Gå til innhold

Frekkhetens nådegave, hva er det frekkeste du har opplevd?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Lisbeth Salander

Da jeg jobba på en uterestaurant, opplevde jeg at en dame slang ungen opp på bordet og skifta den gedigne bæsjebleia på ungen sin...mens mange andre satt ved siden av på andre border for å spise maten sin...forstår at en må skifte på barna sine, for all del, men det finnes noe som heter diskresjon, og en skifter jo ikke på et bord der folk spiser...yuck!!!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg jobbet i en matbutikk og hadde vært hos frisøren før jobb. Betalte i kontanter og visste med 100% at jeg hadde en 200-lapp i pengeboken min som lå i vesken.

Siden det er fler folk i spiserommet pleier jeg alltid å legge vesken min der i stedet for i garderoben.

En jeg jobbet med (han var utplassert der) skulle ha spisepause så jeg tok over kassen hans. Han kom ut senere og kjøpte seg pausemat med en 200-lapp.

Min var borte! Altså han brukte min 200-lapp til å handle hos meg med. Nesten komisk frekt.

Jeg sa fra til han som hadde ansvar den kvelden at jeg var sikker på at jeg hadde pengene og nå var de borte (nevnte ikke noe om hvem jeg mistenkte.)

Han svarte at han mest sannsynlig visste hvem det var, men siden det ikke var noen bevis så var det lite vi kunne gjøre med det.

Heldigvis noen dager senere blir han tatt med flere kartonger røyk, da hadde han vært på det rommet der røyken er lagret å forsynt seg.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svigerinna mi har en så kvalm oppførsel mot hele slekta si og blir uvenn med alle og sutrer og synes synd på seg selv hele tiden. Og tror ho har alltid de beste tingene og gjør alt best, en skikkelig bedriten bedreviter. USJ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mer mer mer mer mer mer!

Alle må fortelle!!!

På jobben min forsvant det plutselig noen penger fra vekslekassa. En kollega av meg hadde hintet til en felles venninne av hun og kollega2 om at hun mente det var kollega2 som hadde stjålet pengene. Da kollega2 konfronterte kollega1, så skyldte denne kollegaen på MEG og sa at det var jeg som under en felles middag med hun og denne venninna hadde sagt at det var jeg som trodde kollega2 hadde stjålet pengene. Jeg var på ferie og ante ingenting.

Anonym poster: 1897ebe2d8ee8e0fc18ed89578813295

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må være anonym, ettersom historien er lett gjenkjennelig...

På bryllupsfesten fikk min søster og svoger en del pengegaver, og en av gjestene passet på å skrive inn gavene etterhvert som de kom inn og når man skulle se på listen, så var det noe merkelig, fordi listen der det stod hvor mange konvolutter (m/ penger) som var kommet inn ikke samsvarte med antallet konvolutter (m/ penger) som fysisk lå på bordet, og det viste seg at 6 konvolutter manglet.

Senere ble konvoluttene igjenfunnet - tomme alle sammen.

Og i følge listen var det de 6 siste konvoluttene som kom inn, som var tatt, og i følge listen flere tusenlapper i hver av de 6 konvoluttene (vil ikke være konkret hvor mye)

Det ble ikke så veldig hyggelig avslutning på bryllupsfesten, når dette ble oppdaget.

Det var noe av det frekkeste....noen som ikke eide respekt for andres eiendom og stjal pengene, mistanken falt fort på en av de yngre gjestene.

Har lyst til å filleriste den det gjelder, men så lenge vi ikke har bevis.....

Anonym poster: 5977a25cf7d52d40a3ce57aefa9f3b53

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har bare noen småepisoder, men opplevde dem som innmari frekke da de hendte:

- Jeg stod i kø på Platekompaniet rett før jul et år. Det er det alltid milelange køer som går som en slange gjennom hele butikken og gjerne ut av den også. Dette var også tilfellet nå - en uendelig kø der folk stort sett stod pent og ventet. Plutselig kommer det en eldre dame med to små barn. De har med seg en film eller en CD eller noe slikt, og plutselig hører jeg damen si til det ene barnet: "Bare ta med deg denne og gå frem til kassen du". Som sagt så gjort. Ingen stoppet henne heller, folk var vel lamslåtte.

- Jeg stod og ventet på en buss en dag. Det var stappfullt på holdeplassen, denne bussen er alltid full. Jeg stod ganske langt fremme, og kom derfor også tidlig på, men fordi folk hadde begynt å gå på før alle hadde kommet av, ble det dannet en ny kø ved inngangspartiet på midten av bussen. Jeg stod nesten helt foran, og så at de fremste setene etter midtinngangen var ledige. Like før jeg får gått frem, lener mannen bak meg seg frem og slenger tingene sine i setet. Han fikk et blikk som sa ganske tydelig hva jeg tenkte, makan til frekkhet. Jeg fant heldigvis sete lenger bak.

Anonym poster: ee16511482120b4e0f8ec1dc52ef3655

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belle Gunnes

Folk er jaggu frekke. For noen hårreisende historier.

Ikke så frekt, men allikevel frekt nok. En dame kom på besøk til meg og hadde med seg sin sønn på ca 3-4 år. Jeg bor i en liten leilighet med sovealkove. Og denne ungen fikk gjøre akkurat som han ville tydligvis, for han hoppa oppi senga mi med skittent utetøy på seg. Mora bare lo av han og syntes han var søt der han hoppa, så møkka skvatt av han. Oppi min rene seng... jeg sa jo ifra at man hopper da virkelig ikke i senga, hvorpå mora sa at joda det gikk så bra så *facepalm*. Dette kvinnemennesket ble aldri min BFF ass.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har maaange historier, skal bare komme på de :fnise:

Men har én, som jeg syns er noe av det frekkeste jeg har opplevd (flere ganger). Mange av dere som er eldre enn meg, eller som bor på samme sted, er sikkert kjent med

denne fyren.

Nå skal det sies at han ikke er bare ekkel mot meg, men det virker som at han har lagt meg for hat.

Har møtt på han sikkert 20 ganger, og hver gang roper han noe sånt som "Din jævla sosialistfitte! Jens har vel betalt puppa dine tenker jeg!!!" (Jeg er verken sosialist eller fylt med silikon, har store pupper fra naturens side, men det er vel noe han har fått for seg).

"Din horeeeeee, gå og pul Stoltenberg og co du, ditt fittetre"(Lurer veldig på hvordan et fittetre ser ut :rolleyes:)

"Stikk Arbeiderpartiets blad opp i fitta di du, din sosialist"

Og, kanskje den verste (jeg er ikke medlem i AUF, også noe han har fått for seg): "Hvorfor var ikke du på Utøya, din horeeeeeeeeee? Du skulle blitt skutt med resten av landssvikerne og sosialistene"

Det klikka visst for han for noen år siden, men det er IKKE greit å si sånne ting. Han kjenner meg ikke, vet ikke navnet mitt (såvidt jeg vet), eller noe annet, men allikevel er han sånn..

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Bauge er en KONGE fyr. TV2 betalte han for at han skulle delta på de debattene for å lage slikt hysteri.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest grapefrukt

Har maaange historier, skal bare komme på de :fnise:

Men har én, som jeg syns er noe av det frekkeste jeg har opplevd (flere ganger). Mange av dere som er eldre enn meg, eller som bor på samme sted, er sikkert kjent med

denne fyren.

Nå skal det sies at han ikke er bare ekkel mot meg, men det virker som at han har lagt meg for hat.

Har møtt på han sikkert 20 ganger, og hver gang roper han noe sånt som "Din jævla sosialistfitte! Jens har vel betalt puppa dine tenker jeg!!!" (Jeg er verken sosialist eller fylt med silikon, har store pupper fra naturens side, men det er vel noe han har fått for seg).

"Din horeeeeee, gå og pul Stoltenberg og co du, ditt fittetre"(Lurer veldig på hvordan et fittetre ser ut :rolleyes:)

"Stikk Arbeiderpartiets blad opp i fitta di du, din sosialist"

Og, kanskje den verste (jeg er ikke medlem i AUF, også noe han har fått for seg): "Hvorfor var ikke du på Utøya, din horeeeeeeeeee? Du skulle blitt skutt med resten av landssvikerne og sosialistene"

Det klikka visst for han for noen år siden, men det er IKKE greit å si sånne ting. Han kjenner meg ikke, vet ikke navnet mitt (såvidt jeg vet), eller noe annet, men allikevel er han sånn..

What?!

Han er jo ikke bare frekk, han virker jo gal!

Endret av grapefrukt
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

What?!

Han er jo ikke bare frekk, han virker jo gal!

At han "klikker" er et skuespill, og betalt av TV2.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest grapefrukt

At han "klikker" er et skuespill, og betalt av TV2.

Så Tv2 betaler han for å gjøre dette på fremmede mennsker han møter på gaten?

Vet ikke helt om jeg kjøper den ;)

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At han "klikker" er et skuespill, og betalt av TV2.

Fakta er at det klikka for han for noen år siden. Som Grapefrukt sier, tror du de betaler han for å ødelegge dagen min også? Evig skjult kamera-prosjekt?

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så Tv2 betaler han for å gjøre dette på fremmede mennsker han møter på gaten?

Vet ikke helt om jeg kjøper den ;)

Fakta er at det klikka for han for noen år siden. Som Grapefrukt sier, tror du de betaler han for å ødelegge dagen min også? Evig skjult kamera-prosjekt?

Det vet jeg ingenting om.

Men TV2 betalte han for de oppmøtene han hadde under deres debatter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, som jeg kjenner igjen irritasjonen over konseptet "frekke byfolk på ferie på landet". (for bygda heter jo landet: dette rustikke, nasjonalromantiske parallelluniverset, der ingen regler for normal respekt og folkeskikk gjelder, og som eksisterer utelukkende til disse jævlenes rekreasjon og forlystelse). Har hatt mange opplevelser med folk som tar seg til rette her hjemme.

En høst hadde noen hyttefolk gått over et fjell i området, og kom ned ved huset vårt. De stoppa ved frukttrærne og plukka med seg epler og pærer, de fylte til og med opp sekkene sine. Bestemor prata forsiktig til dem for å spørre hva de gjorde, og da mente de hun var gjerrig siden vi "hadde så mye og trærne bare stod der". De kjefta nesten på henne, sånn at hun ble på gråten. Snille, gode bestemor.

Det samme har skjedd i jordbæråkeren vi hadde ved veien, folk bare stoppa på vei fra fjelltur og plukka med seg en håndfull eller ti.

Haha, og en gang var det fyr (på vei fra fjelltur) som gikk rett inn i huset vårt med skitne fjellsko på seg og lånte doen. Uten å ringe på, og uten å kontakte oss som bor her. Han brukte ikke dokost etterpå heller, og han skylte ikke ned. Skulle ønske jeg visste hvordan han reagerer om noen valser inn i huset hans og driter ned dassen uten å spørre først.

Anonym poster: e430f5c1d0a1c95be9a9c8fd558e6127

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

(...)

Haha, og en gang var det fyr (på vei fra fjelltur) som gikk rett inn i huset vårt med skitne fjellsko på seg og lånte doen. Uten å ringe på, og uten å kontakte oss som bor her. Han brukte ikke dokost etterpå heller, og han skylte ikke ned. Skulle ønske jeg visste hvordan han reagerer om noen valser inn i huset hans og driter ned dassen uten å spørre først.

Anonym poster: e430f5c1d0a1c95be9a9c8fd558e6127

Hæ? Er du seriøs? det der var jo innbrudd!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hva det ER med alle disse frekke menneskene, blir helt sjokkert av å lese denne tråden!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hårreisende hvor frekke folk kan være, det er tydelig i det fleste innleggene her :hakeslepp::haar:

Eneste jeg kan komme på var i fjor sommer. Jeg hadde masse masse jordbær på de 20 jordbærplantene mine (da vet dere at det var en del bær), og så kom male-mennene for å male huset, 5 stk fra Kroatia.

Da de var ferdige pakkert de sammen, og dro. Så gikk jeg ut å skulle plukke inn jordbærene, og ikke et eneste ett var igjen :lete:

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...