Gå til innhold

Hvorfor er du singel?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Du er sikkert altfor ung for meg. Og bor sikkert på feil sted i tillegg :smoke: hehe

du lager deg unnskyldninger for alt :kjempesinna:

Videoannonse
Annonse
Gjest Raindrops
Skrevet

Forelskelsen går fort nok over i et seriøst parforhold, så det trenger du ikke å være redd for ;) hehe

Når galskapen ikke går over etter et år, og det går så hardt utover psyken min som det gjør så er det ikke verd det. Sterke følelser er bare ikke min greie.

• Liker 1
Skrevet (endret)

du lager deg unnskyldninger for alt :kjempesinna:

Jeg har absolutt ikke tenkt til å gjøre de samme feilene om igjen.

Eller noen nye feil for den sakens skyld.

Endret av Steinar40
Skrevet

Når galskapen ikke går over etter et år, og det går så hardt utover psyken min som det gjør så er det ikke verd det. Sterke følelser er bare ikke min greie.

Du får heller prøve å finne deg en stabil fyr. En som roer deg ned litt.

Det er nok det du har hatt problemer med, tenker jeg. Altså at han har gjort deg usikker.

Skrevet

OT - men jeg har en handfull venner/venninner, i en ellers veldig etablert vennegjeng, som er ufrivillig evig single og har passert 30. Jeg har observert følgende:

- Venninne 31. Alt for kresen. Gutta er ikke bra nok utdannet, har ikke god nok råd, er for lav, har for lite hår, har litt mage.... Selv er hun 180 høy, og litt lubben.

- Venn 35. Krever stoore pupper... og er verbal rundt dette. I og med at vi vanker i et miljø der ingen har tatt silikon aner jeg ikke når han finner denne personen.

- Venn 32. Tåler ikke at partnere har en fortid (seksuelt/kjæreste).

- Venn 32. Klager over alt og alle. Bestandig. Man kan bli depressiv av å være i samme rom som han i noen minutter.

- Venninne 33. Verdens hyggeligste jente, og ser ok ut. Men hun behandler alle gutter som kompiser. Aldri noe flørting, og hun tar ikke hint. For meg virker hun rett og slett aseksuell, så her er jeg litt usikker på om det er viljen eller evnen det går på.

Kanskje lettere å se andre enn å se seg selv. Og særlig etter at gjengen passerte 30 ble det veldig tydlig hvem som var "evig single" og grunnen til dette.

Anonym poster: e160d22fe46e38435f451e0e54f4b7a7

• Liker 2
Skrevet

OT - men jeg har en handfull venner/venninner, i en ellers veldig etablert vennegjeng, som er ufrivillig evig single og har passert 30. Jeg har observert følgende:

- Venninne 31. Alt for kresen. Gutta er ikke bra nok utdannet, har ikke god nok råd, er for lav, har for lite hår, har litt mage.... Selv er hun 180 høy, og litt lubben.

- Venn 35. Krever stoore pupper... og er verbal rundt dette. I og med at vi vanker i et miljø der ingen har tatt silikon aner jeg ikke når han finner denne personen.

- Venn 32. Klager over alt og alle. Bestandig. Man kan bli depressiv av å være i samme rom som han i noen minutter.

- Venninne 33. Verdens hyggeligste jente, og ser ok ut. Men hun behandler alle gutter som kompiser. Aldri noe flørting, og hun tar ikke hint. For meg virker hun rett og slett aseksuell, så her er jeg litt usikker på om det er viljen eller evnen det går på.

Kanskje lettere å se andre enn å se seg selv. Og særlig etter at gjengen passerte 30 ble det veldig tydlig hvem som var "evig single" og grunnen til dette.

Du, det trenger ikke å være feil med folk fordi de er single. Av alle feilene du har listet opp ovenfor, finnes de hos folk som er i forhold også. Det fins mennesker som er sykt kresne og som likevel har flaks og finner noen som oppfyller kravene. Enten det gjelder høyde, hår, pupper eller seksuell fortid. Jeg kjenner f.eks flere ganske dumme jenter som har vært i forhold siden de var tenåringer (er 30år). Felles for de er at de dater like dumme menn, har flere unger med flere menn, er overvektige og mangler utdanning. Det er ikke et kvalitetsstempel at man har kjæreste og barn.

Anonym poster: 0ae1b37e28c8afbb67d02136414d2976

• Liker 5
Skrevet

hvis du er redd for å gjøre feil da blir det nok 11 nye år uten kvinnfolk på deg!

Skrevet

Det er ikke et kvalitetsstempel at man har kjæreste og barn.

Anonym poster: 0ae1b37e28c8afbb67d02136414d2976

Det er sant.

Skrevet

hvis du er redd for å gjøre feil da blir det nok 11 nye år uten kvinnfolk på deg!

Tja, den som lever får vel se. Og den som ikke lever er sannsynligvis ikke veldig interessert ;) hehe

Skrevet (endret)

Det er jo noe med den derre kjemien, da. Hvis den først stemmer, så spiller nok ikke utdannelse eller pupper så stor rolle. Jeg har selv prøvd å se bort fra kjemien, men da er det for meg ingen vits å fortsette i lengden.

Det pussige med meg er at jeg merker kjemi, mens motparten ikke merker den. Og omvendt.....

Endret av Petra75
  • Liker 1
Gjest Raindrops
Skrevet

Du får heller prøve å finne deg en stabil fyr. En som roer deg ned litt.

Det er nok det du har hatt problemer med, tenker jeg. Altså at han har gjort deg usikker.

Jeg tror det først og fremst er i mitt eget hode. I alle tilfeller er jeg alltid mer lykkelig og tilfreds som singel, så da ser jeg ingen grunn til å endre på det med det første :)

• Liker 2
Skrevet

Jeg er singel fordi jeg er ganske håpløs.

1) Jeg eier ikke forståelse for når noen flørter med meg

2) Jeg er for sjenert når det gjelder ukjente, og spesielt ukjente gutter

3) Jeg bruker den lille fritiden jeg har etter jobb/skole på KG

4) Jeg får panikk (og en rakett i ræva) når noen fatter interesse OG jeg oppfatter at der faktisk er en interesse

5) Jeg blir avstandsforelsket og gjør aldri noe med det

Om noen år flytter jeg dypt inn i mørkeste skauven og skatter meg en 30-40 katter. Yes, it is a sweet life!

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor er jeg singel?

Jeg har nå vært singel i et år, og føler jeg har trengt litt tid på å komme over han jeg var sammen med, selv om jeg har holdt på med en i singelperioden. Det ble bare rot, og etter det har jeg bare tenkt på meg selv og mine behov.

Dette har resultert i en pågående flytteprosess til en annen kant av landet, og jeg gleder meg! Der skal jeg finne Mannen! ;)

Skrevet

jeg er singel fordi det er galskap å tro at noen kvinne orker leve oppi den tilværelsen jeg selv lever i.

Gjest blackbird
Skrevet

fordi jeg føler meg må ta 1 ting om gangen :-)

Gjest Eurodice
Skrevet

Hvor mange år tok det før du tok inn over deg at du levde på en illusjon?

Skrevet

Jeg elsker livet mitt slik det er nå, og er ikke villig til å forandre på noe. Jeg trives svært godt som singel, så en evt kjæreste må være "ferdig perfekt" for meg, og jeg for henne uten at vi måtte møtes på halvveien, ta hensyn til hverandre eller slike ting. Med andre ord er jeg rimelig sikker på at hun ikke finnes, å det er helt greit!

Anonym poster: 2315247f0c016ed4dc5ecc4aa6e3504a

Skrevet

Jeg er singel fordi jeg ikke spiller spill..

Skrevet

Det pussige med meg er at jeg merker kjemi, mens motparten ikke merker den. Og omvendt.....

Kalles ikke dette populært for ønsketenkning? ;)

Skrevet

Jeg er single fordi jeg er en idiot som ikke vet hva han har før det er borte

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...