For the ladies Skrevet 24. juli 2012 #61 Skrevet 24. juli 2012 Ok, nå som man ikke blir frelst her lengre, så kan jeg fortelle hvorfor jeg er singel. 1) jeg har ingenting å tilby en mann. Ikke kropp, ikke tryne, ikke personlighet, ikke engang en knall økonomi som alltids kunne lokket en eller annen grei nok slabbedask med. Ikke er jeg uten unger, ikke er jeg ung, i det hele tatt; absolutt ingenting av verdi å tilby på noen som helst område. En strålende blowjob veier liksom ikke opp mot alt dette, hehe. 2) på grunnlag av nr 1 så har jeg tatt det valget, eller akseptert blir vel rettere ord, å ikke være tilgjengelig. Det er helt greit å være evig singel, det er ikke noe savn sånn i hverdagen. Det eneste som er kjipt med ikke å ha partner er jul og sånne andre høytidsdager. Men det overlever man jo helt fint, jeg har jo i det minste barn. Jeg skal bli gammel, sur og sær og det er egentlig litt morsomt å se frem til. Jeg skal bli hurpen som stjeler ballene ungene sparker inn i hagen, bitchen som ringer politiet om anlegget blir skrudd opp etter 21 om kvelden, og som sitter bakom gardinene og fører nøyaktige observasjoner om hvem i nabolaget som foretar seg hva. Jeg gleder meg allerede! Du har deg selv å tilby, er mer enn nok skal du ikke se bort i fra, så lenge du er åpen til kjærligheten. En dag treffer du en som ikke ser på deg med samme øyne, og da er det søt musikk. Har vært borti damer som har vært totalt på kjøret både helsemessig, økonomisk og med barn og blåst eks som kødder ting til. Sku kansje ikke tro at hun heller hadde sjangs til å finne noen, men tro meg, er ikke så mye som skal til som man sku tro. Er personligheten som er det største salgs argumentet til syvende og sist, og er nok flere som har en personlighet som vil klaffe perfekt med deg, og helt sikkert synes du er drit digg i tilegg =) 1
Steinar40 Skrevet 24. juli 2012 #62 Skrevet 24. juli 2012 Fordi de jeg har vært forelsket i ikke har vært forelsket i meg, og omvendt. Jeg forelsker meg ytterst sjelden da jeg syns de fleste mennesker er idioter :D hehe Ja, de fleste mennesker er faktisk idioter
Steinar40 Skrevet 24. juli 2012 #63 Skrevet 24. juli 2012 Ok, nå som man ikke blir frelst her lengre, så kan jeg fortelle hvorfor jeg er singel. 1) jeg har ingenting å tilby en mann. Ikke kropp, ikke tryne, ikke personlighet, ikke engang en knall økonomi som alltids kunne lokket en eller annen grei nok slabbedask med. Ikke er jeg uten unger, ikke er jeg ung, i det hele tatt; absolutt ingenting av verdi å tilby på noen som helst område. En strålende blowjob veier liksom ikke opp mot alt dette, hehe. 2) på grunnlag av nr 1 så har jeg tatt det valget, eller akseptert blir vel rettere ord, å ikke være tilgjengelig. Det er helt greit å være evig singel, det er ikke noe savn sånn i hverdagen. Det eneste som er kjipt med ikke å ha partner er jul og sånne andre høytidsdager. Men det overlever man jo helt fint, jeg har jo i det minste barn. Jeg skal bli gammel, sur og sær og det er egentlig litt morsomt å se frem til. Jeg skal bli hurpen som stjeler ballene ungene sparker inn i hagen, bitchen som ringer politiet om anlegget blir skrudd opp etter 21 om kvelden, og som sitter bakom gardinene og fører nøyaktige observasjoner om hvem i nabolaget som foretar seg hva. Jeg gleder meg allerede! Sånn som du beskriver over her blir du uansett Og det er vel litt vanskelig å påstå at du har vært evig singel når du har unger?
Silfen Skrevet 24. juli 2012 #64 Skrevet 24. juli 2012 I motsetning til deg, Steinar, så er det noen av oss som puler uten å ha ring på fingen. 3
Steinar40 Skrevet 24. juli 2012 #65 Skrevet 24. juli 2012 I motsetning til deg, Steinar, så er det noen av oss som puler uten å ha ring på fingen. Uten at det er noe fornuftig av den grunn.
Silfen Skrevet 24. juli 2012 #66 Skrevet 24. juli 2012 Jeg ser på det som særs fornuftig. Jeg har de siste årene ikke hatt sex, uten at det er noe mindre fornuftig. Man gjør det som passer en og all veloverveid handling har som oftest noe for seg. 1
Steinar40 Skrevet 24. juli 2012 #67 Skrevet 24. juli 2012 Jeg ser på det som særs fornuftig. Jeg har de siste årene ikke hatt sex, uten at det er noe mindre fornuftig. Man gjør det som passer en og all veloverveid handling har som oftest noe for seg. Det kan du si; men hva som er veloverveid vil alltid være avhengig av øynene som ser.
Silfen Skrevet 24. juli 2012 #68 Skrevet 24. juli 2012 Nei, det vil være det som passer til den som tenker tankene.
Steinar40 Skrevet 24. juli 2012 #69 Skrevet 24. juli 2012 Nei, det vil være det som passer til den som tenker tankene. Tror den, ja.
Silfen Skrevet 24. juli 2012 #70 Skrevet 24. juli 2012 Steinar; stikk med pisset ditt et annet sted, er du snill. At du lever i en forvrengt virkelighet får du ta på DEG og ikke tro at det har noe som helst med alle andre å gjøre. 3
Steinar40 Skrevet 24. juli 2012 #71 Skrevet 24. juli 2012 Steinar; stikk med pisset ditt et annet sted, er du snill. At du lever i en forvrengt virkelighet får du ta på DEG og ikke tro at det har noe som helst med alle andre å gjøre. Ja, det er mer tilfredsstillende å diskutere med noen som skjønner hva jeg sier.
-Jiinxs- Skrevet 24. juli 2012 #72 Skrevet 24. juli 2012 Er single pga jeg er for ødelagt til å være i et forhold.
Gjest Janus Skrevet 24. juli 2012 #73 Skrevet 24. juli 2012 Er single pga jeg er for ødelagt til å være i et forhold. Sikkert mange høns som har lyst til å "fikse" deg.
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2012 #74 Skrevet 27. juli 2012 Er du singel fordi du ønsker å være det? Nei... Fordi du ikke har truffet den rette? Ja... Fordi du ikke tørr å involvere deg med noen? Ja, for jeg blir bare utnyttet uansett. Ingen vil noe seriøst med meg... Fordi du har det bra alene og ikke ønsker å dele livet med noen? Nei, er veldig ensom og trist. Fordi du har uflaks i kjærlighet? Vet ikke, har aldri opplevd kjærlighet. Eller noe annet? Jeg er stygg og rar, og de eneste som er interessert i meg er de som bare vil ha seg et ligg, eller vil ha et useriøst forhold til de møter drømmedama. Fint jeg kan være til nytte, liksom ... <br /><br /> Anonym poster: 2b104af1894a6834c3549639659ac43e
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2012 #75 Skrevet 28. juli 2012 Jeg er singel fordi jeg ønsker en kjæreste som er snill, psykisk stabil, og har godt humør. Hvis ikke disse 3 er oppfylt kan det være det samme.. En eks var ikke snill (utro) En annen eks var ikke snill (utro) og var heller ikke stabil (alkoholproblem og sinneproblemer) En tredje eks var ikke snill, var psykisk ustabil og en ordentlig grinebiter. For mye til å nevne her. Slå den! Så inntil videre koser jeg meg alene Anonym poster: 9a06bd7474e4357b7cc9203af2f575d9
Steinar40 Skrevet 28. juli 2012 #76 Skrevet 28. juli 2012 Jeg er singel fordi jeg ønsker en kjæreste som er snill, psykisk stabil, og har godt humør. Hvis ikke disse 3 er oppfylt kan det være det samme.. En eks var ikke snill (utro) En annen eks var ikke snill (utro) og var heller ikke stabil (alkoholproblem og sinneproblemer) En tredje eks var ikke snill, var psykisk ustabil og en ordentlig grinebiter. For mye til å nevne her. Slå den! Så inntil videre koser jeg meg alene Anonym poster: 9a06bd7474e4357b7cc9203af2f575d9 Det jeg lurer litt på er hvorfor du ikke lærte etter den første gangen? Var oppførselen til disse 3 virkelig så ulik hverandre i starten?
Gjest imli Skrevet 28. juli 2012 #77 Skrevet 28. juli 2012 Har definitivt hatt uhell i kjærleik. Er vel ganske kresen og, har i alle fall ikkje lett for å verte forelska. Trivast fint utan kjærast, men hadde jo vore fint å finne ein mann sånn innen ikkje altfor mange år...
Gjest Uanonymbruker Skrevet 28. juli 2012 #78 Skrevet 28. juli 2012 Er singel fordi jeg ønsker å være det. Har møtt "den rette" mange ganger og det er like fint hver gang. Kommer til å fortsette å være singel så lenge jeg bor her, for dette er ikke et sted jeg vil bli boende og da er det toskete å binde seg til noe her Har en mann i byen jeg bodde som jeg liker innmari godt og som liker meg tilbake, vi har vært et "par" de siste 10 årene, men vi vil ikke de samme tingene i noen aspekter av livet så da får vi heller sette pris på fyrverkeriet hver gang vi møtes og til vi skiller lag igjen.
Siggen! Skrevet 28. juli 2012 #79 Skrevet 28. juli 2012 Er singel fordi jeg ikke har møtt den rette enda. Har hatt mange sjanser, men aldri tatt steget videre, enten fordi de riktige følelsene ikke har vært der, eller fordi jeg er for treigt til å skjønne at ho er interessert. Sånn er no livet!
-lykke- Skrevet 28. juli 2012 #80 Skrevet 28. juli 2012 Fordi jeg er alene med en 8 mnd gammel baby, en kjæreste passer ikke inn i livet mitt nå. (Funket ikke med pappaen.) Jeg skulle vel gjerne hatt noen ved min side, men det er så absolutt ikke en prioritering nå (regner dessuten med at jeg er ganske "uattraktiv" på markedet fordi jeg er en småbarnsmor). Men jeg trives og er 110% sikker på at jeg vil møte den rette personen en dag. Håper bare det ikke blir altfor mange år til
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå