på å få hjerteinfarkt hver gang.

Vel, jeg kommer nok på mer senere :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterer meg veldig over smatting, når folk snakker med mat i munnen eller lager unødvendig mye lyd når de spiser. Også har jeg en del ganger blitt veldig irritert når jeg har lagt merke til at folk gafler i seg mat veldig fort! Aner ikke hvorfor, men jeg blir kjempe irritert av det siste der!! Slik som når folk tar store håndfuller og bare gafler det i seg uten en eneste pause!!

Jeg kan også bli irritert av høye pustelyder, men pustelyder når folk sover syntes jeg bare er kjempekoselig.

Også blir jeg veldig irriterte over at folk er religiøse, ikke slakt meg her, men slik jeg oppfatter verden så skjønner jeg bare ikke at folk faktisk kan tro på slike ting, som oftest kristendommen siden så mange av disse faktisk velger det selv i større grad en for eksempel muslimer. (respekter at folk velger å tro, men irriterer meg likevel over det, og det kan jeg ikke noe for) Blir faktisk veldig irritert på slike mennesker, selv om de kan være verdens skjønneste. En av mine bedre venninner er kristen, men den delen irriterer meg likevel ved henne.

(I tillegg har hun en tendens til å smatte og snakke med mat i munnen,spise overdrevent fort og i tillegg puste unødvendig tungt og høyt! Noen ganger lurer jeg litt på hvordan vi ble venner i det hele tatt :) men jeg er glad i henne tross alt)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...