Gå til innhold

Prøvedrømming


Pyntestøv

Anbefalte innlegg

Hmmmm, interessant!! :lur: Jeg hadde nemlig også sånn stikking i underlivet, skikkelig vondt til tider når det stakk til! Kanskje du har en mageboer! :strix:

Hvor sånn ca i underlivet da? Og hadde du det lenge?

Har ikke merket noe i dag nemlig :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Edit:

Det er i lysken det stikker. Det har startet igjen i dag, men mye svakere. Kan være i forbindelse med flytting, mye løfting, bøying, etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest roseduft

Krysser fingrene for deg :) håpet er ikke ute før tr sies det..

Hilsen meg som er 14 dager OVER ikm, og 3 negative tester :ler: har gitt opp håpet ja, og selve tr vil bli tatt imot med åpne armer!! :)

Planer for helgen? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for deg :) håpet er ikke ute før tr sies det..

Hilsen meg som er 14 dager OVER ikm, og 3 negative tester :ler: har gitt opp håpet ja, og selve tr vil bli tatt imot med åpne armer!! :)

Planer for helgen? :)

Ja, klusser i sykluser kan oppstå, blir spennende å se om TR kommer eller det er noe annet på gang :)

Jeg og samboer har flyttet inn i ny leilighet, så vi driver og får alt på plass nå, handler inn det vi mangler og ja, sliter oss ut i arbeidet med å skape et hyggelig, felles rede:) Er litt kos også da, hehe. Så det er mine helgeplaner. Samt ta en graviditetstest i morgen. Grugleder meg. 80 prosent gruing, da jeg tror det er tomt i magen min, og 20 prosent gleding, i tilfelle jeg tar feil:)

Planer du da?:)

Endret av Pyntestøv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor sånn ca i underlivet da? Og hadde du det lenge?

Har ikke merket noe i dag nemlig :-/

Hadde både stikking "innvendig" og langt ut på sidene i lyskene. Det kom bare sånn av og til, ikke hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest roseduft

Ønsker dere en heeeerlig helg :) Kos dere masse! :)

Krysser fingrene for en positiv test imorgen uansett, er lov til å håpe!! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, så stikkingen er ikke EL i allefall:) Det var det jeg lurte på :sjenert: Hvordan går det når da?

Har fortsatt stikkinger, nå litt høyere opp. I går når jeg strakk meg gjorde det skikkelig vondt. Men, til tross for dette, og 12 dpo, blendahvit test :-/

Ønsker dere en heeeerlig helg :) Kos dere masse! :)

Krysser fingrene for en positiv test imorgen uansett, er lov til å håpe!! :jepp:

Den var blendahvit. Faktisk, så hvit at jeg ikke engang kunne se den hvite streken. Åååh. Jeg gir opp. Selv om jeg har så mange "symptomer". Mer og mer stikking, nå i magen. Gjorde vondt når jeg strakk meg i går. Stikkinger i brystet. Reagerer veldig på lukter. Men, alt dette kan jo være hormonelt tilknyttet TR. Jaja. Hatt en fin helg så langt du?:)

Endret av Pyntestøv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinnelige plager for tiden, kan alt dette være hormonelt tilknyttet TR? (Forventet på mandag).

- Hatt ømme brystvorter siden før EL.

- Kvalmebølger, ca. annenhver dag.

- Sulten, men aldri lyst på noe.

- Våkner ofte om nettene. Er ofte sulten da.

- Har ikke kort lunte, men en ikke-eksisterende en.

- Stikkinger i brystene, noen ganger veldig vondt.

- Hoven og øm mage, ofte vond (men ikke mageknip).

- Stikkinger fra hoftekammen og ned lysken (kan være i forbindelse med tunge løft i hht flytting).

- Stikkinger i nedre del av magen. I går når jeg strakk meg var det veldig vondt (pga fordøyelsessystemet?)

- Var på lukter, ble dårlig av en lukt som var på kjøkkenet i natt (måtte stå opp). Den var mye svakere i morges og har forsvunnet helt nå.

Er 12 dpo og en så negativ test at den gjorde nærmest narr av meg!! Haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Symptomene du nevner kan jo både være på grunn av tr og graviditet, men hvis du ikke pleier å ha det sånn før tr så er det jo litt mistenksomt. ;) Jeg ville venta med å teste noe mer til mandag/tirsdag jeg. ;) Har du noe mensmurringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Symptomene du nevner kan jo både være på grunn av tr og graviditet, men hvis du ikke pleier å ha det sånn før tr så er det jo litt mistenksomt. ;) Jeg ville venta med å teste noe mer til mandag/tirsdag jeg. ;) Har du noe mensmurringer?

Kan ikke huske å ha hatt stikninger før, men så har jeg kanskje ikke bitt meg merke i det før mtp at jeg ikke prøvde å bli gravid. Har ingen mensmurringer nei, noe som vel er vanlig om en er gravid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest roseduft

:ler: jeg må bare le litt av innleggene dine, for jeg kjenner meg så godt igjen! Var sååå sikker på at spiren satt pp1, alt føltes jo som om det hadde klaffet. Samme med pp2, så er rart hvor gravide vi faktisk kan føle oss, dersom vi bare kjenner etter og håper/tror på det samtidig!

Prøv å slapp av litt kjære deg, uten å kjenne etter. Ikke lett, nærmest umulig å få til men..prøv så godt du kan. Ellers ender du opp som meg og skremmer bort tr, og lever på hvite graviditetstester fremover!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: jeg må bare le litt av innleggene dine, for jeg kjenner meg så godt igjen! Var sååå sikker på at spiren satt pp1, alt føltes jo som om det hadde klaffet. Samme med pp2, så er rart hvor gravide vi faktisk kan føle oss, dersom vi bare kjenner etter og håper/tror på det samtidig!

Prøv å slapp av litt kjære deg, uten å kjenne etter. Ikke lett, nærmest umulig å få til men..prøv så godt du kan. Ellers ender du opp som meg og skremmer bort tr, og lever på hvite graviditetstester fremover!! :)

Jeg er i ko-koland ja, haha. Det er litt rart. Jeg er innerst inne helt overbevist om at jeg ikke bærer noe, mens en annen del av meg skriker: SYMPTOMEEER!! Haha. Må nok slappe av ja, men klager over den ømme og vonde magen til kjæresten og da bare lyser han opp av forhåpninger. Åååh, så fint det hadde vært om den satt allerede nå ja:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilbake til å være totalt overbevist: det er tomt i magen min. IKM i morgen, men tror TR er på vei :( Men, klar for PP2 nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ah! Så ergelig med neg. test, men så bra at du er motivert for ny pp! Har TR dukket opp enda da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest roseduft

Huff, vi er i samme båt hvertfall!

Begynte "endelig" å spotte på lørdag, og tr meldte sin ankomst igår! 16 dager over IKM!!

La oss holde sammen :) pp2 på deg pp4 på meg.. Krysser fingrene :)

Klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...