Gå til innhold

Tina og Tøffen skal ha baby!


Tina_O

Anbefalte innlegg

Jeg har verdens beste søstre, venninner og stedatter!!! De arrangerte en kjempekveld med babyshower. Mye god mat, kaker, snop, kjempefine gaver.... Jeg ble skikkelig bortskjemt:-D De har stått på kjempemye. Jeg måtte etterhvert fortelle om mannen som bare har blitt rarere og rarere de siste dagene, det ble noe fliring, hehe.

Er priviligert som har sånne folk rundt meg!! Jeg er helt rørt jeg...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sjekk den bleiekaka da! Med Bleiesykkel!! Hehe, så utrolig bra. Perfekt til den lille sykkeljenta vår;-)

post-59587-0-93642000-1360432555_thumb.j

Og så et magebilde fra uke 36:

post-59587-0-01331200-1360432597_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stilig kake :) Jeg fikk trehjuls sykkel kake til lillegutt. Var kjempetrist å ta den fra hverandre :(

Ååååå for en nydelig mage du har :rodmer:

Fikk litt sjokk jeg nå.. Du er jo snart fødeklar jo :sjokkert:

Ræga kommer snart til verden. Må begynne å følge oftere med i boka di nå. Har tid til det nå som Nutta har født :P

Åssen er formen?? :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stilig kake :) Jeg fikk trehjuls sykkel kake til lillegutt. Var kjempetrist å ta den fra hverandre :(

Ååååå for en nydelig mage du har :rodmer:

Fikk litt sjokk jeg nå.. Du er jo snart fødeklar jo :sjokkert:

Ræga kommer snart til verden. Må begynne å følge oftere med i boka di nå. Har tid til det nå som Nutta har født :P

Åssen er formen?? :klemmer:

Hehe, ja, det blir trist bruke opp kaka:-) men de laget den heldigvis med store bleier, så jeg kan nyte den leenge;-)

Ja, er det ikke sprøtt?? Bare vel tre uker til termin...! Ohh:-) Litt uvirkelig faktisk. Om noen uker har vi jenta vår i armene... Lurer på hvordan hun blir? Ser for meg at hun blir ei selvstendig og bestemt (og veldig sta) jente, hvis hun ligner på foreldrene sine, hehe.

Siste dag på jobben før permisjon i dag, men den blir rolig:-) har gjort unna det aller meste, og er bare småplukk igjen.

Formen er upåklagelig! Helsa er på topp:-) Som de fleste andre høygravide sover jeg ikke så godt om natten, men blir noen timer til sammen, så går greit:-) Er ikke utålmodig ennå, og kjenner ikke på den følelsen som mange har: "jeg vil ha kroppen min tilbake". Men jeg må innrømme at jeg gleder meg til at hånda blir bedre - Karpaltunnelsyndrom er litt irriterende og ubehagelig. Men ikke verre enn at jeg holder ut;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha. Må bare fortelle om en komisk situasjon i går kveld. Skal spare der for alle detaljene om vårt sexliv, men en liten detalj tåler dere;-) Mannen kom hjem fra reise i går, og jeg tror begge så frem til litt nærhet og kos. Vi lå tett ved siden av hverandre og "varmet opp". Jeg kjente at det var liv i magen, men prøvde å ignorere det, men plutselig bryter mannen sammen i latter; det ble bare too much. Mannen ble ustoppelig sparket i magen, hehe. Vi måtte rett og slett ta en time out og begynne på nytt, for det var unektelig litt vanskelig å konsentrere seg om voksenaktiviteter når veslejenta hadde turntrening i magen og forstyrret både mamma og pappa;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehehe. :ler: Det skal ikke være lett med et liten turner på innsiden nei. ;)

Jeg må bare si at du har virkelig hatt et flott svangerskap. Misunner deg på maaange måter Tina. :)

Tre små uker igjen nå, tiden går fort. :hjerte:

Ha en kjempefin helg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig med siste arbeidsdag før permisjonen! Er det ikke en sprø følelse å ikke skulle jobbe på et år?

Hehe, tassen har tatt erotikken ut av et par kosestunder her også :fnise: Særlig sambo synes det er merkelig å bli poket i magen under oppladningen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, tassen har tatt erotikken ut av et par kosestunder her også :fnise: Særlig sambo synes det er merkelig å bli poket i magen under oppladningen ;)

Haha, "poket"! Fantastisk:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehehe. :ler: Det skal ikke være lett med et liten turner på innsiden nei. ;)

Jeg må bare si at du har virkelig hatt et flott svangerskap. Misunner deg på maaange måter Tina. :)

Tre små uker igjen nå, tiden går fort. :hjerte:

Ha en kjempefin helg. :)

Ja, føler meg priviligert, har hatt det kjempefint hele veien. Alt det jeg så for meg med kvalme, trøtthet, dårlig humør, sykdom, 30kg vektoppgang, ekstreme mengder vann i kroppen, sextørke, krangling med mannen etc... Har ikke slått til i det hele tatt. Kan godt bli gravid igjen;-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, føler meg priviligert, har hatt det kjempefint hele veien. Alt det jeg så for meg med kvalme, trøtthet, dårlig humør, sykdom, 30kg vektoppgang, ekstreme mengder vann i kroppen, sextørke, krangling med mannen etc... Har ikke slått til i det hele tatt. Kan godt bli gravid igjen;-)

Høres bra ut. :) Har selv ikke vært så ille plaget, men kan ikke skryte av å være flink med trening, turgåing ol som deg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres bra ut. :) Har selv ikke vært så ille plaget, men kan ikke skryte av å være flink med trening, turgåing ol som deg. :)

Tror ikke du trenger å ha dårlig samvittighet akkurat:-) Husk at jeg normalt er turbo og trener mye, så da blir det lett for meg å trene under graviditeten også:-) Men denne uka har jeg vært slappfisk altså... Har ikke vært i dårlig form, men har rett og slett ikke hatt lyst. I morra kanskje??? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tror ikke du trenger å ha dårlig samvittighet akkurat:-) Husk at jeg normalt er turbo og trener mye, så da blir det lett for meg å trene under graviditeten også:-) Men denne uka har jeg vært slappfisk altså... Har ikke vært i dårlig form, men har rett og slett ikke hatt lyst. I morra kanskje??? ;-)

Jeg kjenner iallefall en enorm lyst og glede til å komme seg i gang med trening igjen, ønsker meg nye treningsklær av samboer i fødselsgave. ;)

Å ha vært slappfisk denne uken kan jeg skrive under på jeg også. :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioioi, en liten treningsøkt i dag. Og det tror jeg jammen det var siste treningsøkta før jenta vår bestemmer seg for å komme ut! Det ble en liten halvtime på spinningsykkelen og et usselt forsøk på litt styrke etterpå. Jeg trodde nesten hun skulle komme ut der og da. Fikk ikke så veldig mye ut av det, kjente jeg, og det var ubehagelig å gjennomføre. Og iom. at jeg har en liten betennelse i skuldra også, så ble det veldig amputert;-)

Nå fremover blir det nok mest avslapping på ho mor:-D skal en runde til på bassengtrening for gravide da, men det er mest som avslapping å regne;-) Hmmm. Blir nok lengste perioden uten trening på veldig mange år!

Føler magen har vokst siden i går! Kulen er liksom mer konsentrert lengre nede i stedet for fordelt over hele magen. Mon tro om den har "sunket" som det blir snakket om? Og føler hun er mer "mellom beina" på en måte. Betyr det at hun er godt nede i bekkenet nå, kanskje? Jordmor sa jo for 1,5 uke siden at hodet lå ned, og var ikke langt unna å feste seg. Skal til jordmor på mandag, så blir spennende å høre hva hun sier:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope, var nok bare innbilning ift. Nedsunket mage og festet hode, gitt:-) Var hos jordmor i dag. Hun lå akkurat likt som for to uker siden, og hodet er ikke festet ennå. Fikk beskjed om at hvis vannet går nå, skal jeg legge meg flatt. Ellers var alt kjempefint med både min og veslas helse:-)

I dag skal jeg og mannen ha første episode i "Tina/ Tøffen inviterer" - lettere inspirert av Hellstrøm;-) Jeg som skal til pers i dag, og skal lage lakselasagne. Mannen er veldig glad i fisk, så må smiske litt der;-) Litt morsomt dette, for det var mannen som foreslo dette, og han hadde aldri lagd mat før vi ble sammen. Han kunne ikke en gang lage en enkel salat.... Nå har han litt dilla på matlaging og han har blitt riktig så flink!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope, var nok bare innbilning ift. Nedsunket mage og festet hode, gitt:-) Var hos jordmor i dag. Hun lå akkurat likt som for to uker siden, og hodet er ikke festet ennå. Fikk beskjed om at hvis vannet går nå, skal jeg legge meg flatt. Ellers var alt kjempefint med både min og veslas helse:-)

I dag skal jeg og mannen ha første episode i "Tina/ Tøffen inviterer" - lettere inspirert av Hellstrøm;-) Jeg som skal til pers i dag, og skal lage lakselasagne. Mannen er veldig glad i fisk, så må smiske litt der;-) Litt morsomt dette, for det var mannen som foreslo dette, og han hadde aldri lagd mat før vi ble sammen. Han kunne ikke en gang lage en enkel salat.... Nå har han litt dilla på matlaging og han har blitt riktig så flink!

Du har virkelig ikke lenge igjen nå Tina! :) Når var terminen igjen?

Skjønner du og samboeren din har samme tankegang som vi i huset her har. Tenkte å ta en dag der vi lager mat til hverandre etter litt inspo fra tven, bare en 3-retters. :)

Hellstrøm har mye gode oppskrifter, men samtidig så er mye av det han lager ganske likt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...