Gå til innhold

Prøvedrømming


Pyntestøv

Anbefalte innlegg

Gjest roseduft

Har googlet meg ihjel i 3pp nå, og alle tegn kan være graviditetstegn. Noen har mye utflod, andre har ingenting. Noen tester positivt tidlig, andre sent. Noen har ømme bryst og tidlig kvalm, andre stikk motsatt! Er ikke til å bli klok på.. Vi er alle forskjellige og kroppene forandrer seg anderledes fra graviditet til graviditet. Håper selvfølgelig på at det er ett positivt tegn for din del :) jeg er i ett skikkelig oppgitt og pessimistisk humør idag :fnise: beklager!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har googlet meg ihjel i 3pp nå, og alle tegn kan være graviditetstegn. Noen har mye utflod, andre har ingenting. Noen tester positivt tidlig, andre sent. Noen har ømme bryst og tidlig kvalm, andre stikk motsatt! Er ikke til å bli klok på.. Vi er alle forskjellige og kroppene forandrer seg anderledes fra graviditet til graviditet. Håper selvfølgelig på at det er ett positivt tegn for din del :) jeg er i ett skikkelig oppgitt og pessimistisk humør idag :fnise: beklager!

Du er søt da <3 Googlet litt selv og er vel kommet frem til det samme - det kan bety alt, eller ingenting. Virker jo som alle får festeblødninger, men det er visst bare omtrent 30 prosent som får, om tallet var så høyt. Ser også at de fleste symptomene kommer i uke 5, eller seinere. Så, jeg tror nok bare kroppen min som lurer meg litt og ingenting er sikkert før jeg eventuelt sitter med en positiv graviditetstest om en uke. HERREGUD. Om ca. en uke så vet jeg.

Skal gå inn til deg og skrive litt der angående din situasjon nå jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest roseduft

Du er søt da <3 Googlet litt selv og er vel kommet frem til det samme - det kan bety alt, eller ingenting. Virker jo som alle får festeblødninger, men det er visst bare omtrent 30 prosent som får, om tallet var så høyt. Ser også at de fleste symptomene kommer i uke 5, eller seinere. Så, jeg tror nok bare kroppen min som lurer meg litt og ingenting er sikkert før jeg eventuelt sitter med en positiv graviditetstest om en uke. HERREGUD. Om ca. en uke så vet jeg.

Skal gå inn til deg og skrive litt der angående din situasjon nå jeg.

Jeg blir sprø av å være prøver :fnise:

Du kan jo bare se selv alle di rare innleggene jeg har skrevet sisste dagene!!

Føler selv at jeg virker helt kokko!! Mer besatt og despo enn avslappet og tålmodig :ler:

Vi får prøve så godt vi kan og ta ting som di kommer! Herlig å ha KG må jeg si..får mye utløp for frustrasjon, tanker og spørsmål her..

Men selvfølgelig, er jo sååå kjekt å google - finne andre kvinner som er/har vært i samme situasjon - hvor utfallet er graviditet :lur:

Gleder meg til du skal teste! Venter du til ikm/etter ikm?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man blir så veldig obs på alle symptomer eller fraværet av dem, at det kan lure en litt. Men tenk, en uke går fort!! :) Spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roseduft: Jeg planlegger å teste neste helg, så 2-3 dager før IKM :)

My84: Ja, blir veldig spennende å se. Har mistet litt trua i dag da jeg ellers har null symptomer, men, så er jeg jo bare 4 dpo, hehe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roseduft: Jeg planlegger å teste neste helg, så 2-3 dager før IKM :)

My84: Ja, blir veldig spennende å se. Har mistet litt trua i dag da jeg ellers har null symptomer, men, så er jeg jo bare 4 dpo, hehe :P

Litt tidlig å miste trua syns nå jeg! ;) Er ikke sikkert du kommer til å kjenne så mye i det hele tatt. Jeg håper du får positiv test om en uke!! Husk at hvis du tester tidlig så kan det kanskje være lurt å velge en av de mest følsomme testene. Jeg testet med vanlig ClearBlue to dager før ikm og fikk negativt svar. Her kan du se følsomheten til forskjellige tester: http://www.pernille.info/testsensitivitet.htm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt tidlig å miste trua syns nå jeg! ;) Er ikke sikkert du kommer til å kjenne så mye i det hele tatt. Jeg håper du får positiv test om en uke!! Husk at hvis du tester tidlig så kan det kanskje være lurt å velge en av de mest følsomme testene. Jeg testet med vanlig ClearBlue to dager før ikm og fikk negativt svar. Her kan du se følsomheten til forskjellige tester: http://www.pernille....ensitivitet.htm

Åh, kan de to siste testene bestilles på nett? :smilorange:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest roseduft

Slo meg løs selv... *fnise*

Ble ett par Clearblue digital tester til kun rett over 100kr inkl frakt!! Så får teste når di kommer i posten til neste uke dersom tr ikke dukker opp!!!! :) Mye billigere enn å kjøpe på apoteket, og vil heller se svart på hvitt om tester er positiv eller negativ + hvor mange uker en evnt er på vei...

Håper hvertfall en av dem blir positive..om det så må skje om flere pp...... :) Fingers crossed for oss begge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kom jeg plutselig på at jeg ikke får bestilt noe før mandag. Står midt mellom to leiligheter :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5-6 dpo. Ikke så mye akkurat, men i dag har jeg vondt i magen. Skikkelig øm og hoven. Sikkert helt tilfeldig, egentlig, men er man prøver så blir man også KO-KO i hodet, hehe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest roseduft

Hehe, velkommen i koko klubben!! Hadde vært så mye lettere om en kunne klart å ikke kjenne etter eller tenke på om det har klaffet denne pp eller ikke! Jeg for min del føler at jeg har latt det hele gå ut over psyken, som nå spiller ett puss med underbevisstheten min som igjen har klusset opp hele syklusen!!! Gaaaaah, lite oppgitt eller?:) 8 dager over ikm idag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke de to siste du må bestille, men de to første!!! New Generation og KenWa Har høyest sensitivitet og kan måle hCG helt ned i 10 mIU/ml! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest roseduft

Aaah, da bør jo di der billige fra rema fynke bedre enn clearblue altså?? Rsfu eller hva di heter.. *stikke på søndagsåpen matbutikk imorgen tidlig for å lete etter graviditetstest* hehe!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke de to siste du må bestille, men de to første!!! New Generation og KenWa Har høyest sensitivitet og kan måle hCG helt ned i 10 mIU/ml! :)

Hahaha, nå er her litt mer med ja. Wuhuuuu. Skal bestille masse neste uke :D Takk for tips :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aaah, da bør jo di der billige fra rema fynke bedre enn clearblue altså?? Rsfu eller hva di heter.. *stikke på søndagsåpen matbutikk imorgen tidlig for å lete etter graviditetstest* hehe!!

Skal du teste igjen? Hurra!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kroppen min om dagen:

- Ømme brystvorter. Hatt siden EL. Blitt mindre ømme de siste dagene.

- Hoven og vond i magen. Står ofte ut som en ballong.

- Vond korsrygg.

Men, ingen kramper i magen eller stikkinger i eggstokken, så jeg er ikke gravid. Skriver det mest for å minne meg selv på at disse "symptomene" er helt vanlig for meg, og betyr NADA. (Mental notat).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...