Gjest Bandit Skrevet 23. juli 2012 #41 Skrevet 23. juli 2012 Jeg nyter singellivet. Skulle drømmedama dukke opp, er vel ikke døra låst...
Gjest shockgirl Skrevet 23. juli 2012 #42 Skrevet 23. juli 2012 En blanding av alt du nevner i innlegget ditt, tror jeg. Jeg er vel ikke helt klar, og så har jeg ikke møtt den rette. Og så er jeg for rar... Har datet en mann i et år nå, men jeg ser ikke for meg noe langvarig med ham. Det er ikke så lett å møte noen andre heller, og jeg orker ikke stresse med det.
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2012 #44 Skrevet 24. juli 2012 Er du singel fordi du ønsker å være det? Ja, for akkurat nå har jeg ikke tid. Fordi du ikke har truffet den rette? Jo, men jeg var ikke den rette for han. Fordi du ikke tørr å involvere deg med noen? Svaret over skremte vannet av meg. Fordi du har det bra alene og ikke ønsker å dele livet med noen? Litt opp og ned faktisk. Fordi du har uflaks i kjærlighet? Oh yes! Eller noe annet? Jeg er singel fordi når jeg har noe på gang med en mann, stikker de plutselig av uten av jeg får vite hvorfor. Det har gjort meg tilbakeholden, litt mannevond og enda mer kresen enn jeg var før. En annen grunn er at jeg ikke er attraktiv for mange menn, noe som gir meg få valgmuligheter. Samme her. Anonym poster: faa05a9f17f99b3e2a46ac5253351ced
Gjest Lenni20 Skrevet 24. juli 2012 #45 Skrevet 24. juli 2012 Er du singel fordi du ønsker å være det? nei, langt ifra.. Fordi du ikke har truffet den rette? Fordi alle menn jeg har truffet har vært rompehull Fordi du ikke tørr å involvere deg med noen? Er kanskje litt redd nå, med tanke på at jeg har blitt såret så mye.. Fordi du har det bra alene og ikke ønsker å dele livet med noen? Hater å være alene, verste frykt er å ende opp alene. Fordi du har uflaks i kjærlighet? Ja, det også.. Eller noe annet?
For the ladies Skrevet 24. juli 2012 #46 Skrevet 24. juli 2012 Selvvalgt singel, og skal være det ihvertfall 3-4 år til. Har heller "venniner", litt enklere og greiere. I tilegg til at jeg synes det bare er tull at man skal måtte definere forholdet hele tiden. Vil heller ha ei vennine som jeg behandler som om hun hadde vært en kjæreste, men uten å skulle ha forventninger og normer å sku måtte følge.
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2012 #47 Skrevet 24. juli 2012 Hvorfor jeg ikke har kjæreste? Fordi ingen jeg liker vil ha meg, så klart? Høres ut som du mener det er så lett å drive å få seg kjæreste? Det er det altså ikke. Anonym poster: 08f7f6d3331adda135e0ee1a58397315
Facepainter Skrevet 24. juli 2012 #48 Skrevet 24. juli 2012 Etter 10 år som single så er det ikke mye med et fast forhold som tiltrekker meg. Sex og venner har jeg nok av, ubetinget kjærlighet får jeg fra bikkja, og vaskehjelp har jeg allerede.
Gjest Clavel Skrevet 24. juli 2012 #49 Skrevet 24. juli 2012 Selvvalgt singel, og skal være det ihvertfall 3-4 år til. Har heller "venniner", litt enklere og greiere. I tilegg til at jeg synes det bare er tull at man skal måtte definere forholdet hele tiden. Vil heller ha ei vennine som jeg behandler som om hun hadde vært en kjæreste, men uten å skulle ha forventninger og normer å sku måtte følge. Samme her.. det funker for meg for øyeblikket.. Sier ikke at jeg ikke vil ønske et mer "definert" forhold etterhvert.. men mann og barn er ikke akkurat min store drøm..
Idril_M Skrevet 24. juli 2012 #50 Skrevet 24. juli 2012 Jeg er singel fordi jeg fremdeles sørger over et samlivsbrudd. Jeg må få orden på meg selv før jeg i det hele tatt vurderer å date. 2
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2012 #51 Skrevet 24. juli 2012 Er du singel fordi du ønsker å være det? - ja, på sett og vis. Jeg tror jeg ønsker et forhold, er i varierende grad på leting etter en partner, men jeg velger jo også å være singel framfor å bli eller gå inn i "et eller annet". Fordi du ikke har truffet den rette? - litt derfor også. Men vet ikke hva jeg ser etter i den rette. Tenker nå at jeg mest ser etter noe som først og fremst føles bra og positivt. Vanskelig nok det Fordi du ikke tørr å involvere deg med noen? - nei. Er nok litt forsiktig, men ikke redd. Fordi du har det bra alene og ikke ønsker å dele livet med noen? - Jeg har det bra alene, bedre enn i mitt forrige forhold, og det er målestokken. Et forhold må gi meg noe mer enn det jeg har nå. Kan gjerne dele livet med noen om det kjennes rett. Fordi du har uflaks i kjærlighet? - nei, vil ikke si det har noe med flaks å gjøre. Når det ikke har fungert har min egen dømmekraft, atferd osv vært med på å ødelegge, det er ikke hell og uhell... Jeg er i utgangspunktet attraktiv nok. Anonym poster: c5a7c9e892375576830599f00957d7be
For the ladies Skrevet 24. juli 2012 #52 Skrevet 24. juli 2012 Samme her.. det funker for meg for øyeblikket.. Sier ikke at jeg ikke vil ønske et mer "definert" forhold etterhvert.. men mann og barn er ikke akkurat min store drøm.. Godt å høre det ikke bare er meg =) Vil selvfølgelig ha meg kone å barn en dag, men er mye som skal og kommer til å skje før den tid. Så for å nå de målene jeg har med livet funker det dårlig med noe super seriøst, spesielt da jeg har tenkt meg ut av landet etterhvert. Har aldri hatt noe ønske om å tilbringe livet i norge. Så kan fort bli vansklig å ordne seg et liv utenlands med kone å barn hengende etter
Gjest Janus Skrevet 24. juli 2012 #53 Skrevet 24. juli 2012 Når jeg var yngre var jeg ufrivillig singel og ulykkelig forelsket mer enn en gang. I senere år har jeg vært frivillig singel, men har hatt flyktige relasjoner og forhold til kvinner uten ønske om noe mer og synes det har fungert fint. Flere av de har vært interessert i et forhold med meg, men jeg har ikke vært klar for det og ofte har det endt før det begynte ettersom vi ønsket ulike ting. En annen ting er at jeg har vært så opptatt med jobb og studier at jeg ikke føler at jeg har hatt kapasitet til et forhold uansett, så sant jeg ikke møtte noen som var like opptatt som meg. Kanskje har jeg også vært litt redd for å binde meg og åpne meg. Den siste tiden har jeg faktisk innsett at jeg har lyst til å innlede et forpliktende og dypere forhold til en enkelt kvinne. For min del blir det mer spennende og skremmende enn en tilfeldig flørt. Men jeg har ikke hastverk og kommer ikke til å forandre noe. Er bare åpen for muligheten i motsetning til tidligere.
Jentejente24 Skrevet 24. juli 2012 #54 Skrevet 24. juli 2012 kunne ønske jeg greide å nyte det å være single, siden jeg fortsatt er ung.. så misunner dere som er komfortable med å være single:) jeg er lei av at de fleste rundt meg får kjæreste eller noe ordentlig på gang med noen, mens jeg bare går på trynet gang på gang:P men vil virkelig prøve å nyte at jeg er ung, fri og single nå, for hvem vet.. kanskje det tar slutt en eller annen gang i nær fremtid.. man kan aldri vite.. får prøve å leve litt i nuet:P 1
Petra75 Skrevet 24. juli 2012 #55 Skrevet 24. juli 2012 Fordi de jeg har vært forelsket i ikke har vært forelsket i meg, og omvendt. Jeg forelsker meg ytterst sjelden da jeg syns de fleste mennesker er idioter :D 1
super-s Skrevet 24. juli 2012 #56 Skrevet 24. juli 2012 Jeg er singel fordi jeg ønsker å være det. Jeg føler jeg trenger den friheten. Jeg liker ikke forpliktelser, og jeg trenger å kunne gjøre hva jeg vil, når jeg vil, uten at noen skal vite hva jeg gjør til enhver tid. Jeg trenger å leve mitt eget liv.
Jentejente24 Skrevet 24. juli 2012 #57 Skrevet 24. juli 2012 Har heller aldri hatt noe seriøst forhold med noen, så det er sikkert grunnen til at jeg nå føler meg klar for det. Men som andre sier her er det viktig å tenke på friheten man har,, uten forpliktelser og bare seg selv å tenke på- sånn sett.
Gjest LillaGorilla Skrevet 24. juli 2012 #58 Skrevet 24. juli 2012 Er du singel fordi du ønsker å være det? Fordi du ikke har truffet den rette? Fordi du ikke tørr å involvere deg med noen? Fordi du har det bra alene og ikke ønsker å dele livet med noen? Fordi du har uflaks i kjærlighet? Eller noe annet? De tre punktene henger vel litt sammen med hverandre (for meg da) Men hovedgrunnen er vel at jeg ikke har truffet den rette enda. Før trivedes jeg veldig godt som singel og ville ikke binde meg til noen. Nå er jeg på utkikk etter en kjæreste, men det er ikke helt lett å finne the one...
Gjest Tidssone Skrevet 24. juli 2012 #59 Skrevet 24. juli 2012 Jeg er singel fordi jeg ikke har en kjæreste. Det verste er at jeg savner det mindre og mindre, så nå savner jeg nesten å savne å ha noen. Først brukte jeg tid på å komme over eksen, i tillegg til ansvar for barna. Jeg datet samtidig, uten å helt skjønne at jeg ikke var klar for noe forhold. Livet er bra nå og jeg fyller det fint opp med alt jeg ønsker å fylle det med. Jeg ønsker meg en kjæreste (eller kanskje det mer er at jeg ikke ønsker å bli gammel alene, selv om det sikkert hadde gått helt fint, det også), men må ikke ha det. Jeg har testet ut nettdating og siste runden nå, var bare for å se om det var forskjell på oppmerksomhet på møteplassen og sukker. Hadde mange hundre henvendelser, uten at en eneste virket interessant. Kanskje jeg rett og slett ikke har lyst på noen kjæreste nå, var konklusjonen min. Noe som skremmer meg litt, for jeg vet jo at jeg egentlig har lyst på, jeg bare orker ikke å anstrenge meg eller enda en oppstart på noe som kan bli noe. Pynte seg, skru på sjarmen osvosv. Senere, tenker jeg. Eller når det skjer?
Silfen Skrevet 24. juli 2012 #60 Skrevet 24. juli 2012 Ok, nå som man ikke blir frelst her lengre, så kan jeg fortelle hvorfor jeg er singel. 1) jeg har ingenting å tilby en mann. Ikke kropp, ikke tryne, ikke personlighet, ikke engang en knall økonomi som alltids kunne lokket en eller annen grei nok slabbedask med. Ikke er jeg uten unger, ikke er jeg ung, i det hele tatt; absolutt ingenting av verdi å tilby på noen som helst område. En strålende blowjob veier liksom ikke opp mot alt dette, hehe. 2) på grunnlag av nr 1 så har jeg tatt det valget, eller akseptert blir vel rettere ord, å ikke være tilgjengelig. Det er helt greit å være evig singel, det er ikke noe savn sånn i hverdagen. Det eneste som er kjipt med ikke å ha partner er jul og sånne andre høytidsdager. Men det overlever man jo helt fint, jeg har jo i det minste barn. Jeg skal bli gammel, sur og sær og det er egentlig litt morsomt å se frem til. Jeg skal bli hurpen som stjeler ballene ungene sparker inn i hagen, bitchen som ringer politiet om anlegget blir skrudd opp etter 21 om kvelden, og som sitter bakom gardinene og fører nøyaktige observasjoner om hvem i nabolaget som foretar seg hva. Jeg gleder meg allerede! 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå