Gå til innhold

Hva irriterer deg mest?


Thalassos

Anbefalte innlegg

Motvind

Å våkne altfor tidlig

At katta alltid skal kose når jeg er opptatt med noe annet

Unger som griner

Å bli sykeliggjort

Overentusiastiske mødre på Facebook (de som poster 2423423 bilder og statuser relatert til ungen HVER dag)

Nachspiel hos naboen

Rånere

Pro ana

Teite skrivefeil

Fanatiske vegetarianere/veganere (jeg er vegetarianer selv, men holder på å koke over av irritasjon når jeg møter veggiser som skal overbevise alle andre om at å spise kjøtt er "galt")

Å bli snakket til gjentatte ganger når jeg sitter med headset på

Å fryse

Snø om sommeren (heia Nord-Norge)

Snorking!!!

Folk som går kjeeempesakte på fortauet og hindrer folk i å komme forbi

Tusenvis av andre ting!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fanatiske vegetarianere/veganere (jeg er vegetarianer selv, men holder på å koke over av irritasjon når jeg møter veggiser som skal overbevise alle andre om at å spise kjøtt er "galt")

Jepp. Og folk som er såååå imot all slags jakt uten å kunne noe om det også selv spiser butikkjøtt ukritisk. Sjelden jeg hører noen kritisere slakteriene. På det punktet har jeg faktisk mer respekt for vegetarianere etc. Står ihvertfall for det de sier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Å bli undergravert.

-Folk med total mangel på selvinnsikt.

-Folk som er hjelpeløse.

-Folk som knipser og/eller plystrer til meg for å få oppmerksomheten min(jeg er ikke ei bikkje og jeg brekker av fingra på den neste som gjør det!)

-Folk som ikke klarer å tenke så langt at det kan være MER til en historie/situasjon/person enn det de selv "vet."

-Voksne mennesker som "liker ikke!" noen ting og som spiser som en 5 åring fremdeles.

-Superfanatiske dyrevernere som oppriktig tror de ikke bruker noen produkter der produkter fra dyr har vært involvert i prosessen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Voksne mennesker som "liker ikke!" noen ting og som spiser som en 5 åring fremdeles.

UÆÆÆ :kjempesinna:

Jeg har to sånne i livet mitt: Svigerfar og en kompis. Svigerfar klager ikke så veldig mye over det, men det er slitsomt når jeg skal lage middag. "Ost? Nei. Grønnsaker? Nei. Krydder? Nope. Tzatziki? NEHEI!". Så vi spiser kylling og ris sånn ca.. hver gang jeg er der, eller så spiser kjæresten min og han biff, og jeg spiser noe annet..

Kompisen min som er sånn er kanskje verdens mest irriterende menneske. Han spiser KUN pizza, pasta og biff. Var i syden med han og kjæresten, og jeg ville gjerne vise de litt av de lokale restaurantene (er godt kjent der) og den gode, lokale maten. Men, fordi han ikke ville spise der, måtte vi gå på en av de typiske, ekle turistrestaurantene HVER DAG. Til slutt tok jeg bare med kjæresten min og spiste et annet sted, så kunne ha kose seg med tørr pasta :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Candy Pie

Mulla Krekar

Han er litt...spesiell ja:P

Urolige ben! Herregud, er jo umulig å sovne med det!

Skjulte kommentarer som helt tydlig er spydige, men "skjult"

Bråk ( greit med gressklipper, vaskemaskin, traktor osv men hyl og bråk fra bikkjer som krangler eller unger som skriker er ikke SÅ greit )

Rot. Takler ikke rot, er slitsomt å oppholde seg i rom hvor det er rotete. Får en trang til å måtte rydde, haha

Insekter, fra sommerfugler til flått

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Belle Gunnes

Folk som må ta ting i værste mening hele tiden. Man kan jo for pokker ikke si noe til dem uten at de klarer å vri det til å være noe negativt jo...

Folk uten selvinnsikt. Det er flaut å høre dere kritisere andre på feil dere har selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det er tomt for dopair

Når noen søler drikke på meg på byen

Anonym poster: ba6d961bce5725aeb80ed6d4376998b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mygg, de elsker meg.

Tror jeg også er litt allergisk mot de for stikkene jeg får blir gigantisk :<

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motvind

Å våkne altfor tidlig

At katta alltid skal kose når jeg er opptatt med noe annet

Unger som griner

Å bli sykeliggjort

Overentusiastiske mødre på Facebook (de som poster 2423423 bilder og statuser relatert til ungen HVER dag)

Nachspiel hos naboen

Rånere

Pro ana

Teite skrivefeil

Fanatiske vegetarianere/veganere (jeg er vegetarianer selv, men holder på å koke over av irritasjon når jeg møter veggiser som skal overbevise alle andre om at å spise kjøtt er "galt")

Å bli snakket til gjentatte ganger når jeg sitter med headset på

Å fryse

Snø om sommeren (heia Nord-Norge)

Snorking!!!

Folk som går kjeeempesakte på fortauet og hindrer folk i å komme forbi

Tusenvis av andre ting!

...jeg tror jeg elsker deg! :overrasket: TAKK!!

Jeg har en sånn kompis og han er fullstendig uspiselig noen ganger. Han poster massevis av sånne "bli veggis for det er best og mest moralsk"-kampanjer på facebook og sånt, og en gang presterte han til og med å poste en artikkel om en katt som ble mishandlet (en fyr holdt katten i halen og slengte den rundt som en slegge i flere minutter) og sammenlignet det med folk som spiser kjøtt og er dyrevenner. Det var jo det samme å spise kjøtt som å mishandle den katten. Og motargumenter om at det var vesentlig forskjell på å mishandle katten på drit og å drepe en ku for å spise den, smalt om døve ører, for tenk om fyren hadde tenkt å spise katten etterpå?

Vegetarianere er ålreite dyr og jeg respekterer deres valg, så lenge de også respekterer at jeg velger å fortsette å spise kjøtt. Litt samme prinsippet som religion. Det er greit at folk tror på noe så lenge de ikke prøver å dytte det ned i halsen på meg som om det var det eneste rette her i verden.

Snorking er forøvrig en av mine største irritasjoner. Heldigvis snorker hverken jeg eller mannen min. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som snyter neseskaftet ved matbordet, eller promping med vilje sammen med andre! Det er ekkelt. Æsj og fysj. Ellers er naboene mine en av mine meget store irritasjonsmomenter, de har en veldig tendens til å bry seg med alt som skjer hos og med meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

# Folk som slurper når de f.eks spiser suppe..

# Folk som lager lyd etter at de har drukket et glass , altså at de sier "eehh" eller "aaah" etterpå..får grøssninger! (litt vanskelig å forklare)

# Folk som snakker høylytt på bussen eller toget

# Små barn som skriker

# Nysgjerrige mennesker som følger med på alt du gjør

# Snorking!

# Folk som generelt er negative, og skal pirke og finne en feil ved alt

# Folk som banner i hver bidigste setning

# Folk som syns synd på seg selv, og som egentlig ikke har en grunn til det

# De som går treigt foran meg, og ikke gidder å flytte seg når jeg har det travelt :P

# Fjortiser..(altså tilstanden)

# De som sier lissom og liksom i hver setning

# De som sier "henne kan kjøre", eller "henne gjør det" istedet for "hun".

# Påståelige folk, som ikke skjønner at det går ann å se en sak fra flere stådsted

# De som sier "hvem farge", "hvem hund er det?" osv..

Er mye mer og..haha, er nok en person som irriterer meg over mye rart, heldigvis går det fort over ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Folk som skal gi "velmenende råd" til alt og alle og belære folk, særlig når det ikke er etterspurt eller betimelig. Spesielt når det er åpenbart at de ikke vet hva de prater om, og like åpenbart at de er overbevist om at de er eksperter på alt. Selvoppnevnte eksperter, kan de vel kalles.

- Folk som aldri lukker dører bak seg.

- Folk som sløser med andres tid, og er kroniske forsentkommere.

- Folk som aldri tier stille, selv når situasjonen tilsier det.

åh, jaa! enig i alt her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

-folk som puster høyt

-smatting

-skrivefeil

-syklister

-hundeeiere

-folk som glaner åpenlyst

-folk på butikken som ikke kan legge varene på båndet før de foran har betalt

-egoister

-folk med barnevogn

-amming på kafeer

-folk som kommer for seint, særlig på kino, hvor det ALLTID er folk som kommer etter at filmen har startet.

-generell treghet

-folk som avbryter

-mobiltelefoner

-prating på kino

Litt av en liste... Mulig jeg burde roe meg ned...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nok selvinnsikt til å se at jeg er en ekstremt irritabel person (dessverre), og det går ikke en dag uten at jeg mest sannsynlig har himlet med øynene, sagt "åååh" eller lignende minst ti ganger..

Av det jeg kommer på er det dette som irriterer meg mest:

Mennesker som snakker med mat i munnen/tygger med åpen munn

Smelling og smatting med tyggis

Risting med benet inntil mitt

Tromming på bord/ratt/andre ting som lager lyd

Synging (mest fordi jeg får sangen på hjernen selv)

Mennesker som snakker HØYT i telefonen på t-banen eller bussen

Når folk sier "på butikken" eller "I Kreta" :kjempesinna:

Orddelingsfeil!

Kjør på!

Folk som ikke skjønner at hørelurene deres lekker og at jeg er tvunget til å sitte med hodepine på bussen og høre på untz-untz-untz!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, jeg høres ut som en drittunge nå, men å ikke få viljen min, haha

Folk som tar MIN mat

Litt eldre damer som jobber i kassa som gir DET blikket når jeg er i butikken. Skjønner ikke? Ser ikke ut som et narkovrak og jeg ser vel ikke spesielt fattig ut heller? Så jeg har ikke tenkt til å stjele noe. Men blir irritert, stresset og litt lei meg når jeg blir nedstirra når jeg kjøper f.eks sminke

Unger som nesten kjører meg ned med handlevognen i butikken. Greit for meg at de leker og har det morsomt, ingenting er bedre enn det, men de kan ta litt hensyn til omverden

Noen ganger, så liker ikke hunden min at jeg sitter på pcn. Så han kommer bort for å legge seg på tastaturet eller ta å dytte til handa mi, sånn at jeg må konsentrere meg om han i stedenfor. Han er herlig og alt det der, men noen ganger om jeg leser noe interessant eller noe er det litt kjedelig

Noen ganger når jeg baker boller, får de en stekeskorpe. Det er så utrulig plagsomt. Deigen er så fin, lett og luftig før jeg putter den i ovnen, men så kommer de ut med sånn "lukk" på toppen.

Folk som på dø og liv må lyve. Hvorfor ikke snakke sant? Er ikke så vanskelig.

Å gå tom for pepsi max. Fysøren, skulle nesten trodd jeg var avhengig av brus?

Og sikkert mye, mye mer. Haha, kan til tider være litt små irritert, men sjeldent langsint da =)

Ja! Blir utrolig irritert over venninner som ikke har selvinnsikt nok til å innse at jo de spiser faktisk usunne ting slik at de alltid ender opp med å spise min pommes frites de få gangene jeg kjøper det. Jeg elsker pommes frites, men jeg skjønner at det ikke er spesielt glupt å spise mye av det, altså skjer det supersjelden og da vil jeg faktisk spise det jeg har kjøpt. Dette er ikke en gjerrigknark-ting, hvis de bare hadde sagt på forhånd at de ville ha, så skulle jeg med glede spandert en bøtte på dem, men "nei, de skal jo bare ha 1 liksom...."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Wanderlust

Det høres kanskje ut som noe helt idiotisk å irritere seg over, men jeg får utrolig lyst til å skjelle ut folk når det trykker på knappen når de skal over et fortgjengerfelt ETTER at jeg har gjort det, når de enten ser at det allerede lyser eller SÅ på at jeg trykka.

Trykka jeg ikke godt nok, liksom? Tror de at det er større sjanse for at det blir grønn mann når man trykker flere ganger? Kjenner jeg blir sint når jeg tenker på det, haha...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

...jeg tror jeg elsker deg! :overrasket: TAKK!!

Jeg har en sånn kompis og han er fullstendig uspiselig noen ganger. Han poster massevis av sånne "bli veggis for det er best og mest moralsk"-kampanjer på facebook og sånt, og en gang presterte han til og med å poste en artikkel om en katt som ble mishandlet (en fyr holdt katten i halen og slengte den rundt som en slegge i flere minutter) og sammenlignet det med folk som spiser kjøtt og er dyrevenner. Det var jo det samme å spise kjøtt som å mishandle den katten. Og motargumenter om at det var vesentlig forskjell på å mishandle katten på drit og å drepe en ku for å spise den, smalt om døve ører, for tenk om fyren hadde tenkt å spise katten etterpå?

Vegetarianere er ålreite dyr og jeg respekterer deres valg, så lenge de også respekterer at jeg velger å fortsette å spise kjøtt. Litt samme prinsippet som religion. Det er greit at folk tror på noe så lenge de ikke prøver å dytte det ned i halsen på meg som om det var det eneste rette her i verden.

Snorking er forøvrig en av mine største irritasjoner. Heldigvis snorker hverken jeg eller mannen min. :)

Hehe. Må nesten bare le av sånne som han kompisen din.. tror han virkelig at han får flere til å "vende om" når han holder på sånn? Blir litt irritert og, for det er lett for andre å putte alle vegetarianere i samme bås når de er uheldige nok og treffer på sånne tullinger. Har ikke telling på hvor mange ganger jeg har måttet "forsvart" meg og overbevise folk om at nei, jeg kommer IKKE til å holde preken om de velger å spise en burger framfor trynet mitt... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres kanskje ut som noe helt idiotisk å irritere seg over, men jeg får utrolig lyst til å skjelle ut folk når det trykker på knappen når de skal over et fortgjengerfelt ETTER at jeg har gjort det, når de enten ser at det allerede lyser eller SÅ på at jeg trykka.

Trykka jeg ikke godt nok, liksom? Tror de at det er større sjanse for at det blir grønn mann når man trykker flere ganger? Kjenner jeg blir sint når jeg tenker på det, haha...

Kommer kanskje ikke som en overraskelse at jeg er helt enig? Blir sprø av det! Det samme gjelder heiser og lignende også.. NEI, HEISEN GÅR IKKE RASKERE SELVOM DU TRYKKER PÅ DEN SAMME KNAPPEN EN GANG TIL!

Endret av Adegami
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...