Gå til innhold

Hva irriterer deg mest?


Thalassos

Anbefalte innlegg

- folk som snakker veldig sakte. Tenk gjennom hva du skal si før du åpner munnen, så slipper andre å høre deg si et ord i minuttet. Er så utrolig frustrerende! (Og ikke minst kjedelig å høre på... Gjeeeesp)

- folk som går ved siden av hverandre på smale fortau, slik at man må gå ut i veien for å komme forbi

- sure mennesker som lar deres dårlige humør gå ut over andre

- rasister

Og en ting til, som virkelig er irriterende!!! :

Når man er i middagsselskap hos et par, og bare damene reiser seg for å ta av bordet. Blir helt uvel av dette. Er det virkelig slik at damer i 2012 skal være menns tjenere??? Svaret er: selvsagt ikke!!!! De som bør ta av bordet etter en middag er vertskapet, så kan heller gjester av begge kjønn tilby seg å hjelpe til hvis de ønsker det. :kjefte::bond:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Irriterer meg over folk som selger ting på Finn.no som ikke legger ut et bilde, eller bildet er opp-ned.

Og folk som tar 20 bilder av utsiden av bilen og ikke et eneste bilde av interiøret.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sure frustrerte kjerringer som aldri burde vært ledere og innbiller seg at ordet sjef betyr å herse rundt med folk.

Folk som snakker uten handsfree når de kjører bil...

De som snakker og babler og blir aldri ferdig eller uten å komme til poenget..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gud hjelpe meg så jeg hater reklame.

På tv, på videosnutter på nette, arrggghhh.

Er vel grunnen til at jeg nesten ikke ser på tv lengre.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Candy Pie

Når min størrelsene er utsolgt. Kan finne en fin kjole f.eks på nelly, men så er den av størrelse xs...Eller ellos, finner jeg en skjorte eller genser der, som jeg MÅ ha, har de ikke 38...da kan 36 gå, men noen ganger, om den er liten å størrelsen, så går det ikke så bra. Noen ganger, er de gigantiske. Og ikke minst, klæra som på bildet er hvite, er som regel ikke helt hvite...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En til: Folk (kjæresten, lillebroren og bestekompisen min) som ikke skrur av lyden på iphonen når de spiller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt mer irritasjon:

Var hos tannlegen og satt i stolen med åpen kjeft. Brått står det to stykker til og henger over hodet mitt- studenter. Greit nok at de skal lære, men de kan da faktisk spørre først! Jeg synes det er en smule ubehagelig med folk som kommer susende inn i intimsonen min på den måten.

Folk som spør om det samme gang på gang:

"Har du snakket med x?"

"Nei."

"Så du har ikke pratet med x i det siste?"

"Nei, har ikke det"

"Tenkte kanskje du hadde snakket med x jeg"

Ja, NÅ husker jeg det. Snakket med x for et min siden, så du ikke det? Knurrr....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterer meg over folk som selger ting på Finn.no som ikke legger ut et bilde, eller bildet er opp-ned.

Og folk som tar 20 bilder av utsiden av bilen og ikke et eneste bilde av interiøret.

110 bilder av utsikten og bare et par mørke og uklare av selve leiligheten. "Neida, gjør ikke noe om leiligheten er liten, mørk, muggbefengt og med risiko for støt så lenge jeg har den heeeerlige udsikten...."

Endret av Cordelia
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går var det

1. Folk som ikke tar hensyn til gravide, gamle og folk på krykker i forbindelse med kø/mangel på sitteplasser.

2. Når rad 15 og opp får beskjed om å gå inn bakerst i flyet, og du allikevel treffer på dimlinger som brøyter seg forfra og bak til rad "noen-og-tyve"! :roll:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

110 bilder av utsikten og bare et par mørke og uklare av selve leiligheten. "Neida, gjør ikke noe om leiligheten er liten, mørk, muggbefentgt og med risiko for støt så lenge jeg har den heeeerlige udsikten...."

Folk som ikke fjerner annonsen sin når tingen er solgt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterer meg litt over noe slagordet til Rema 1000.

"Det er sluttsummen på kasselappen som teller "

Det er som å si at hvis du biter deg hardt i leppa så vil det gjøre vondt.

Men de vil vel kanskje få fram at sluttsummen hos Rema 1000 er lavere enn hos andre, uansett så synes jeg det er et teit slagord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aah, de som ikke tar et hint. F.eks, er sliten etter en lang dag, og det eneste du har lyst til er å bare komme hjem å legge deg. Så kommer du hjem, og får en telefon fra en venn/venninne/nabo; "Hei, har du lyst til å finne på noe?". Du prøver å være hyggelig, samtidig som du hinter til at du er trøtt, og at det kanskje ville vært bedre å ta det en annen dag. - "Okei, men da kommer jeg nå jeg! " >.<

..og gjesten blir selvfølgelig sittendes laangt utpå natta, mens du gjesper for harde livet og prøver å hinte frem til at NÅ vil du legge deg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Raindrops

En idiot jeg ble kjent med på byen, som ser ut til å mene at han er den eneste som evner å tenke selvstendig, siden han har gått på steinerskole og er "spesiell". Alle andre som har gått på vanlig skole er bare en del av saueflokken og ute av stand til å ha egne meninger, og hvis man har en mening som er politisk ukorrekt så er det bare fordi man egentlig ikke forstår hva det dreier seg om. Drittunge.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En idiot jeg ble kjent med på byen, som ser ut til å mene at han er den eneste som evner å tenke selvstendig, siden han har gått på steinerskole og er "spesiell". Alle andre som har gått på vanlig skole er bare en del av saueflokken og ute av stand til å ha egne meninger, og hvis man har en mening som er politisk ukorrekt så er det bare fordi man egentlig ikke forstår hva det dreier seg om. Drittunge.

haha, møtt en sånn selv!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

- Folk som ikke bruker blinklys eller plasserer seg riktig i rundkjøringer! gaaah....

- Smatting

- Folk som klager over ALT som er! (Ironisk nok med denne tråden her, men er noen som aldri syns noe er positivt)

- Folk som kjører forbi, enda jeg holder fartsgrensen!

- Jenter som ikke vasker seg ordentlig nedentil. Jeg har altfor god luktesans, og kan lukte gammel mus på lang avstand! (haha:P)

- De som tror deres egne meninger er mer riktig enn andres

- Jenter som klager over puppene sine. HALLO, pupper er ikke alt! Og push-up på de som er heeelt flate, ser ikke bra ut! sorry.

- Folk som gjesper høyt

- Trege folk

- De som sutrer over alt!!!

Dette er min topp 10. liste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Candy Pie

Igjen, damer som jobber i klesbutikker. Ikke alle så klart, de yngre pleier å være greie. Men de litt eldre...forstår de ikke at det faktisk gjør VONDT innvendig, når de sender " det blikket" ?

Og nei, jeg har aldri stjelt noe som helst.

Senest i dag så fikk jeg "det blikket" endte med at jeg ikke fikk gjort meg ferdig der inne, jaja, de som tapte penger der, kjøpte bukse et annet sted jeg:P

OG unger. Hvorfor lar foreldre ungene sine kjøre rundt på sparkesykkel inne på et senter??? Trodde faktisk det fantes lover mot sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Youtube...

Alt hakker og stopper når det er ca 10 sekunder igjen av videoen.

Jeg har da mer enn bra nok linje til å se på hvilken som helst video i beste kvalitet om jeg vil det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...