Singha Skrevet 7. august 2012 #101 Skrevet 7. august 2012 Vil du at jeg skal banke litt vett inn i skallen din? Om det var til meg så foretrekker jeg å få bank andre steder enn hodet.
Silfen Skrevet 7. august 2012 #102 Skrevet 7. august 2012 Ja, herlighet, det er valgfritt. Jeg tilbød naboen å gi meg en på trynet i dag, jeg var uansett litt lammet.
Silfen Skrevet 7. august 2012 #104 Skrevet 7. august 2012 Naboen har bestilt seg boksepute, jeg skal bare øve litt på den først, jeg er ikke så vant med å denge folk.
Singha Skrevet 7. august 2012 #105 Skrevet 7. august 2012 Og så denging som er så vanlig i den ikke-norske byen du har oppholdt deg i da!
Silfen Skrevet 7. august 2012 #106 Skrevet 7. august 2012 Der var det bare jeg som fikk deng, fikk ikke slått tilbake engang.
Singha Skrevet 7. august 2012 #107 Skrevet 7. august 2012 Da får du jo sjansen nå. Dvs etter jeg er tilbake fra ferie.
Gjest Emera Skrevet 7. august 2012 #109 Skrevet 7. august 2012 (endret) Er du singel fordi du ønsker å være det? - Ja, så absolutt. Fordi du ikke har truffet den rette? - Derfor også, naturlig nok. Fordi du ikke tørr å involvere deg med noen? - Må nok innrømme at jeg er skeptisk, ja. Fordi du har det bra alene og ikke ønsker å dele livet med noen? - Jeg har det veldig bra alene. Har barn i tenårene, så helt alene er jeg ikke. Fordi du har uflaks i kjærlighet? - Dette er grunnen til skepsisen min. Jeg har en slags innebygd radar for menn som ikke er bra for meg, og tør ikke stole på meg selv lenger. Endret 7. august 2012 av Emera
cppdude Skrevet 7. august 2012 #110 Skrevet 7. august 2012 Er singel fordi jeg liker å være singel. Først og fremst friheten til å gjøre hva jeg vil, når jeg vil, med hvem jeg vil. Kjenner ikke at jeg vil i noen forhold heller, med det første :-)
AnonymBruker Skrevet 7. august 2012 #111 Skrevet 7. august 2012 Fordi jeg har blitt skuffet i forhold. Har etterhvert innsett at det muligens ikke er noe for meg i det hele tatt, og har heller ikke noe ønsker om barn. Så da kan det i grunnen egentlig være det samme. Anonym poster: 10621be03c6923ff6c36c378978b563b
Flixa Skrevet 7. august 2012 #112 Skrevet 7. august 2012 Er du singel fordi du ønsker å være det? Niks.. Fordi du ikke har truffet den rette? Jepp. Fordi du ikke tørr å involvere deg med noen? Nei, jeg vil gjerne involvere meg dersom den rette dukker opp. Fordi du har det bra alene og ikke ønsker å dele livet med noen? Kunne gjerne tenkt meg å dele livet med noen. Har det greit nok som singel, men kjenner jeg liksom mangler noe. Fordi du har uflaks i kjærlighet? Kan jo kalle det det, ettersom drømmemannen ennå ikke har dukket opp 1
Missandei Skrevet 18. august 2012 #113 Skrevet 18. august 2012 Er single pga jeg er for ødelagt til å være i et forhold. Ble litt trist avå lese dette. Jeg har nemlig lagt merke til deg her på forumet fordi du har mye gode innlegg. Har inntrykk av at du er ganske smart og opegående, og du virker også sympatisk. Ikke undervurder en bra personlighet! Jeg er "langtidssingel", delvis selvvalgt, delvis ufrivillig. Nå har jeg vært singel så lenge at jeg har blitt vant til friheten det gir, og har nok blitt relativt sær. Jeg har det igrunn veldig bra som singel, er introvert og trenger en del tid for meg selv, og har mye ting som fyller dagene mine. Som en annen er i tråden blir jeg ikke fort forelsket, men når jeg føst blir det blir jeg veldig forelsket. Avslutting av forhold er så vondt, at jeg helst vil unngå å havne i en slik situasjon igjen. Har også en del komplekser for kroppen min, så selv om jeg kan virke full av selvtillit i hverdagen, kommer den dårlige selvtilliten frem idet jeg skal være intim med et anet menneske. Også hater jeg datingfasen, jeg ønsker meg en datingfase hvor ting føles rett og bra, ikke bare sommerfugler og spilleregler om hvordan ting skal foregå. Vil helst hoppe rett til den fasen hvor man kjenner hverandre godt, er trygge på hverandre, og sitter sammen i joggebukse og slapper av foran en god film. 6
AnonymBruker Skrevet 18. august 2012 #114 Skrevet 18. august 2012 Jeg eier ingen ryggrad, derfor er jeg singel. Det var det hvert fall noen som sa til meg en gang. Anonym poster: 9d0d9898f51e603dedc7d64a1696768c
-Jiinxs- Skrevet 18. august 2012 #115 Skrevet 18. august 2012 (endret) Ble litt trist avå lese dette. Jeg har nemlig lagt merke til deg her på forumet fordi du har mye gode innlegg. Har inntrykk av at du er ganske smart og opegående, og du virker også sympatisk. Ikke undervurder en bra personlighet! Tusen takk, koselig å høre :-) Endret 18. august 2012 av -Leon- 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2012 #116 Skrevet 18. august 2012 Jeg er singel fordi hun jeg var sammen med gjorde det slutt med meg etter et halvt år. To år senere anklaget (anklaget, ikke anmeldte) hun meg for å ha voldtatt henne -alle- gangene vi hadde sex. Det gjør noe med en. Med meg i alle fall. Det har tatt meg år å innse at jeg aldri har vært "voldtektende", eller ens en gang har presset meg på henne noen gang. Jeg har spurt henne, "vil du", hvis det har vært noe seksuelt, ikke "kan du, gidder du", aldri på noen måte presset henne. Men før henne var jeg singel fordi jeg ikke trodde jeg noensinne kom til å oppleve kjærligheten. Nå er jeg igjen singel fordi jeg ikke tror jeg kommer til å finne kjærligheten. "Noen" er det massevis av. Det finnes kjempemange hyggelige jenter og kvinner. Veldig mange som er søte og vakre også. Men for meg må det noe mer til enn bare, "vi passer så godt i lag så la oss bli sammen". Da blir det bare to venner som bor sammen, har sex og litt sånn. Det blir ikke noe mer enn det. Det kommer til å føre til at det før eller siden tar slutt. Det må noe mer til for min del. Kjærlighet. Hva med hun jeg var sammen med? Hun finnes ikke mer. Det menneske jeg en gang ble kjent med var et fantastisk og så hjertens godt menneske. Den hun er i dag er en ganske annen. Den jeg ble kjent med finnes ikke mer. Soh, derfor er jeg singel. Anonym poster: 83609b761b1955116229c73ff7c52b54
Gjest Frk. Navy Skrevet 19. august 2012 #117 Skrevet 19. august 2012 Jeg er singel av flere grunner. For det første, har jeg ikke møtt en jeg virkelig kunne tenke meg å inngå et forhold med. For det andre har jeg i grunn lært meg å like å være singel nå, så inntil "mister perfect" dukker opp klarer jeg meg fint. I tillegg er jeg muligens litt kresen, men det er fordi jeg har bestemt meg for å ikke ta den første og beste som dukker opp (det fungerer ofte ikke i lengen har jeg erfart).
Gjest RompeRusk Skrevet 19. august 2012 #118 Skrevet 19. august 2012 Fordi de fleste mannfolk generelt er drittsekker Fordi jeg er et selvstendig kvinnfolk som ikke har behov for å være avhengig av andre Fordi jeg er for egoistisk til å være i et forhold
Steinar40 Skrevet 20. august 2012 #119 Skrevet 20. august 2012 Fordi jeg er for egoistisk til å være i et forhold Da har du skjønt det. Bare fortsett med å være singel du.
AnonymBruker Skrevet 20. august 2012 #120 Skrevet 20. august 2012 Valgte selv å bli singel for noen år siden, men nå er det ganske kjipt. Hadde noe på gang med en annen for ei stund siden, men ble utrolig såret og nå kan jeg vel si at jeg er blitt veldig skeptisk. Har helst ikke lyst til å oppleve det samme igjen, haha! Tenkte jeg ville prøve meg på nettdating, men syntes det er litt skummelt (og egentlig litt flaut også..). Anonym poster: 053f80604ab53ade613f0d2352996f63
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå