Gå til innhold

Hvorfor er du singel?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er singel fordi jeg ikke har vågd å prøve. Har nok kommet inn i en ond sirkel, har alltid vært overbevist over at det er utseendet og væremåten min det er noe i veien med, og disse tankene er ganske dominerende. Føler jeg ikke får oppmerksomhet fra menn når jeg er på byen osv. Ja, er på sukker, har vært på noen dater, men ikke klaff. Men prøver jo i det minste nå, så håper lykken snur. Er trist å ha lite erfaringer, og ikke ha hatt kjæreste i en alder av 28. Føler at dette også kan ødelegge sjansene mine for å få en kjæreste. Egentlig blir jeg deppa av slike spørsmål, for det er slettes ikke alle som er singel av eget valg. Blir veldig provosert av de som sier at jeg ikke bryr meg eller ikke "gidder" å prøve :( Svarte kanskje ikke skikkelig på spørsmål(ene) nå, men måtte bare få det ut.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du singel fordi du ønsker å være det?

Fordi du ikke har truffet den rette?

Fordi du ikke tørr å involvere deg med noen?

Fordi du har det bra alene og ikke ønsker å dele livet med noen?

Fordi du har uflaks i kjærlighet?

Jatakk, nesten alle deler. Jeg er singel fordi jeg ønsker å være det og fordi jeg har det bra alene, så lenge jeg ikke har truffet "den rette". Ettersom "den antatt rette" viste seg å være "den garantert gale" så tør jeg påstå jeg har hatt en smule uflaks også.

Skrevet

Fordi mannen min(dvs x) akkurat har gått fra meg...

• Liker 1
Skrevet

Er singel fordi jeg ikke har vågd å prøve. Har nok kommet inn i en ond sirkel, har alltid vært overbevist over at det er utseendet og væremåten min det er noe i veien med, og disse tankene er ganske dominerende. Føler jeg ikke får oppmerksomhet fra menn når jeg er på byen osv. Ja, er på sukker, har vært på noen dater, men ikke klaff. Men prøver jo i det minste nå, så håper lykken snur. Er trist å ha lite erfaringer, og ikke ha hatt kjæreste i en alder av 28. Føler at dette også kan ødelegge sjansene mine for å få en kjæreste. Egentlig blir jeg deppa av slike spørsmål, for det er slettes ikke alle som er singel av eget valg. Blir veldig provosert av de som sier at jeg ikke bryr meg eller ikke "gidder" å prøve :( Svarte kanskje ikke skikkelig på spørsmål(ene) nå, men måtte bare få det ut.

Hvorfor skulle langvarig singelstatus ødelegge sjansene fine for å finne en å dele livet med?

Skrevet

Det ligger nok flere faktorer til grunn for at jeg er singel.

Jeg liker jakten og det å få en "uoppnåelig" fyr. Når jeg har fått han er det ikke så spennende lenger. Elsker å være singel og flørte ute på fest, har bodd alene i mange år, og kjenner litt angst for at jeg skal dele hverdagen med et annet menneske. Skal veldig mye til for at jeg forelsker meg, og dersom jeg gjør det tar det laaaang tid før jeg evt kommer over han dersom det ikke funker. Dessuten funker det aldri, ettersom jeg får litt angst når et menneske blir for godt kjent med meg.

Har det veldig fint som singel, men så klart, dukker den rett opp så er jeg åpen for det. Det som skjer det skjer. Enn så lenge så har jeg det gøy med å være singel og fri:)

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor skulle langvarig singelstatus ødelegge sjansene fine for å finne en å dele livet med?

Er redd menn skygger banen når de får høre at jeg aldri har vært i et forhold før. Mange foretrekker vel helst en med erfaringer? :P Men håper jeg tar feil...

Skrevet

Er redd menn skygger banen når de får høre at jeg aldri har vært i et forhold før. Mange foretrekker vel helst en med erfaringer? :P Men håper jeg tar feil...

Noen av oss har like lite erfaring som deg da. Eller foretrekker du og en med erfaring?

Skrevet

Tja til alt, og så liker jeg ikke å date ...

Gjest Reza08
Skrevet

Jeg er singel selv, har aldri hatt noen, og vet heller ikke om jeg kommer til å få det. Hadde vært fint å hatt en person å elske, men har så langt ikke fått napp.

Vet ikke om det er at folk ikke har fått ordetnlig opp øynene for meg, eller om det har noe med meg som person å gjøre, eller om det er en annen faktor.

AnonymBruker
Skrevet

Liker tråden din jeg Anna.S :) Og til de som ikke liker, kan vel bare lese en annen tråd.. Ikke ødelegg denne!!

Men over til spørsmålet.. Jeg aner egentlig ikke hvorfor jeg er singel :( Jeg er ei utadvendt, søt og snill jente. Jeg har i ca 6 mnd holdt på med en gutt jeg er kjempe forelska i.. Men virker som han ikke vil noe mer enn å møtes i helgene. Føler alltid dette skjer med meg :( Men for å være helt ærlig så vet jeg ikke hva han jeg holder på nå tenker.. Mye miksa signaler, og så er han ung og ganske sjenert! Men har hørt fra uttalige plasser at hvis han liker meg, så merker du det! Og kan ikke si jeg merker noe til det :(

Jeg er iallefall ufrivillig singel, men ikke desperat :) Tror ikke det oser desperasjon av meg heller.. Så tror ikke det er derfor!!

<br /><br /> Anonym poster: 808b88be48e9467527d78a8ca2e82b75

Skrevet

Jeg er også langvarig singel, og ser det som et pluss at jeg er "pent brukt". Har vært åpen om det til en mann som viser interesse til meg nå, og han ser ikke ut til å være skremt av det på tross av at han er erfaren selv. Enkelte menn tror jeg digger tanken på å få lære opp noen også. Tror ikke du skal bekymre deg så veldig på de greiene der, Shandy :klemmer:

Skrevet

Jeg vet heller ikke helt hvorfor jeg er singel.. Føler jeg er en ganske god catch for å være ærlig.. De tre siste gangene jeg har fått kontakt med en gutt, så ender det bare med at han bare "forsvinner", til tross for at han beholder meg på skype, msn, face osv.. Har heller ikke vært mulig å få noe svar fra dem, de bare kutter meg ut. Så har mistet relativt mye selvtillit hva gutter angår, selvom jeg aldri mister helt håpet.

Jeg tror rett og slett jeg aldri greier å bli klok på folk, menn spesielt.

Skrevet

Jeg er singel fordi når jeg har noe på gang med en mann, stikker de plutselig av uten av jeg får vite hvorfor. Det har gjort meg tilbakeholden, litt mannevond og enda mer kresen enn jeg var før. En annen grunn er at jeg ikke er attraktiv for mange menn, noe som gir meg få valgmuligheter.

Skrevet

Jeg vet heller ikke helt hvorfor jeg er singel.. Føler jeg er en ganske god catch for å være ærlig.. De tre siste gangene jeg har fått kontakt med en gutt, så ender det bare med at han bare "forsvinner", til tross for at han beholder meg på skype, msn, face osv.. Har heller ikke vært mulig å få noe svar fra dem, de bare kutter meg ut. Så har mistet relativt mye selvtillit hva gutter angår, selvom jeg aldri mister helt håpet.

Jeg tror rett og slett jeg aldri greier å bli klok på folk, menn spesielt.

Åh, akkurat som meg. Det var godt å lese, for jeg er den eneste damen jeg vet av som bare blir kutta ut sånn. Syns faktisk det er ganske flaut i tillegg til at man helt mister selvtilliten. Æsj.

AnonymBruker
Skrevet

Trodde jeg hadde funnet den rette, men så dumpet han meg veldig uventet. Det nærmer seg to år siden men det tok laaaaaang tid å komme over sjokket.

Etter det har jeg kysset et par frosker, ble dumpet etter kort tid av en, gikk lei av en annen. Og av en eller annen merkelig grunn kontakter alltid eksen meg når jeg har noe på gang med en annen. Klarte selvsagt å rote meg opp igjen med ham i fjor sommer også huh.png

Jeg er absolutt ikke desperat og vil heller være singel enn å være i et dårlig forhold med masse kamelsvelging.

Å lese på samlivsforumet her inne gjør ikke forhold mer fristende heller faktisk :)

Anonym poster: 2da4e47fd7287154fa4e3f77111029fe

Skrevet

Jeg bryr meg ikke om hvor lite erfaring en potensiell kjæreste har så lenge vedkommende er innstilt på å ha mange med meg :hjertesmil: (Og jeg vil da ikke være sammen med noen som må ha cv og referanser for å bestemme seg for om vi har det bra sammen.)

Ellers, jeg er singel fordi....jeg har hatt litt uflaks, sannsynligvis har jeg ikke møtt den rette enda (litt sær? :closedeyes: )og så mye annet skjer i livet mitt for tiden at jeg er ikke så panisk opptatt av å lete opp noen. En dag snubler jeg nok over ham.

Skrevet

Treffer på svært få hankjønn, på min alder, som er interessante. Eller som viser noe initiativ. Trodde jeg hadde møtt the one, men det var visst bare en stor løgn og fantasi :/ Har det fint alene nå da, selvom det hadde vært godt med en armkrok innimellom!

Skrevet

Åh, akkurat som meg. Det var godt å lese, for jeg er den eneste damen jeg vet av som bare blir kutta ut sånn. Syns faktisk det er ganske flaut i tillegg til at man helt mister selvtilliten. Æsj.

hmm, ja jeg er også den eneste av vennegjengen min som har blitt "droppa" sånn.. men tar man seg et lite søk på nett feks, så finner man raskt ut at dette visstnok er en relativt "vanlig" måte å droppe noen på.. Og jeg fatter ikke og begriper hvordan man kan holde på sånn.. for meg handler det bare om normal folkeskikk. Greit nok at det ikke er noe seriøst osv osv, men man kan jo aldri vite hvilke følelser eller forventninger den andre parten har fått, og å bli droppet slik kan gi en skikkelig dytt ned i bakken. Og det jeg aldri har forstått er at det skal være så forbanna vanskelig å bare si på, om ikke annet, en melding at man ikke er interessert mer.. er det så vanskelig å forstå at dette sparer alle for mye tid og smerte:P Er midt oppi en slik merkelig situasjon selv.. hadde masse kontakt med en fyr (har bare vært på en date, men vi har holdt mye kontakt), som nå plutselig ikke har tatt noe kontakt på dagesvis..:P på den annen side svarer han meg sikkert om JEG tar kontakt.. og ser ikke greia med at jeg ikke blir slettet fra face osv om han ikke er interessert mer.. haha, har gitt opp å forstå meg på folk... :P

Og ja, det med selvtilliten er såå riktig.. man får elendig selvtillit av å bli behandlet på den måten, som om man rett og slett ikke betyr noe som helst.. Og vi har jo lett for å tenke at det er oss det er noe i veien med, når det bare er gutten som har problemer med å være ærlig og rett fram.. sukk.

Skrevet

Jeg er singel fordi jeg ikke har truffet noen som har fått hjertet mitt til å slå litt ekstra hardt. Og det ikke er så lett å møte jenter da jeg sliter litt med å småprate med nye folk, som man ofte gjør i starten. Og legger man til dårlig erfaring med å åpne seg opp emosjonelt, så står man litt fast.

Også er jeg ikke vel helt standard (hørt fra folk hvertfall) så det er mulig at man må være litt sær for ville ha meg.

Det går jo greit i singeltilværelsen, men savner noen å dele livet med. Forhåpentligvis finnes det en særing et eller annet sted der ute for meg :)

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger.

Yvonne (mod)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...