Gå til innhold

Hva irriterer deg mest?


Thalassos

Anbefalte innlegg

Gjest Wanderlust

Kommer kanskje ikke som en overraskelse at jeg er helt enig? Blir sprø av det! Det samme gjelder heiser og lignende også.. NEI, HEISEN GÅR IKKE RASKERE SELVOM DU TRYKKER PÅ DEN SAMME KNAPPEN EN GANG TIL!

Haha, yes, en likesinnet! Folk flest rister på hodet av meg når jeg forteller om hvor irritert jeg blir av det.

Nå som du nevner heis! Jeg var på et hotell hvor en ansatt var overbevist om at heisen skjønte at du skulle opp om du trykket pil ned og omvendt. Jeg er fortsatt ganske overrasket over at han ikke forstod hvorfor heisen alltid gikk feil når han tok den... Det tok ham lang tid å lære seg det, da vi rett som det var møtte på ham i heisen under det to uker lange oppholdet.

Ellers irriterer jeg meg også ganske kraftig over folk som på tog og buss reiser seg utrolig tidlig og står med fingeren klar på knappen, enten det er til døråpneren eller stopp-knappen. Jeg blir stressa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Folk som parkerer rett foran den gåveien (haha, dårlig å forklare) inn til treningssenteret, selv om det er ca. 50 ledige plasser. Det er ikke noe kjekt å måtte trakke i blomsterbedet hver eneste gang.

Og folk som går/sykler på feil side av fortauet/gangveien. Av en eller annen merkelig grunn går alle på venstre side. Hvorfor ikke bare gå på høyre. I tillegg er forventer alle at det er jeg, som går på høyre side, som skal flytte meg. Og så har vi de som går flere i bredden. Greit at de gjør det, men det er lov å flytte seg når andre skal forbi. Nestemann som går mot gåretningen må bare passe seg, jeg flytter meg i hvertfall ikke!!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Må nesten bare le av sånne som han kompisen din.. tror han virkelig at han får flere til å "vende om" når han holder på sånn? Blir litt irritert og, for det er lett for andre å putte alle vegetarianere i samme bås når de er uheldige nok og treffer på sånne tullinger. Har ikke telling på hvor mange ganger jeg har måttet "forsvart" meg og overbevise folk om at nei, jeg kommer IKKE til å holde preken om de velger å spise en burger framfor trynet mitt... :fnise:

Jeg tror det kan ha noe med at han er perfeksjonist å gjøre, pluss at han har litt sånn overlegent syn på seg selv; han er "feilfri" (selv om han har innrømmet at han "har sine feil" fordi han spiser ost) og alle andre gjør alt feil.

Noen ganger får jeg ham helt opp i halsen, andre ganger er han helt ok.

Men jeg skjønner virkelig ikke hvorfor han har fått for seg at sleggemetoden er den beste måten å få verden over til vegetarianisme på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fluer(!!) som surrer rundt deg da du skal sove.. bzzz bzzz

hold kjeft :pisk:

Mygg er enda jævligere. *mmmmiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii*

:fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mygg er enda jævligere. *mmmmiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii*

:fnise:

Uff, ja! Må si meg enig der :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å komme for seint på jobb, uten noen andre å skylde på enn meg selv!!!:klaske: til mitt forsvar: arbeidstiden min har blitt endret 4 ganger denne uka, til slutt måtte det skje.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- folk som snakker med mat i munnen. Jeg får lyst til å si "jeg kan vente til du er ferdig å tygge, det haster vel ikke SÅ mye det du har å si?"

- påståelige mennesker

- dårlig kundeservice. Det er så utrolig frustrerende!

- folk som skal pante to svære søppelsekker med flasker, og ikke spør om du vil gå foran dem når du bare har en liten handlepose med flasker

- folk som avbryter ( og snakker med kjempehøy stemme når de gjør det. Er ofte de samme som punkt to ;) )

- passivt aggressive mennesker

Puh!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Smatting. Herregud, bestevenninnen min og broren min spesielt. Aner ikke hvor mange jeg har bedt de holde truten lukket når de spiser, hvor vanskelig kan det være egentlig?
  • Snakking med mat i munnen. Så utrolig ekkelt!
  • De som ikke greier å lære seg rulletrappreglene (På Sandvika Storsenter står det jo til og med hvor man skal stå og gå på siden av trappa, men søren meg greier folk fortsatt å stelle seg på feil side!)
  • Folk som spytter når du prater
  • Helsefreaker og folk som generelt tror at hvetegress er menneskemat og ikke ku-mat og prøver og presse de pshyco vanene sine inn på andre
  • Stipendordningen for vgs (Hvorfor skal mine foreldre betale skatt i dyre dommer for champagnen, rusbrusen og sydenferiene til andre ungdommer?)
  • Folk som prater veldig sakte
  • Folk som er konstant høye på seg selv og ser ned på andre
  • Personer som bare snakker om seg selv og skryter 24/7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterer meg over at det er mulig å skrive som AB og gjest overalt på forumet, burde være litt begrenset slik at det ikke ble misbrukt noe jeg synes den blir til de grader.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Violetta

Dette er det som får meg til nesten å dra av meg håret: Når man handler sammen med noen og de bare forsvinner, og man må bruke masse energi på å finne dem igjen. Får helt fnatt bare jeg tenker på det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Folk som går sakte

- Folk som ikke lukker dører etter seg

- Smatting og slafsing

- Folk som bruker for mye parfyme, det stinker helt forferdelig! Hater også å sitte ved siden av folk på kino som bruker for mye parfyme, blir rett og slett kvalm av den sterke lukta!

- Skrivefeil, orddelingsfeil, folk som bruker liten forbokstav i begynnelsen av en setning

- Folk som alltid kommer for sent og som ikke sier i fra, og i tillegg ikke unnskylder seg, det er respektløst! Særlig når du har laget mat som må stå å vente!!

- Syklister på veien

- Folk som ikke bruker blinklys i rundkjøringer

- Billister som kjører helt oppi ræva på meg selv når jeg holder fartsgrensen

- Folk som puster hardt ut og inn av nesa, særlig når den lager plystrelyder

- Folk med lange negler som klør på huden sin, fææl lyd!

- Drop-outene fra videregående som henger rundt på gatehjørnene og røyker og tror de er så kule

- Folk som ikke skjønner hva påkjøringsfeltet skal brukes til

- Folk som ikke klarer å kjøre i rundkjøringer

- Frekke barn, argh!

- At folk står oppå meg når jeg skal betale med kort i kassa eller står i minibanken!

- Butikkansatte som glaner no jævlig når jeg åpner veska mi for å ta etter mobilen min eller pengene mine! Herregud, veska mi er da så liten at jeg ikke har plass til så mye mer enn mobil og lommebok. OG JEG SKAL IKKE STJELE NOE!

- Folk som ljuger så det renner av dem!

- Når jeg er på restaurant og spør etter cola, så spør de om det er greit med pepsi! NEI DET ER IKKE DET!

- Folk som går rundt å pimper pepsi max, fordi jeg veit at det ikke er bra! (Pepsi max inneholder et søtningsstoff som er avhengighetsskapende! Jeg kjenner ei som fikk abstinenser når hun forsøkte å slutte med det. Hun klarte det, men det tok ikke lang tid før hun drakk det igjen)

- De teite "rånerne" som henger rundt bensinstasjonen i den lille bygda hvor jeg bor. Irriterer meg så grensesløst og lurer på om de ikke har noe bedre å gjøre! Står der og henger over de "kule" bilene sine, argh!

- Religiøse folk som skal prakke på deg religionen deres.

- Hypokondere og de som alltid har det verre enn andre!

- Vegetarianere som snakker om hvor forferdelig og grusomt dyreplageri det er å spise kjøtt og kaller deg for morder. Herregud!

- Å fryse, jeg fryser så fryktelig lett!!

- Voksne mennesker som "liker ikke" og som nekter å smake på noe nytt! Jaja, kjæresten min er sånn, men jeg prøver å vende han!! Prøver å overbevise han om at ting som vokser opp av bakken ikke er farlig :fnise:

- Folk som skriver "vist" eller "hvist" når de mener "hvis"!

- Folk som knekker fingre, urgh!

- MULLA KREKAR! Få den mannen ut av landet, han behandler landet vårt som dritt og har null respekt!

- ROT!

- Nysjerrige mennesker! Huff og uff!

- Mygg og fluer.

Og egentlig masse mer som jeg ikke kommer på nå :laugh:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest NerdMedSverd

Offentlig klining. At folk kysser på gaten er helt ålreit, men hender jeg ser noen som drar den lenger og nesten starter med forspill ute blant folk. Avskyelig

Endret av NerdMedSverd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som stopper opp midt i fortauet , rett foran eller etter rulletrapper, foran innganger etc. Gjerne for å snakke med bekjente de nettopp møtte. :kjempesinna: Blir så forbanna, så jeg traver inn i de, og de har jaggu meg nervene til å kikke olmt på meg.

Ellers er folk med sånn "plystrebuse" lyd fra nesen sin til å bli gal av. Plystring i det store og hele, spesielt på tog er fyfy.

Syklister som sykler for harde livet på fortau hvor det gjerne er en del fotgjengere. Fristende å ha med seg en pinne på de mer utsatte stedene for å gi de et rapp når de nesten sykler meg ned.

Ellers er det irriterende å måtte ufrivillig høre på andres musikk, spesielt på trikk, tog, buss etc. Jaja, det er dere som ødelegger hørselen deres ved å spille høy musikk på lite "isolerte" hodetelefoner, og ikke er det god musikk som spilles heller.

Den listepoppen som spilles på alle butikkene er forøvrig også ganske irriterende. Pluss disse drittungene med dusteforeldre. Fri oppdragelse er ikke veien å gå. Just saying.

Åååh, det er så mye. Heldigvis har jeg lært meg å ignorere det meste, og belønner meg selv med kaffe om dagen har særdeles plagsom.

"Hødetelefoner" derp

Endret av Skyld
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

artikler i aviser (jeg nevner ikke navn) som begynner med ordet "slik".

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carla H.

Reality serier! Kan noen seriøst komme med seriøse og gode argumenter for at det drittet skal få ta plass i vårt samfunn? Disse menneskene som deltar og onanerer til tanken på å bli dyrket av gud og enhver mann og kvinne.....hvorfor skal de fortjene oppmerksomheten de gjør? Fortell meg! Seriøst, jeg forstår ikke konseptet, så noen er nødt til å forklare meg dette.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Dreamdrops

Kom på en til! Folk som søndagstur-sykler på veien når det finnes fortau. Det er selvsagt annerledes med aktive syklister som har toppfart på over 60 km/t, men de på bestemor-sykler med kurv på; hold dere unna veien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...