Gå til innhold

Prøvedrømming


Pyntestøv

Anbefalte innlegg

Flere (KO-KO)-symptomer:

- Kvalm

- Isjiasfølelse i høyre bein. Stikker derfor en del nederst på høyre side og nedover øvre del av lår.

Endret av Pyntestøv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor mange dpo er du nå, pyntestøv? :)

Sånn 7-8 nå:) Hvordan ligger du an i løypa? Hatt EL eller venter på EL?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er den isjiasfølelsen borte, så da var det ikke noe annet enn en liten nerve i klem, helt uavhengig om det er noe i magen min eller ikke. Jeg tror egentlig ikke det er det. Når jeg leser rundt på forumet ser jeg at "alle" har en god del mer symptomer enn meg, en uke før IKM. Sååååeee, åh. Jeg vil jo bare bære frem et lite under. Håper virkelig ikke dette skal ta år og dag :sukk: .

På onsdag flytter jeg og kjæresten inn i vår felles tre-roms. Vi har ikke eid sammen før nå. Men, vi er veldig sikre på hverandre og har bestemt oss for at det skal bli oss (man har ingen garantier uansett, og så lenge det føles rett så har vi dermed kjørt på med babymekking, hehe). Så, det blir litt av en uke og påfølgende helg. Gleder meg til at vi endelig skal bli samboere. Elsker den gutten så høyt. :hjerter_rundt:

Åh, det glemte jeg å si. Var på Øyafestivalen på lørdag og jeg orket ikke å være så himla fanatisk. Jeg tok én øl og ett glass hvitvin. Spurte kjæresten på forhånd om han syntes det var ok. EL var på mandagen, så jeg var med andre ord 5 dpo. Tenkte at det virkelig ikke kan være krise. Jeg ble ikke engang brisen. Om jeg har en positiv graviditetstest på lørdag (når jeg skal teste), ja da blir det helt andre boller. Selvfølgelig :smilorange: .

Edit: Skriveleif.

Endret av Pyntestøv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er den isjiasfølelsen borte, så da var det ikke noe annet enn en liten nerve i klem, helt uavhengig om det er noe i magen min eller ikke. Jeg tror egentlig ikke det er det. Når jeg leser rundt på forumet ser jeg at "alle" har en god del mer symptomer enn meg, en uke før IKM. Sååååeee, åh. Jeg vil jo bare bære frem et lite under. Håper virkelig ikke dette skal ta år og dag :sukk: .

Mange (inkludert meg selv) har fått gravidsymptomer før IKM eller mensen fordi man håper og tenker mye på det, uansett om man var gravid eller ikke. Jeg har kun vært gravid en gang (endte i SA) og det var ikke planlagt så jeg håpet ikke, tenkte ikke tanken at jeg var gravid før IKM, da fikk jeg symptomer i uke 6, dvs en god stund etter IKM. Så at andre gravide får symptomer før IKM kan være fordi de tenker så mye på det og håper :) Psyken kan være ganske så sterk og narre oss somatisk. Så jeg syns at du ikke skal tenke så mye på symptomer andre og du selv har før du har en positiv test i handa di :)

Men håper du bli gravid nå da :babyjente: Lykke til! :smilyblomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mange (inkludert meg selv) har fått gravidsymptomer før IKM eller mensen fordi man håper og tenker mye på det, uansett om man var gravid eller ikke. Jeg har kun vært gravid en gang (endte i SA) og det var ikke planlagt så jeg håpet ikke, tenkte ikke tanken at jeg var gravid før IKM, da fikk jeg symptomer i uke 6, dvs en god stund etter IKM. Så at andre gravide får symptomer før IKM kan være fordi de tenker så mye på det og håper :) Psyken kan være ganske så sterk og narre oss somatisk. Så jeg syns at du ikke skal tenke så mye på symptomer andre og du selv har før du har en positiv test i handa di :)

Men håper du bli gravid nå da :babyjente: Lykke til! :smilyblomst:

Du har helt rett og det roet meg veldig ned å lese svaret ditt. Har lest at de fleste ikke har noe som helst graviditetssymptomer før uke 5, og at de tidlige tegnene kan være helt utavhengig av graviditet (bare et heldig sammentreff).

Så, nå skal jeg roe meg helt ned og tenke at trolig er jeg ikke gravid, og heller la det være en positiv overraskelse om testen på lørdag viser motsatt :)

Takk for gode ord! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj forventet ikke at du skulle bli så fornøyd med svaret mitt, forventet heller ikke at du skulle bli sur. Men koselig å hjelpe til :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj forventet ikke at du skulle bli så fornøyd med svaret mitt, forventet heller ikke at du skulle bli sur. Men koselig å hjelpe til :klemmer:

Ikke sur nei, glad noen rydder litt opp i symptom-galskapen, haha. Jeg trengte det sårt :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn 7-8 nå :) Hvordan ligger du an i løypa? Hatt EL eller venter på EL? :)

Troor jeg akkurat har hatt EL! :) Spennende fremover nå pyntestøv!! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha prøvd å overbevise meg selv om at jeg ikke er gravid har jeg endelig begynt å tro på det. Og da, *poff*, forsvant alle "symptomene". Jeg har ingen symptomer, og skjønner nå at jeg nok har hatt et bomskudd med dette forsøket. IKM er på søndag/mandag, så håper TR ikke er så alt for sent ute, så vi kan sette i gang med PP2 :) For én gang mååå det jo treffe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og DER kom kvalmen. Herregud. Tror jeg skal kaste opp på jobb jo! :(

Regner med dette kan være et virus, eller bare noe jeg har spist altså. Men, som den gærne symptomjegeren jeg innerst inne er, så klarer jeg ikke å la være "tenk-atte-hvis-atte".

Og jo, metallsmak i munnen 1 time etter lunsj. Men, når jeg skal være ærlig med meg selv - sikkert bare leverposteien som forårsaket det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ BT i dag, 9 dpo. Vet det kan være alt for tidlig, men mistet litt motet.

Tenker jeg tar en ny en på lørdag (da er jeg 12 dpo) og en på mandag (14 dpo). Er alle de også negative, ja, da er det bare på vente på TR. Æsj. Tror nok det bare er å forberede seg på PP2 jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke for sent å krysse fingerene enda vel? :)

Vet, men er mer og mer overbevist om at mine "symptomer" er hormonelt tilknyttet TR og har ikke hovne bryster, slik "alle" snakker så mye om i fht graviditet. Så jaaa, er litt negativ sånn sett, men da kan jeg heller bli positivt overrasket, hehe :smilorange: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ingen symptomer om dagen, annet enn litt tidvis stikking i brystene (er nok vanlig rundt menstider) og magevond (som kommer og går, ikke vedvarende).

Altså, jo mer jeg tenker på det, desto mer tåpelig innser jeg det er å tro det er graviditetssymptomer. Det er bare syklusen. Kvinnekroppen. Det er ikke første gang jeg har disse symptomene, det er bare nå jeg kjenner ekstra godt på dem.

Så ja, jeg venter til lørdag med å ta en graviditetstest, men har rett og slett ikke troa. Jeg tror det er tomt i magen. Dette er jo uansett PP1, det kommer flere sjanser. Det er trøsten. De fleste bruker faktisk noen forsøk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til KO-KO-land:

Stikkinger i underlivet, til venstre. Aldri hatt før. Sikkert bare en nerve eller noe, men alt....ALT... blir plutselig et tegn på at noe skjer. Om ikke akkurat et barn, så kanskje noe annet. Sa du kreft? Sa noen kreft? Hæ? Hæ?

Forøvrig har jeg brystkreft også, da det stikkert godt til tider, både venstre og høyre litt om hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til KO-KO-land:

Stikkinger i underlivet, til venstre. Aldri hatt før. Sikkert bare en nerve eller noe, men alt....ALT... blir plutselig et tegn på at noe skjer. Om ikke akkurat et barn, så kanskje noe annet. Sa du kreft? Sa noen kreft? Hæ? Hæ?

Forøvrig har jeg brystkreft også, da det stikkert godt til tider, både venstre og høyre litt om hverandre.

Hmmmm, interessant!! :lur: Jeg hadde nemlig også sånn stikking i underlivet, skikkelig vondt til tider når det stakk til! Kanskje du har en mageboer! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...