Gå til innhold

Tina og Tøffen skal ha baby!


Tina_O

Anbefalte innlegg

3 dager på overtid, og ingen tegn til action. Tross for at alle triks er tatt i bruk. Aktivitet, trapper, sex, bringebærbladkapsler, kanel, annanas, you name it. Så hun har nok bestemt seg for å vente litt til:-)

Gikk på vekta i dag og 2(!) kg opp på en uke!! Oioioi. Ser jo at beina, ansiktet og hendene har fått mer vann, men jiizesss. Føler meg omtrent akkurat som en vaggende hval på land som har forspist seg. Jeg som har følt meg ganske sprek og fin hele tiden, merker nå at det skal bli heelt ok å få tilbake kroppen, bevegelsen, og å føle meg litt sexy for mannen igjen...;-)

Syns hun har vært særs lite aktiv også. Jeg har vært litt "travel" siste dagene, med besøk, farting, svømming, restaurant etc, så har kanskje ikke tatt meg nok tid å kjenne etter da. Så i dag skal jeg ta det litt roligere og få litt kontakt med jenta inni der;-) kjente akkurat litt forsiktig strekking inni der, så alt er nok sikkert som det skal:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest asanti

Når har du overtidskontroll? :)

Jeg ser deg der, inatt kjente jeg virkelig på at nå vil jeg ha magen bort for jeg får ikke sove sånn som jeg vil lengre. Ellers så skal det bli veldig godt å få sexykroppen tilbake istede for denne vaggete hvalen. :ler:

Lite aktivitet kan vel å være et bra tegn? At hun er klar for fødsel. Mener å ha lest at rett før så blir de gjerne mindre aktive.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når har du overtidskontroll? :)

Jeg ser deg der, inatt kjente jeg virkelig på at nå vil jeg ha magen bort for jeg får ikke sove sånn som jeg vil lengre. Ellers så skal det bli veldig godt å få sexykroppen tilbake istede for denne vaggete hvalen. :ler:

Lite aktivitet kan vel å være et bra tegn? At hun er klar for fødsel. Mener å ha lest at rett før så blir de gjerne mindre aktive.

Overtidskontroll på fredag, skal holde ut til den;-)

Sexykroppen er etterlengtet, for å si det sånn! Og skal bli flinkere til å faktisk sette pris på en normal kropp igjen, hehe.

Håper du har rett;-) men prøver å følge med på aktivitet i dag. Og litt beroligende at når jeg tar meg tid til å kjenne etter, så kjenner jeg jo at hun romsterer inni der:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest asanti

Overtidskontroll på fredag, skal holde ut til den;-)

Sexykroppen er etterlengtet, for å si det sånn! Og skal bli flinkere til å faktisk sette pris på en normal kropp igjen, hehe.

Håper du har rett;-) men prøver å følge med på aktivitet i dag. Og litt beroligende at når jeg tar meg tid til å kjenne etter, så kjenner jeg jo at hun romsterer inni der:-)

Man blir jo så vandt til den romsteringen at det er jo ikke så rart at man glemmer den litt av iløpet av dagen når man gjør andre ting. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våknet opp kl 04:00 med vondt i magen. Er fortsatt usikker på om det er noe på gang. Det er konstant ømt i magen, med perioder der det er vondt. Klarer ikke å ta tida da det er veldig udefinert start og slutt.

Mannen sover ennå, vil la ham sove litt til før jeg vekket han:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å, så spennende!! :popcorn:

krysser fingrene for at det er noe på gang og at du ikke har sånn lurekropp som meg

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prinsessa kom i rekordfart!

What? Er hun ute allerede??

GRATULERER så mye! :strix:

Håper alt er bra med både foreldre og barn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi kom på sykehuset kl 08:25, vannet gikk med en gang de hadde tatt av meg buksa for undersøkelse ca 08:35. Pressriene begynte ca. Kl 10 og kl 10:45 var hun ute! Puh. Det var pain, men formen er topp nå:-)

Forteller mer senere, nå skal jeg kose med vesla;-)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

What? Er hun ute allerede??

GRATULERER så mye! :strix:

Håper alt er bra med både foreldre og barn!

HURRA, Tina :strix: Gleder meg til å høre mer :hjerte:

Gratulere så masse med prinsessa Tina! :strix:

Takker så mye - vi er kjempestolte!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest asanti

Vi kom på sykehuset kl 08:25, vannet gikk med en gang de hadde tatt av meg buksa for undersøkelse ca 08:35. Pressriene begynte ca. Kl 10 og kl 10:45 var hun ute! Puh. Det var pain, men formen er topp nå:-)

Forteller mer senere, nå skal jeg kose med vesla;-)

Nemmen så fort alt gikk! Håper det står bra til med deg tross superfødsel, at den ikke gikk for fort. ;) Og kos dere masse med vesla. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅÅÅ.. nå fikk er MEGA gåsehud :sjokkert: Skal si ho kom i en voldsom fart. Bra du kom deg på sykehuset når du gjorde. GRATULERER SÅÅÅÅÅÅ MYE :klemmer:

Gleder meg til å lese mer når du får tide til det :) Kos deg masse med den nydelige prinsessa. Nyt babykosen :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...