Gå til innhold

Hva irriterer deg mest?


Thalassos

Anbefalte innlegg

Gjest slettetbruker

Når jeg må forklare at jeg var sarkastisk etter å ha sagt noe. Folk som ikke tar ironi. Folk som tar meg seriøst når jeg kødder.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest slettetbruker

Det irriterer meg også at hele VERDEN er der ute, mens jeg bare går på skolen hver dag og lærer ting som jeg er - for det meste - helt likegyldig mot, pluss at jeg har så lite motivasjon. Mens jeg gjør disse meningsløse tingene kunne jeg funnet mye mer lærerike og kunskapsfulle, for ikke å glemme fantastiske ting i utenlandske byer eller ved å klatre i fjell (??) eller å bare vandre rundt. Jeg føler liksom at jeg vil lære mye mer av det egentlig, og det irriterer meg helt SYKT.

Det irriterer meg også at folk ikke klarer å lukke dørene etter seg eller glemmer å fortelle meg viktige ting. Fikk liksom ikke vite at en i familien min var gravid før hun var 7 måneder på vei.

Folk generelt irriterer meg. Barn irriterer meg. Fanjenter irriterer meg. Folk som skriver og sier ting som "kan jeg spørre deg et spørsmål" eller "hvordan neglelakk har du på?" irriterer meg. Jeg irriterer meg av mange ting.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Gjest løppen

mennesker som tror de kjenner meg, og skal forklare meg hva jeg tror og tenker om ting, men som egentlig ikke kjenner meg godt nok til å tro noe som helst om meg.. type "jammen du liker jo ikke sånt du" eeeh jo det gjør jeg!

når jeg blir missforstått, eller ikke forstått - og uansett hvordan jeg ordlegger meg skal personen vri om på det så det blir slik de trodde jeg mente det først.

folk som skal fortelle meg hva jeg "MÅ" gjøre. Jeg er da for pokker voksen nok til å ta egne valg og ha egne meninger! Helt greit å komme med råd, men kom ikke her og fortell meg hva jeg skal gjøre og hvordan jeg skal leve mitt liv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- At folk begynner å tekste/prate i mobilen når vi har begynt å se en film

- Når jeg kjører OVER fartsgrensen til og med, men fortsatt blir forbikjørt

- Folk som skifter personlighet når de drikker alkohol

- Å bli avbrutt når jeg snakker

- Barn på fly, tog og buss

:) :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Mennesker som er sure hele tiden, regelryttere, politisk korrekte og som skal ha en millimeters rettferdighet (så lenge det gagner dem) irriterer meg noe voldsomt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, men jeg synes at når man faktisk har mulighet å skrive det med understrek og kursiv, så burde man gjøre det.

Men greit å vite.

Det er utrolig tungvint å få til fra mobil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som bare såå "diskré" sniker i køen.

28ldv9g.gif

De har skrellt sin siste banan og vil få en albue av meg. "Stell deg bak meg din apekatt.!"

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lokalavvisa som telefonterroriserer meg dag etter dag, enda jeg allerede har sagt NEI! til abonnement, uansett hva slags tilbud det er. Jeg betaler ikke såpass for den tynne lefsa der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ganske irritert over at det står 0% kostfiber på melka og 0% karbohydrat på kjøttdeigen, som om noen skulle tro at det KAN være hhv kostfiber i melk eller karbohydrat i kjøtt. Synes produsentene at vi kundene er dumme?

(Mulig jeg har nevnt dette før, men det er like irriterende i dag.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...
Gjest Yellowrose

Gjester som går inn med sko! At det går an være så uforskammet. Og rånere, skaff dere et liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider


Hvis man skal en eller annen vido på youtube, og den som har lagt ut videoen har lagt opp fleire beskjeder - liksom oppå selve filmen. Blant annet om å subscribe på youtube-kanalen deres, følge dem på Twitter (og / eller Facebook, Instagram og så videre) samt klikke på den tommel opp-knappen under filmene deres!

Hver eneste gang man går inn på en slik video på youtube, så man jo trykke på en bitteliten X-greie som ligger i hjørnet av beskjedene - og så må man gjøre dette opp til fleire ganger på hver eneste video. Folk som har lyst til å følge noen på sosiale medier, trykke på tommel-knappene og så videre - gjør vel dette uavhengig av om det ligger masse beskjeder på youtube-filmen som oppfordrer dem til å gjøre dette.... :angry:

Anonymkode: f3065...352

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Folk som har null peiling på hvordan reklamer på TV (eller på radio og internett, for den saks skyld) egentlig fungerer. Dersom en eller annen kjent (eller halv-kjent) person dukker opp i en eller annen reklame, og påstår at det produktet som de reklamerer for er helt fantastisk og supert.... 

Så er det alltid enkelte "sulliker" som påstår at dette  produktet må jo virkelig være helt fantastisk og supert - nettopp fordi de som selger  produktet har betalt en eller annen kjent (eller halv-kjent) person for å opptre i reklamene (og lire av seg noe tullball) om dette produktet.....

"En kjent person ville vel aldri i verden ha blitt med i noen reklamer - hvis de ikke hadde ment at de greiene som de skryter sånn av egentlig bare er noe stort juggel?"

Anonymkode: f3065...352

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slappe håndtrykk! Folk som kommer med en slapp hånd og kaller det er håndtrykk irriterer meg! Jeg håndhilser mye på jobb, og er såå mange som kommer med handa si og legger dem oppi handa mi som en dau fisk eller noe, så må jeg holde den og det blir bare helt kleint. Hils skikkelig da! Det er faktisk en del av førsteintrykket!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...