Gå til innhold

Prøvedrømming


Pyntestøv

Anbefalte innlegg

Huff, vi er i samme båt hvertfall!

Begynte "endelig" å spotte på lørdag, og tr meldte sin ankomst igår! 16 dager over IKM!!

La oss holde sammen :) pp2 på deg pp4 på meg.. Krysser fingrene :)

Klem!

Kommer mer og mer nå, så TR har flyttet inn.

Bra TR kom til slutt da, slik at du kan gjøre deg klar for PP4:) Nå skal det klaffe, forhåpentligvis for oss begge. La oss absolutt holde sammen. Nå vet jeg akkurat hva du går igjennom. Man tror jo og håper så mye, og så nei...:-/

Håper du får en fin mandag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest roseduft

Ja, det er ikke lett.. Man er jo såååå glad for endelig være prøvere, gir alt av seg selv - psykisk og fysisk på en måte, for så å lete etter symptomer, være så glad og overbevist om at det har klaffet på første forsøk, men nei! Den skuffelsen som kommer osv osv.. Man går inn i pp2 med like åpent sinn, kjenner litt mindre etter på symptomer, tr dukker opp, man blir like skuffet egentlig. Får en følelse av å gi opp, men er likevel klar for pp3 når det er el tider, man bestemmer seg for ikke kjenne på symptomer, håpe for sterkt eller tro spiren har klaffet på noen måte. Man unngår graviditetstester til ETTER ikm, i håp om at den da skal være positivt, men neeeei.... 4 negative tester, 16 dager over ikm..så tr.. Syklusen er helt på bærtur, og aner ikke når pp4 er en gang :ler:

Phhu..haha, sorry.. Litt oppgitt.. Jeg ønsker ikke "stresse" mer, orker ikke.. det er veldig psykisk slitsomt :) det får skje det som skjer. Ønsker deg lykke til videre hvertfall :) kommer til å følge deg, håper for din del spira sitter pp2 eller pp3 :) uten tvil! Blir så glad på andres vegne :) det er maaaange det klaffer for pp2 føler jeg :) hvertfall innen di 4 første mnd :) tiden vil vise :hjerte: bare hold motet oppe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spotting i dag, så da er nok TR på plass. Men, snart begynner PP2 da:)

Det var dumt, men da er det bare å kjøre på neste pp!! :jepp: Håper det klaffer da!

Huff, vi er i samme båt hvertfall!

Begynte "endelig" å spotte på lørdag, og tr meldte sin ankomst igår! 16 dager over IKM!!

La oss holde sammen :) pp2 på deg pp4 på meg.. Krysser fingrene :)

Klem!

Godt å høre at tr er på plass da, da kan du endelig begynne på ny pp! :) Heia lille spiren, nå må du komme! :strix:

Endret av My84
Lenke til kommentar
Del på andre sider

My84: Ja, da er det bare å vente på at TR stikker og PP2 kan starte :)

Ekle detaljer om mens:

Har blødd så mye i dag, og så koagulert, at jeg i et sekund vurderte å starte på pilla igjen. Pillemens er jo så hyggelig, i forhold til dette. Vondt, vondt, vondt. Og alle symptomene jeg hadde før TR, de var jo klin like graviditetssymptomer, haha. Jeg kommer til å bli tullete i hodet til slutt laugh.png .

Men, en dag må det jo feste seg en liten lykkespire. Håper ikke det må for mange PP-er til før den tid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest airam90

My84: Ja, da er det bare å vente på at TR stikker og PP2 kan starte :)

Ekle detaljer om mens:

Har blødd så mye i dag, og så koagulert, at jeg i et sekund vurderte å starte på pilla igjen. Pillemens er jo så hyggelig, i forhold til dette. Vondt, vondt, vondt. Og alle symptomene jeg hadde før TR, de var jo klin like graviditetssymptomer, haha. Jeg kommer til å bli tullete i hodet til slutt laugh.png .

Men, en dag må det jo feste seg en liten lykkespire. Håper ikke det må for mange PP-er til før den tid :)

Huff, stakkars deg :(

Jeg hadde det motsatt, mensen på p-piller og p-ring var helt forferdelig. Jeg var ikke oppegående i det heletatt og ble sykemelt et par ganger. Men nå når jeg sluttet på p-ring, så har mensen vært en "drøm" i forskjell. Merkelig at vi er så forskjellige!!

Din PP2 nå? Jeg er på PP3(tipper jeg, har jo enda ikke fått mensen da men IKM er imorgen).

Blir spennendes dette, jeg skal følge deg videre hvertfall!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest roseduft

Huff..samme her. Har hørt om tilfeller hvor noen holder seg hjemme fra jobb etc... Jeg kunne ikke forstå at det kunne gjør så vondt, helt til jeg slutta på pilla selv. Tr varierer litt men, det gjør ofte veldig vondt, og blør kraftig :/ prøver å unngå paracett, men forrige tr var så vondt at jeg begynte å grine !

Pp here we come :) jeg er klar! Vurderer om jeg skal bestille el tester denne pp eller ikke.. Hva med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, stakkars deg :(

Jeg hadde det motsatt, mensen på p-piller og p-ring var helt forferdelig. Jeg var ikke oppegående i det heletatt og ble sykemelt et par ganger. Men nå når jeg sluttet på p-ring, så har mensen vært en "drøm" i forskjell. Merkelig at vi er så forskjellige!!

Din PP2 nå? Jeg er på PP3(tipper jeg, har jo enda ikke fått mensen da men IKM er imorgen).

Blir spennendes dette, jeg skal følge deg videre hvertfall!! :D

Ja, sannelig er vi forskjellige gitt. Skulle virkelig ønske jeg var deg mtp mensen. Heldigvis varte de intense smertene bare i to dager og i dag er jeg nærmest helt fin igjen :)

Nå må jeg stikke innom dagboken din og se hva som skjer. Om TR er på plass eller ei. Hun bare må holde seg unna!! :pisk: Og ja, er i PP2 nå. EL 6/9, leeeenge til.

Kjipt :kose:

Takk for oppmuntringen :)

Huff..samme her. Har hørt om tilfeller hvor noen holder seg hjemme fra jobb etc... Jeg kunne ikke forstå at det kunne gjør så vondt, helt til jeg slutta på pilla selv. Tr varierer litt men, det gjør ofte veldig vondt, og blør kraftig :/ prøver å unngå paracett, men forrige tr var så vondt at jeg begynte å grine !

Pp here we come :) jeg er klar! Vurderer om jeg skal bestille el tester denne pp eller ikke.. Hva med deg?

Jeg har bestilt EL-tester, men skal kun bruke de rundt forventet EL. Jeg har så langt en stabil syklus, og skal ha EL 6/9. Kommer til å ta EL-tester fra ca 3-6/9, for å treffe best mulig med EL. :hoppendeglad:laugh.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest roseduft

Godt å høre verste parten er over :) samme her!

Tr er over også i denne gang, så nå sitter jeg her å vurderer om jeg også skal bestille EL tester!

Og hvor mange evnt?

En pk på 7, uten graviditetstester, en pakker på 14, eller den på 21 el tester og 10 graviditetstester? :ler:

Kommer til å bli testoman!! Og er så redd for at det skal gå galt om jeg skal drive å teste så masse!

Det hadde vært helt fantastisk om det klaffet denne mnd.. :)

Tror jeg starter med di 7 el testene.. Er ferdig med blendahvite tester ;)

PS: Har slettet dagboken, trenger en ny start.. :) ble så frustrert at jeg måtte få den bort :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre verste parten er over :) samme her!

Tr er over også i denne gang, så nå sitter jeg her å vurderer om jeg også skal bestille EL tester!

Og hvor mange evnt?

En pk på 7, uten graviditetstester, en pakker på 14, eller den på 21 el tester og 10 graviditetstester? :ler:

Kommer til å bli testoman!! Og er så redd for at det skal gå galt om jeg skal drive å teste så masse!

Det hadde vært helt fantastisk om det klaffet denne mnd.. :)

Tror jeg starter med di 7 el testene.. Er ferdig med blendahvite tester ;)

PS: Har slettet dagboken, trenger en ny start.. :) ble så frustrert at jeg måtte få den bort :fnise:

Min erfaring er at en ikke trenger å teste seg to ganger daglig i to uker. Det holder med å starte noen dager før forventet EL, og ta 1-2 tester per dag. Men, har en veldig uregelmessig syklus så kan det kanskje være lurt å bestille en god del EL-tester. For, med tanke på din erfaring med to uker forsen mens, så kan det jo være at EL har vært to uker etter hva du først trodde? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest airam90

Ja, sannelig er vi forskjellige gitt. Skulle virkelig ønske jeg var deg mtp mensen. Heldigvis varte de intense smertene bare i to dager og i dag er jeg nærmest helt fin igjen :)

Nå må jeg stikke innom dagboken din og se hva som skjer. Om TR er på plass eller ei. Hun bare må holde seg unna!! :pisk: Og ja, er i PP2 nå. EL 6/9, leeeenge til.

Hihi, jeg kunne heller ønske jeg hadde det slik som deg. I og med at man går lengre på prevensjon enn å være prøvere :P hehe.

TR har faktisk ikke kommet enda. Og jeg har ingen tegn til PMS og slikt heller.... men jeg tørr ikke tro noe annet enn at det er like rundt hjørnet.

Om mensen kommer idag/imorgen har jeg EL ca rundt 1-5 sept. Føles som en evighet til ja :P

Får håpe tiden går fort for oss begge :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PS: Har slettet dagboken, trenger en ny start.. :) ble så frustrert at jeg måtte få den bort :fnise:

Jeg lurte fælt på hvor dagboken din var blitt av, nå skjønner jeg. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hihi, jeg kunne heller ønske jeg hadde det slik som deg. I og med at man går lengre på prevensjon enn å være prøvere :P hehe.

TR har faktisk ikke kommet enda. Og jeg har ingen tegn til PMS og slikt heller.... men jeg tørr ikke tro noe annet enn at det er like rundt hjørnet.

Om mensen kommer idag/imorgen har jeg EL ca rundt 1-5 sept. Føles som en evighet til ja :P

Får håpe tiden går fort for oss begge :D :D

Testtesttest!! Ingen tegn på PMS? Det er jo uvanlig, er det ikke? Syns det høres lovende ut jeg :)

Skal få opprettet en ny asap :)

Hurra!! :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra med ny dagbok, roseduft!! :hoppendeglad:

--------------------------

Etter at jeg begynte på hormonprevensjon fikk jeg mye lettere tr'er, med mindre smerter og blødninger. Og etter at jeg sluttet på pillene så holdt det seg sånn faktisk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra med ny dagbok, roseduft!! :hoppendeglad:

--------------------------

Etter at jeg begynte på hormonprevensjon fikk jeg mye lettere tr'er, med mindre smerter og blødninger. Og etter at jeg sluttet på pillene så holdt det seg sånn faktisk! :)

Ja, jeg plages heldigvis ikke av TR fra helvete, men det er et mildt lite helvete i to dager. Så er det bare å cruise seg igjennom et par dager men nærmest bare spotting. Så, egentlig har jeg ikke rett til å klage, hehe. Ei venninne av meg har tidvis hatt så vondt at hun kaster opp. Alt blir liksom litt mildt i forhold til henne, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest airam90

Ja, jeg plages heldigvis ikke av TR fra helvete, men det er et mildt lite helvete i to dager. Så er det bare å cruise seg igjennom et par dager men nærmest bare spotting. Så, egentlig har jeg ikke rett til å klage, hehe. Ei venninne av meg har tidvis hatt så vondt at hun kaster opp. Alt blir liksom litt mildt i forhold til henne, hehe.

Hehe, slik er jeg også. Kaster opp, klarer ikke gå oppreiset, ligger på sofaen og griner av smerte(jeg tåler en del), svimer av osv. Haha... legen sa jeg hadde riesmerter, hurra...

Blenda hvit test på meg idag men ingen TR.. skjønner ingenting, ikke tegn til PMS ellernoe, jeg som alltid har gode tegn på at TR er på vei :P

Gleder meg til den kommer, da kan vi sette igang med PP3. Sykt spennendes når vi har EL ca samme tid :D Kommer til å snikfølge deg som en galen :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, slik er jeg også. Kaster opp, klarer ikke gå oppreiset, ligger på sofaen og griner av smerte(jeg tåler en del), svimer av osv. Haha... legen sa jeg hadde riesmerter, hurra...

Blenda hvit test på meg idag men ingen TR.. skjønner ingenting, ikke tegn til PMS ellernoe, jeg som alltid har gode tegn på at TR er på vei :P

Gleder meg til den kommer, da kan vi sette igang med PP3. Sykt spennendes når vi har EL ca samme tid :D Kommer til å snikfølge deg som en galen :popcorn:

Så rart med den testen, men alt håp er enda ikke ute. Og om det ikke er en lykkespire, håper jeg virkelig TR kommer asap, så vi har EL så og si samtidig, hihi. Er utrolig gøy med noen i eksakt samme båt :)

Skalmesjå, nøyaktig 2 uker til EL. Åhhh, leeeenge til jo da gitt. Er ikke lett å være prøvere, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Pyntestøv,

her har jeg lyst til å følge med! Jeg krysser fingrene for at dette er vår Pp og måned.

God fredag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...