Gå til innhold

Hvorfor er du singel?

Fremhevede innlegg

Skrevet

En kombinasjon av å være kresen og ha kronisk uflaks med jenter. Har forøvrig funnet ut at det er en særdeles dårlig kombinasjon. ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du singel fordi du ønsker å være det?

Ja. Men jeg liker også godt å være singel. Skulle gjerne hatt noen å ha sex med da.

Anonym poster: 793e9b51fd803ef0b1e522e3adc7d51c

• Liker 1
Skrevet (endret)

I don't want to belong to any club that will accept people like me as a member.

- Groucho Marx -

Endret av Krakonosj
Gjest Raindrops
Skrevet (endret)

Jeg kan ikke være i seriøse forhold, jeg forstår dem ikke, følelser skremmer meg og jeg har det mye bedre når jeg lever alene. Men jeg håper det forandrer seg når jeg blir eldre eller noe, gidder ikke stresse, jeg har det fint :)

Endret av Raindrops
  • Liker 1
Skrevet

Jeg kan ikke være i seriøse forhold, jeg forstår dem ikke, følelser skremmer meg og jeg har det mye bedre når jeg lever alene. Men jeg håper det forandrer seg når jeg blir eldre eller noe, gidder ikke stresse, jeg har det fint :)

Hva er det du ikke forstår?

Gjest RompeRusk
Skrevet

Da har du skjønt det.

Bare fortsett med å være singel du.

Vel, jeg er hovedsaklig singel pga årsak 1 og 2..

Og nr 3 er et resultat av 1 og 2

Skrevet

Tja jeg er singel fordi jeg

- er altfor kresen

- trekkes mot alt som er komplisert

- er redd for følelser

- generelt oppfatter ser verden ganske ulikt slik andre ser den

- er brutalt ærlig

- ikke så lett lar meg imponere av andre, og synes manges holdninger egentlig er ganske slette

Men jeg savner nærhet. Herregud som jeg savner nærhet. Det er bare at hvis jeg først sier 'a', så følger 'b' og alt det andre hakk i hjel. Så det må bli alt, eller ingenting.

Og jeg slites hver dag mellom hva som er best....?

Anonym poster: 9e7a69eb5480298363290ccca6dca352

• 3 uker senere...
Skrevet

Delvis? Er ikke på konstant jakt og trives godt alene, men klart døren åpnes om noen har den riktige nøkkelen :)

Fordi du ikke har truffet den rette?

Ja, det er nok ikke noen som har den riktige nøkkelen, men noen har prøvd å åpne døren med makt. Slikt går ikke.

Fordi du ikke tørr å involvere deg med noen?

Dette er kanskje det vanskeligste for meg. Er en smule livredd for å bli ordentlig involvert med noen, og det å være sårbar og åpen er skummelt for meg.

Fordi du har det bra alene og ikke ønsker å dele livet med noen?

Har det bra alene, men selvfølgelig har jeg lyst å dele livet med noen. Men har all verdens tid siden jeg bare er 19 :)

Fordi du har uflaks i kjærlighet?

Har aldri følt at jeg har hatt uflaks, har aldri blitt såret heller. Men siden jeg ikke har møtt på mr. big enda, så kanskje det kan regnes som uflaks? Har iallefall troen på at han er der ute et sted.

Gjest Raindrops
Skrevet (endret)

Hva er det du ikke forstår?

Hvordan folk klarer å ha så sterke følelser uten å bli gale, jeg blir en helt annen person og jeg liker det ikke.

Endret av Raindrops
Skrevet

Eller noe annet?

Har fått veldig få muligheter til å få kjæreste, jobber f.eks ikke med jenter, fritidsaktivitetene mine involverer ikke jenter og nettdating er ikke min ting.

Men ikke sikker på om jeg er i stand til å ha en kjæreste heller, jeg blir i hvertfall rimelig fort lei alle som har gitt meg oppmerksomhet. Og jeg er veldig dårlig til å skjule at jeg ikke ønsker å bruke tid på disse. Det er ikke akkurat positivt om man skal ha en kjæreste i en lengre periode.

Har ingen krav om at jeg skal forelske meg eller elske en eventuell kjæreste, en jeg faktisk trives med er mer en godt nok.

Anonym poster: ff489afd4b0e3847fab27bfd2906de89

Skrevet

- Desverre..

- Vil ikke utelukke at jeg har truffet henne. Man vet aldri hva fremtiden bringer :)

- absolutt ikke.

-Tvert imot. Savner alt det...

-Definitivt. Pluss at jeg er lav. Det har ødelagt for meg frem til nå ("liker" jeg å tro).

Skrevet

Nærmer meg 30, og har vel egentlig slått meg til ro med å forbli singel resten av mitt liv. Det er en kombinasjon av at jeg ikke er godt kjærestemateriale, og trenger mye tid for meg selv for å slippe at hodet eksploderer. Vil ikke påføre noen alle de problemene og bekymringene de hadde fått i et liv sammen med meg!

I tillegg har jeg problemer med å slippe folk tett innpå meg, antageligvis fordi jeg er redd for å være en byrde.

• Liker 1
Skrevet

Eller noe annet?

ja til alt her. Kan jo også legge til at jeg synes det er mye styr og mas med å skulle date og finne ut av det med en ny mann. Det blir ikke prioritert, for jeg vil det ikke nok. Ikke før jeg evt skulle bli hodestups forelsket i noen..

Skrevet

Jeg er også langvarig singel, og ser det som et pluss at jeg er "pent brukt". Har vært åpen om det til en mann som viser interesse til meg nå, og han ser ikke ut til å være skremt av det på tross av at han er erfaren selv. Enkelte menn tror jeg digger tanken på å få lære opp noen også. Tror ikke du skal bekymre deg så veldig på de greiene der, Shandy :klemmer:

Jeg tror svært få voksne mennesker bryr seg om en kommende partner har lite erfaring med forhold. Det er to mennesker som skal passe sammen, ha en kjemi, trives sammen og bli glad i hverandre (så enkelt og enda så vanskelig). Jeg er singel, men har mine erfaringer fra tidligere forhold. Jeg bryr meg ikke om en kvinne jeg liker har lite erfaring med tidligere forhold. Da får hun starte med meg da...

• Liker 1
Skrevet

Fordi de jeg har vært involvert med har vist seg å ikke være de rette,

og de som virker som de rette, legger ikke merke til meg. Eller kanskje det bare er at ettersom jeg ikke kan få dem, vil jeg bare ha dem mer, hvem vet.

Anonym poster: 8284b10b90374823ac02d7129a64122e

Skrevet

Eller noe annet?

Har ikke truffet den rette blandet med litt uflaks...

Skrevet

Jeg er singel fordi jeg enda ikke har møtt hun som får meg til å glemme alle dere andre. Jeg trodde jeg møtte henne forrige helg, men ettersom hun ikke ønsket å treffe meg flere ganger nå med det første og har lyst til å være singel, så skjer det kanskje ikke noe mer der.

Og i kjølvannet av denne episoden har jeg mindre lyst på et forhold enn noensinne!

:)

Skrevet (endret)

Hvordan folk klarer å ha så sterke følelser uten å bli gale, jeg blir en helt annen person og jeg liker det ikke.

Forelskelsen går fort nok over i et seriøst parforhold, så det trenger du ikke å være redd for ;) hehe

Endret av Steinar40
Skrevet

Jeg er singel fordi Steinar40 vil ikke :nigo:

Skrevet

Jeg er singel fordi Steinar40 vil ikke :nigo:

Du er sikkert altfor ung for meg. Og bor sikkert på feil sted i tillegg :smoke: hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...