Gjest airam90 Skrevet 25. august 2012 #161 Del Skrevet 25. august 2012 Syns jeg såg lengre oppe at du hadde EL rundt 9? TR kom sefølgelig idag, så jeg har EL rundt 9 jeg også :D Dette blir spennendes gitt!!!! Tar tilbake det med at mensen var mild etter jeg sluttet på P-ring, første dag har vært smertehelvete så...har på følelsen at hele uken blir slik også :/ Hvordan står det til med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 27. august 2012 Forfatter #162 Del Skrevet 27. august 2012 Hei pyntestøv Hvordan går det med deg? Hei Roseduft, her er alt bare bra. Vært en hektisk helg, og mye sykdom i heimen, så håper denne uken blir litt bedre og at jeg går i mot en stille, og rolig, helg Så den nye dagboka di, kjempekjekt å kunne følge deg igjen Hvordan har du det? Hei Pyntestøv, her har jeg lyst til å følge med! Jeg krysser fingrene for at dette er vår Pp og måned. God fredag! Åhhh, så hyggelig at du vil følge med. Krysser fingerene hardt for oss begge Syns jeg såg lengre oppe at du hadde EL rundt 9? TR kom sefølgelig idag, så jeg har EL rundt 9 jeg også :D Dette blir spennendes gitt!!!! Tar tilbake det med at mensen var mild etter jeg sluttet på P-ring, første dag har vært smertehelvete så...har på følelsen at hele uken blir slik også :/ Hvordan står det til med deg? Jeg har EL 6, har jeg skrevet 9ende altså? Det er en feilskriving. Men, det er jo bare 3 små dager i forskjell, så kjempegøy at vi har EL så og si samtidig . Får håpe du slipper en hel uke med menssmerter. Jeg har det som regel bare i to dager, er det ikke mest vanlig at de siste dagene er litt mer avslappende? Eller, er jeg bare heldig kanskje? Alt er bra her. TR har dratt og jeg teller ned dagene til EL (halvannen uke, tjoho). Hvordan går det med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 27. august 2012 #163 Del Skrevet 27. august 2012 Det er bare bra å spise sunt og variert Lurt å teste for å finne ut når du har EL. Blir spennende å følge med deg videre Ha en finfin Mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 27. august 2012 #164 Del Skrevet 27. august 2012 Ville bare legge igjen litt lykke støv jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 28. august 2012 Forfatter #165 Del Skrevet 28. august 2012 Det er bare bra å spise sunt og variert Lurt å teste for å finne ut når du har EL. Blir spennende å følge med deg videre Ha en finfin Mandag! Ja, kjenner syklusen min så har en god peiling på når den er. Vil dobbeltsjekke med sticks da, når det nærmer seg Sunt kosthold og trening blir sjeldent feil (håper et glass rødvin også godkjennes, hehe). Ville bare legge igjen litt lykke støv jeg Hei fionel. Så hyggelig at du var innom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest roseduft Skrevet 28. august 2012 #166 Del Skrevet 28. august 2012 Håper også helgen blir bedre da ja Skal du teste med EL-tester denne pp? Hvilken pp har dere komt til egentlig? Jeg har begynt å teste, men skjønner ikke så mye Streken idag var svakere enn igår, men så skal jeg egentlig ikke ha el før om ett par dager til egentlig, dersom el er 14 dager før IKM.. Er så mye som skal stemme gitt.. Trodde jeg skulle bli litt mer avslappet og slik denne pp, men neeeei.. Kommer garantert til å bli symptomjakter igjen denne pp, jeg føler det på meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 28. august 2012 Forfatter #167 Del Skrevet 28. august 2012 Håper også helgen blir bedre da ja Skal du teste med EL-tester denne pp? Hvilken pp har dere komt til egentlig? Jeg har begynt å teste, men skjønner ikke så mye Streken idag var svakere enn igår, men så skal jeg egentlig ikke ha el før om ett par dager til egentlig, dersom el er 14 dager før IKM.. Er så mye som skal stemme gitt.. Trodde jeg skulle bli litt mer avslappet og slik denne pp, men neeeei.. Kommer garantert til å bli symptomjakter igjen denne pp, jeg føler det på meg PP2 er jeg i nå, begynner å teste så smått til helgen tipper jeg. EL er beregnet til torsdag neste uke. Angående EL-testing så kan streken både bli sterkere og svakere frem til EL, det er fordi LH-hormonet ikke alltid er stabilt, MEN, den øker dramatisk 12-36 timer før eggløsningen, først da blir streken like sterk, eller sterkere, enn kontrollstreken. Jeg hadde veldig sterk strek to dager på rad, så regner med at mitt LH-hormon steg allerede 36 timer før eggløsning. Det var ikke tvil om at jeg hadde eggløsning forøvrig for hadde flere timer med menssmerter den dagen. Så sånn sett trenger jeg bare å kjenne etter, tror jeg Har forøvrig lært meg at følgende "symptomer", ikke er symptomer når det kommer til meg, hehe: - Kvalme - Mentallsmak i munnen - Humørsvigninger - Kramper i magen - Ømme brystvorter - Reaksjon på enkelte lukter - Økt utflod - Stikkinger i lysken Sååå... alt jeg vet er at det sikreste tegnet hos meg blir nok en positiv test, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 29. august 2012 Forfatter #168 Del Skrevet 29. august 2012 I dag er jeg syk... feber, en grusom hodepine og verk i hele kroppen. Nå syns jeg veldig synd på meg selv ja:-/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
My84 Skrevet 29. august 2012 #169 Del Skrevet 29. august 2012 Huffameg, ikke bra! God bedring!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest roseduft Skrevet 29. august 2012 #170 Del Skrevet 29. august 2012 Huff, god bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solsikke Skrevet 30. august 2012 #171 Del Skrevet 30. august 2012 Isj, riktig god bedring. Håper du raskt blir bra igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 30. august 2012 Forfatter #172 Del Skrevet 30. august 2012 Takk jenter Er heldigvis mye bedre i dag. Så, da er jeg snart på beina igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 2. september 2012 Forfatter #173 Del Skrevet 2. september 2012 Hmmmm, går og venter på EL nå, som skal være rundt 6/9, men testene er så negative. Veldig rart. Sist gang hadde jeg nesten positive lenge før EL :-/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest roseduft Skrevet 2. september 2012 #174 Del Skrevet 2. september 2012 Dersom el er rundt 6/9, så har du jo 4-5 dager til å vente før en test evtn vil slå ut positivt? Dere er i pp3 nå? Krysser fingrene for blink skudd i EL-tida ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 3. september 2012 Forfatter #175 Del Skrevet 3. september 2012 Dersom el er rundt 6/9, så har du jo 4-5 dager til å vente før en test evtn vil slå ut positivt? Dere er i pp3 nå? Krysser fingrene for blink skudd i EL-tida ! Nei, PP2 Men ja, altså, når jeg testet for EL i forrige periode hadde jeg nesten positiv (veldig sterk EL-strek, men ikke like sterk, eller sterkere, som kontrollstrek) i nærmest en uke før den gikk over til å bli positiv. Denne gangen er det så vidt jeg skimter EL-streken og det er 4 dager til EL. Har ikke testet i dag, men skal gjøre det i morgen. Er ikke det at jeg ikke tror EL kommer, jeg bare frykter den er forsinket. Vil ha 4-ukersperioder, det er så mye enklere å forholde seg til, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZoeHart Skrevet 3. september 2012 #176 Del Skrevet 3. september 2012 Der fant jeg dagboken din Husker første gang jeg skulle prøve ut el-tester, ventet og ventet på at den skulle bli positiv, og BANG der var den plutselig knall sterk Så den er nok rett rundt hjørnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 4. september 2012 Forfatter #177 Del Skrevet 4. september 2012 Der fant jeg dagboken din Husker første gang jeg skulle prøve ut el-tester, ventet og ventet på at den skulle bli positiv, og BANG der var den plutselig knall sterk Så den er nok rett rundt hjørnet Men, forrige prøverunde (altså, forrige måned og min PP1) så var testene nesten positive i en uke før de ble knallpositive i to dager og gradvis ble svakere. Denne perioden er det så vidt jeg skimter EL-streken :-/ Håper du har rett, men er redd for at jeg har en veeeeldig forsinket EL denne måneden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest roseduft Skrevet 4. september 2012 #178 Del Skrevet 4. september 2012 Så lenge du tester, og EL er forsinket - så finner du hvertfall ut når EL er uansett, og kan hoppe til køys så fort testen slår ut positiv? Krysser fingrene for en positiv test snart da er jo enda ett par dager til du skal ha EL, så testen slår kanskje ut innen de neste dagene? Hold motet oppe vennen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 4. september 2012 Forfatter #179 Del Skrevet 4. september 2012 Så lenge du tester, og EL er forsinket - så finner du hvertfall ut når EL er uansett, og kan hoppe til køys så fort testen slår ut positiv? Krysser fingrene for en positiv test snart da er jo enda ett par dager til du skal ha EL, så testen slår kanskje ut innen de neste dagene? Hold motet oppe vennen. Skal ha EL om to dager.... eller, skulle ha hatt Jaja. Men, det er jo et godt poeng i at den er kanskje sen, men jeg finner jo fort ut når den faktisk er her Takk for gode ord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest roseduft Skrevet 4. september 2012 #180 Del Skrevet 4. september 2012 Da er du jo enda ikke sen? Eller..? Hvis en EL-test slår ut positiv 24-48 timer FØR EL ? Så vil den slå ut idag/imorgen..senest torsdag?? Fingers crossed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå