Gå til innhold

Frekkhetens nådegave, hva er det frekkeste du har opplevd?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

En ex stjal 4000 fra min sønns sparegris og var så frekk at han la skylden på ei god venninne av meg da jeg oppdaget det! At hun aldri har vært hjemme hos meg alene, eller aldri kunne ha visst hvor sparegrisen sto (i et skap) var ikke argumenter han mente betydde noe.

Viste seg også at han hadde brukt mitt visakort til å ta ut penger til seg selv en gang da jeg var for syk til selv å dra i butikken. Han skrev også ned koden og tok kortet fra veska mi en gang mens jeg var hjemme. Han skulle "bare ut" og kjøpe sigaretter. da jeg oppdaget at det var tatt ut penger i en minibank jeg ikke selv hadde vært i, sa han at det må ha vært noen som har skimmet kortet og tappet kontoen. Han lot meg t.o.m gå så langt som å sperre kortet og kontakte banken samt skulle anmelde det til politiet før han innrømte det. Lot meg glatt få et par søvnløse netter over dette mens han sov godt. :kjempesinna:

Den dagen jeg oppdaget alt dette ble han kastet på dør. Var ganske skjelven i ettertid over å la meg bli rundlurt så totalt! Blir fremdeles mannevond og direkte kvalm når jeg tenker på han. Ps.Pengene har jeg aldri fått tilbake.....

Anonym poster: 9a03047a88fd037b5e8e927f6d9e5898

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ei eks-venninne hadde gjort det slutt med typen sin, hun hadde ikke noe annet sted å dra siden hennes familie bor langt unna, så hun kom til meg, og jeg tok i mot med åpne armer.

Dagen etter gikk jeg på jobb, det var en hel jobbhelg hjemmefra, men ba dama kjenne seg som hjemme, lage seg mat, ta seg en dusj, se tv, kose seg litt og alt.

Da jeg kom hjem mandag så var det kaos, skitten oppvask rundt om i hele stua og på bordet, masse flasker etter alkohol over alt, hun hadde rett og slett hatt den festen og herpa halve stua mi.

På baderomsspeilet hang det en lapp hvor hun forklarte at hun har flydd til familien, takket for lånet av boligen min, og at de hadde hatt seg en liten fest, og skrev at hun var kjempeglad i meg.

Anonym poster: aeeb7f59e5c27661708883586a9db50b

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

En veninne av meg hadde akkurat kommet seg ut av et destruktivt forhold og blitt hevet ut av kjæresten sin, så jeg lot henne bo på sofaen min i 3-4 uker. Jeg unnskyldte at hun aldri bidro med innkjøp av mat og rydding, tross alt var hun ganske langt nede. Men da hun bestemte seg for å ha nach i min leilighet, der jeg lå å sov fordi jeg skulle tidilig opp på jobb så klikket det rett og slett for meg. Da jeg kom inn i stuen. fly forbanna fordi de vekket meg, er de i full gang med dop, alkohol og høy musikk. Veninnen min viste ingen forståelse for at jeg var sint, og jeg brukte minst en time på å få folk ut, noen av dem var felles venner av oss som insisterte på at de måtte overnatte fordi de ikke kom seg hjem. Klokka 5 om mårran blir jeg igjen vekket av en kompis som i dritfylla trodde soverommet mitt var toalettet, så han kommer inn splitter naken, slår på lyset og pisser i ene hjørnet på soverommet.

Endret av Raindrops
  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste jeg kommer på akkurat nå er ei godt voksen dame bak meg i køen på IKEA for noen dager siden. Jeg kom før henne, men mannen min som kom med en tralle rakk akkurat ikke å komme før hun. Så stod hun og dytta tralla si i beina mine sikkert fem-seks ganger. Da slapp jeg henne hvertfall ikke forbi (tenkte egentlig å gjøre det). Da mannen min skulle forbi henne (sa noe sånn som unnskyld, jeg må frem til henne og pekte på meg) hadde hun sagt "noe så frekt!". Da klarte nesten ikke mannen min å holde seg :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belle Gunnes

IKEA er et helvete. Jeg var selv der like før jul. Med influensa. Og halta meg bort til køen og stod pent og ventet. Så kommer det en fyr, dytter meg vekk og går forran meg. Jeg hosta på han jeg - håper han ble smitta. Hah!

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Morteno

Sjefen i min forrige jobb sa ifra en uke før juni at jeg skulle ta juni fri. På søndag 1 juli klokken 22:23 sendte han en e-post til jobb e-posten min der han sa at jeg måtte ta Juli fri også.

Kom på jobb og så e-posten, ble forbanna. Var på jobb de neste dagene, sa det var uaktuelt med så mye ferie. Fikk sparken en ukes tid etterpå.

Litt frekk.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde overført 300.000 til kortkontoen til ny benkålate etter huskjøp(ville være sikker på at jeg ble fornøyd, da det var 18meter med benk, regnet med å komme hjem med mesteparten, men var villig til å bruke alt). Jeg kikket litt rundt før jeg fant den jeg ville ha, men når jeg spurte hva den kostet for meteren var svaret "Den har du nok ikke råd til!". Om de hadde spurt hvor lang benken var hadde jeg hatt en viss forståelse for om de tenkte det i sitt stille sinn, men man svarer da ikke slik uansett!!! Senere fant jeg ut at det hadde "bare" blitt 90.000 for benken.

Anonym poster: d85fbeaf1562a3ead7fb5031c4804fe3

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg flytta til et land der jeg ikke kunne språket for kjærlighetens skyld, jeg fant meg i et helt jævlig forhold i flere år, der jeg måtte ordne alt, fordi hun ikke klarte å gjøre NOE praktisk - eller noe som helst egentlig, hun var utrolig tafatt, og mente i tillegg at det var greiere om jeg gjorde alt av husarbeid og handling, og til slutt, når jeg endelig gjorde det slutt og flyttet derifra, så begynte hun å prate dritt om meg til våre felles venner. Flere år senere fikk jeg høre om hvor frekk jeg var og hvor mye hun og hennes familie hadde gjort for meg. Yeah right.

Anonym poster: 978e65262fe58b530e7a4f3472380101

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En veninne av meg hadde akkurat kommet seg ut av et destruktivt forhold og blitt hevet ut av kjæresten sin, så jeg lot henne bo på sofaen min i 3-4 uker. Jeg unnskyldte at hun alri bidro meg innkjøp av mat og rydding, tross alt var hun ganske langt nede. Men da hun bestemte seg for å ha nach i min leilighet, der jeg lå å sov fordi jeg skulle tidilig opp på jobb så klikket det rett og slett for meg. Da jeg kom inn i stuen. fly forbanna fordi e vekket meg, er de i full gang med dop, alkohol, høy musikk. Veninnen min viste ingen forståelse for at jeg var sint, og jeg brukte minst en time på å få folk ut, noen av dem var felles venner av oss som insisterte på at de måtte overnatte fordi de ikke kom seg hjem. Klokka 5 om mårran blir jeg igjen vekket av en kompis som i dritfylla trodde soverommet mitt var toalettet, så han kommer inn splitter naken, slå på lyset og pisser i ene hjørnet på soverommet.

AHAHAHAHAHA, litt selvfortjent kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjefen i min forrige jobb sa ifra en uke før juni at jeg skulle ta juni fri. På søndag 1 juli klokken 22:23 sendte han en e-post til jobb e-posten min der han sa at jeg måtte ta Juli fri også.

Kom på jobb og så e-posten, ble forbanna. Var på jobb de neste dagene, sa det var uaktuelt med så mye ferie. Fikk sparken en ukes tid etterpå.

Litt frekk.

Sånt er jo ikke lov! Anmeldte du han?

Anonym poster: 0a990b1769efd2be668294cfa6d69aee

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Morteno

Sånt er jo ikke lov! Anmeldte du han?

Anonym poster: 0a990b1769efd2be668294cfa6d69aee

Driver å prater med arbeidstilsynet osv, pluss noen advokat greier. Men spørs om jeg gidder å dra det så altfor langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobba i et rammeverksted. En gang det bare var meg og en kvinnelig kollega på jobb kom en mann inn. Han kikka på oss, en av oss spurte om han ville ha hjelp. "Er det noen mannfolk her som kan hjelpe meg?" var svaret.

En annen gang på samme arbeidsplass var det en mann som kom med et spørsmål om noen stifter. Jeg forklarte at vi ikke hadde det han var på jakt etter. Litt gretten ble han, henvendte seg med samme spørsmål til min mannlige kollega, og fikk akkurat samme svar som han fikk med meg.

At noen mener arbeidskompetansen min var mindre verdt enn mannfolka sin kompetanse, kun i den egenskap at jeg tilfeldigvis har innovertiss finner jeg en smule frekt.

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At en eks-kompis brukte imot meg mitt nye forhold og mine nye hobbier som en unnskyldning til å ikke å stille opp som en kompis og deretter å vise en holdning som tydelig sa at jeg ikke var en kompis for han lenger.

Anonym poster: 0a990b1769efd2be668294cfa6d69aee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Driver å prater med arbeidstilsynet osv, pluss noen advokat greier. Men spørs om jeg gidder å dra det så altfor langt.

Gå til media med saken.

Anonym poster: 0a990b1769efd2be668294cfa6d69aee

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

AHAHAHAHAHA, litt selvfortjent kanskje?

Veldig selvfortjent. Det skal jo straffe seg å være snill med venner.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et familiemedlem som spredte rykter om at hun var sikker på at pappa hadde forgrepet seg på meg eller at vi hadde et seksuellt forhold, men at jeg sikkert ikke forstod at det ikke var bra.. Hun kommer jeg aldri til å tilgi, for det skapte et helvete i en periode.

En ting er å spre slike rykter hun ikke har noe grunnlag for (hadde truffet henne maks en håndfull ganger i hele mitt liv, men i følge ryktene så kunne jeg jo tydeligvis ikke avbekrefte det for i følge ryktene var jeg jo tydeligvis så evneveik at jeg ikke forstod hva incest var eller at det ikke var bra. Men heldigvis var det ingen som trodde på det (i hvertfall ikke hvis de var ærlige til meg da).

Jeg har selvfølgelig ingen kontakt med henne i dag, og det har heller ikke andre i familien vår (tanter, søskenbarn osv). Eneste familien hun har kontakt med er vel et søsken. Men det er selvfølgelig fler slike ting hun har gjort mot dem, men dette var liksom toppen på isfjellet.

Anonym poster: 34fb9d1a8ebea9ec0249fba515cae347

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg sto i kø på polet, var laaang kø, og når jeg endelig var kanskje nr 4, hadde hvertfall 10 bak meg kom styreren i barnehagen til guttungen og stilte seg vedsiden av meg og sa hei.. Jeg sa hei tilbake og snudde meg igjen, så snek hun seg bak meg i køen!

Følte meg nesten medskyldig i sniking, men det var jo ikke min skyld!

Ingen som sa noe, men jeg sendte noen unnskyldene blikk bakover i køen...

Dette er det MANGE som gjør. Hvis de kjenner noen i køen, så kan de automatisk ta plass sammen med dem, tror de. Hvem har ikke stått i innsjekkingskø bak en enslig mann som plutselig er en familie med fem barn og ti kollig bagasje? Eller bak kona som står i kø med tre ting i handlevognen, før plutselig mannen kommer og fyller på et helt tonn?

Eneste jeg kommer på akkurat nå er ei godt voksen dame bak meg i køen på IKEA for noen dager siden. Jeg kom før henne, men mannen min som kom med en tralle rakk akkurat ikke å komme før hun. Så stod hun og dytta tralla si i beina mine sikkert fem-seks ganger. Da slapp jeg henne hvertfall ikke forbi (tenkte egentlig å gjøre det). Da mannen min skulle forbi henne (sa noe sånn som unnskyld, jeg må frem til henne og pekte på meg) hadde hun sagt "noe så frekt!". Da klarte nesten ikke mannen min å holde seg :)

Hvorfor skulle mannen din forbi henne? Det høres jo faktisk ut som han prøvde å snike, bare fordi du sto foran og han bak. Med mindre jeg har misforstått innlegget ditt, er dere et godt eksempel på det jeg nevnte over.

Anonym poster: 12f86b382616d80bcd72ad0544e7f277

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er det MANGE som gjør. Hvis de kjenner noen i køen, så kan de automatisk ta plass sammen med dem, tror de. Hvem har ikke stått i innsjekkingskø bak en enslig mann som plutselig er en familie med fem barn og ti kollig bagasje? Eller bak kona som står i kø med tre ting i handlevognen, før plutselig mannen kommer og fyller på et helt tonn?

Hvorfor skulle mannen din forbi henne? Det høres jo faktisk ut som han prøvde å snike, bare fordi du sto foran og han bak. Med mindre jeg har misforstått innlegget ditt, er dere et godt eksempel på det jeg nevnte over.

Anonym poster: 12f86b382616d80bcd72ad0544e7f277

Nei, prøvde ikke å snike. Men han måtte stoppe opp for å ikke kjøre på henne, og dermed kom han bak. Derfor tenkte jeg også å slippe henne forbi, men når hun begynte å dytte meg ganske hardt med vognen forsvant den tanken fort. Hun visste jo ikke at vi var sammen heller da hun begynte å dytte vogna inn i beina mine. Hun hadde minst like mye som oss forresten. Dette var også i hurtigkassene og der kan man ikke ha så mye så var ikke det at vi kom til å bruke så lang tid. Har gjort dette så mange ganger at vi brukte vel et helt minutt (og er tre kasser til på samme sted).

Ser ikke helt hvorfor jeg må forsvare at jeg synes det er frekt at noen begynner å dytte meg med handlevognen. Hadde du ment det var greit om hun begynte å slå også?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, prøvde ikke å snike. Men han måtte stoppe opp for å ikke kjøre på henne, og dermed kom han bak. Derfor tenkte jeg også å slippe henne forbi, men når hun begynte å dytte meg ganske hardt med vognen forsvant den tanken fort. Hun visste jo ikke at vi var sammen heller da hun begynte å dytte vogna inn i beina mine. Hun hadde minst like mye som oss forresten. Dette var også i hurtigkassene og der kan man ikke ha så mye så var ikke det at vi kom til å bruke så lang tid. Har gjort dette så mange ganger at vi brukte vel et helt minutt (og er tre kasser til på samme sted).

Ser ikke helt hvorfor jeg må forsvare at jeg synes det er frekt at noen begynner å dytte meg med handlevognen. Hadde du ment det var greit om hun begynte å slå også?

Det var frekt av henne å dytte deg med vogna. Men mannen din rakk ikke foran henne i køen, så da skulle han jo ventet på tur. At du ble stående foran er helt greit, men hvis det var mannen din som hadde alle varene så burde dere begge ha ventet på tur.

Anonym poster: 12f86b382616d80bcd72ad0544e7f277

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var frekt av henne å dytte deg med vogna. Men mannen din rakk ikke foran henne i køen, så da skulle han jo ventet på tur. At du ble stående foran er helt greit, men hvis det var mannen din som hadde alle varene så burde dere begge ha ventet på tur.

Anonym poster: 12f86b382616d80bcd72ad0544e7f277

Nei, han hadde ikke alle varene. Jeg hadde sikkert like mange som han, men han hadde de store. Og jeg kan gjerne gjenta meg selv; hun hadde sluppet forbi om hun ikke hadde begynt å dunke inn i meg. Jeg slipper alltid folk forbi meg i køen om de bare har et par ting og hadde gladelig slipper hun her forbi om hun ikke hadde vært så innmari frekk. Er det klart for deg nå eller må jeg gjenta meg selv flere ganger?

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...