Gå til innhold

Hvorfor er du singel?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er single pga jeg er for ødelagt til å være i et forhold.

ødelagt? da tenker jeg erektil dysfunksjon eller noe sånt?

Anonym poster: d0fe545749cdfe7089e40c2693524e36

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Latterlig hvor godt den lista stemmer for meg også, men jeg skal ha hunder da.

Jeg er faktisk livredd for katter, så jeg håper jeg ikke er ender opp som Kattedama :ler:

Skrevet

ødelagt? da tenker jeg erektil dysfunksjon eller noe sånt?

Anonym poster: d0fe545749cdfe7089e40c2693524e36

Der traff du spikeren på hodet.

Skrevet

Fordi at jeg har problemer med å åpne meg/stole på andre. (Brent barn). Også fordi at når jeg innleder et forhold så gir jeg alt (alt eller ingenting), og jeg har ikke funnet den personen jeg vil gjøre dette/slå meg til ro med enda.

Gjest Herr Heftig
Skrevet

Jeg er faktisk livredd for katter, så jeg håper jeg ikke er ender opp som Kattedama :ler:

De sier at man må møte frykten sin, så dersom du bestemmer deg for å bo alene i skogen med 30 katter så skulle du blitt rimelig kurert.

Gjest energibånd
Skrevet

Jeg er singel fordi jeg vil være det, trenger litt tid for meg selv og til å finne ut av ting.

Skrevet

Fordi jeg bare faller for badboys som ikke vil ha et forhold, og de gutta som faller for meg vil jeg ikke ha. Simple as that :gjeiper:

Skrevet

Fordi jeg ikke har troen på kvinners evne og vilje til å elske. Kombinert med en detalj at det er eksepsjonelt langt mellom de som vil ha meg.

Skrevet

Fordi jeg ikke har troen på kvinners evne og vilje til å elske. Kombinert med en detalj at det er eksepsjonelt langt mellom de som vil ha meg.

PØH! Jeg har fridd og alt!

Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner.

Yvonne (mod)

Skrevet

PØH! Jeg har fridd og alt!

Et frieri sier ingenting om det faktiske følelser. Hverken hos avsender eller mottaker. Den dagen denne fyren tror han kan ha mellommenneskelig verdi så arrangeres det VM i skiflyging i Kandahar.

Skrevet

Skiflyvning i Kadunåhar it is!

Skrevet

Fordi jeg omsider har innsett at siden jeg bor så gjemt til, er det ingen mann som oppfanger mine ønskevibrasjoner, derfor må jeg vel bli flinkere til å oppsøke sosiale arrangementer eller noe :).

Skrevet

Jeg er singel fordi jeg lovte meg selv for 10 år siden at jeg aldri skulle begynne å rote meg borti jenter. Nå trengte jeg ikke akkurat å love meg selv det siden min personlighet automatisk gjør meg frastøtende. Men jeg liker å bruke det som trøst i ny og ne. =)

Skrevet

Jeg er 22 og har aldri hatt et alvorlig forhold. Det synes jeg er litt trist. Jeg hadde nok ikke hatt noe imot å hatt en kjæreste nå som de mørke høstkveldene har kommet. Jeg vet ikke helt hva som er "galt" med meg. De siste jeg har vært forelska i har vært i forhold, så det har jo naturligvis ikke gått. Er jeg for kresen? Jeg tror ikke det. Det virker bare ikke som om gutter har den interessen for meg.

Anonym poster: 1f1b002dccf25e3b975b8dc7ff6817a3

• Liker 1
Gjest Herr Heftig
Skrevet

Jeg er 22 og har aldri hatt et alvorlig forhold. Det synes jeg er litt trist. Jeg hadde nok ikke hatt noe imot å hatt en kjæreste nå som de mørke høstkveldene har kommet. Jeg vet ikke helt hva som er "galt" med meg. De siste jeg har vært forelska i har vært i forhold, så det har jo naturligvis ikke gått. Er jeg for kresen? Jeg tror ikke det. Det virker bare ikke som om gutter har den interessen for meg.

:klemmer:

Skrevet (endret)

:klemmer:

Group HUG!!! :klemmer::duskedame::klemmer:

Fordi jeg kun er tiltrukket av asiatiske menn - høye asiatiske menn. Men hvor mange høye asiatiske menn finnes det i Norge? 0.

Hva er din definasjon av høy ?

Jeg er da sånn ca 173isshhh.

Endret av -Leon-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...