Gå til innhold

Mars/April 2013.


Gjest Little princess

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg vil også vite kjønn! :jepp:

Skjønner hva du mener Frøken Vims, det er noe spesielt med å ha en så stor hemmelighet som ingen andre vet om. Blir virkelig en stor forandring når alle plutselig vet det. Men men, snart er det umulig for oss å skjule det uansett. ;)

Ja, det blir ikke lett å skjule veldig mye lenger. Faktisk så har jeg vært og kjøpt meg mammabukse i dag! Og jeg må bare si; oh sweet heaven!! Den som fant opp mammabukser fortjener en stooooor stjerne i boka! Jeg er spesielt plaget med at buksene strammer i magen om kvelden, men ikke i dag nei; nå sitter jeg med stor, oppblåst mage, myk strikk i livet og et stort smil om munnen :nigo:

Endret av Frøken Vims
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen og gratulere til alle dere nye. :)

Vi vil gjerne vite kjønn, jeg må nesten for jeg er så avhengig av å forberede mest mulig. Tvangstanker kanskje? ;)

Inatt kom mitt lille gudbarn til verden, en herlig liten prins. Så det var rett ut på Kappahl å kjøpe klær fra deres fantastiske kolleksjon Newbie. Flere som har sett den? Jeg kjøpte vel lit mye, men det var godt å få brukt kjøpetrangen på babyklær til noe. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen alle nye og gratulerer med mageboerne! :vinke: Stas med flere her inne! :jepp:

Det høres kjempebehagelig ut med mammabukser, Frøken Vims! :) Jeg fikk to mammajeans av en venninne her om dagen men har ikke prøvd de ennå. Jeg klarer meg fortsatt med vanlige tights, men nå etter uke 12 regner jeg med at det kan endre seg fort. ;)

Bra tips med Newbie-kolleskjon på Kappahl, asanti! Har ikke sett den, men er rimelig shoppingsugen så kanskje det er på tide å ta en tur ut og titte litt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle dere andre med bøllefrø i magen :vinke:

Ukesforskjeller virker gjerne superstore i starten, men etter uke 12 så jevner det seg ut, og vi er ikke nødvendigvis like fokusert på disse ukene:)

Jeg vil helt klart, om mulig, vite kjønn! Synes det er store nok ting som skjer den dagen barnet kommer at jeg har ike behov for akkurat den overraskelsen da, og sist ble alt så mye lettere og mer ekte å forholde seg til når vi fikk vite kjønnet.

Jeg må også kjøpe inn noe mammatøy snart, til nå er det uproblematisk for her går jeg hjemme i pysj og morgenkåpe, er så fresh altså:) Men håper på å prøve meg ut i verden om ikke så lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Little princess

Mammabukser er Guds gave til gravide! Noe så sykt behagelig :happy: Fornøyd med dagens kjøp kan man si :fnise:

Edit: leif.

Endret av Little princess
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gleder meg til jeg virkelig trenger mammabuksene! Mine vanlige begynner å bli trange i livet :ler:

Er det flere enn meg som har drømmer som går amok? Jeg drømmer så mye rart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte to mammabukser for noen uker siden, den gode Levisbuksen begynte bli trang fort. De buksene er så behagelig!

Jeg var å snusket på lillegutten som ble født i helgen idag. Han var så nydelig, og moren ble helt forelsket i newbie-kolleksjonen. Gleder meg til å se de på skjønne gutten.

De hormonene gikk amok da jeg kom inn på fødeavdelingen, gleder meg så ufattelig mye nå til månende kan fly avsted å man kan sitte her med en liten baby i armene. :rodmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til jeg virkelig trenger mammabuksene! Mine vanlige begynner å bli trange i livet :ler:

Er det flere enn meg som har drømmer som går amok? Jeg drømmer så mye rart!

Ja, jeg har syke drømmer! I flere uker har det vært dypt groteskt, skummelt og blodig :overrasket:

Nå er det bare sært. Har lyst på en ordentlig god drøm jeg:)

Forsøkte meg forresten uten kvalmestillende noen timer i dag, resultat: drit kvalm, hodepine, kjeftet på mannen min på tlf (uten grunn) og trøtt. Tatt kvalmestillende nå og venter på bedre tider. Gleder meg til jeg kan komme meg utendørs og kjøpe/lage/arrangere noe ordentlig flott for mannen min, stakkars stakkars stakkars mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke dere er til å skrive. Jeg meldte meg her på side 1 og har siden vært fraværende, men har smuglest litt nå i det siste. Vi har hatt det travelt med utenlandstur og huskjøp, i tillegg til at jeg har hatt litt problemer med å innse at jeg faktisk er gravid.

I dag var jeg hos jordmor for første gang og fikk målt livmoren, samt sjekket hjertelyd (for hun mente jeg virket så avslappet til det hele). Jordmor hørte hele 5 hjerteslag, jeg fikk bare med meg 3 og masse svusjing fra navlestrengen + noe hun påsto var et lite spark i protest ;) Veldig morsomt og hakket mer overbevisende. Jordmor mente jeg var litt lengre på vei enn legen mente, så jeg er nå 13+0 i dag, men får ikke endret tickeren så det passer! Irriterende...

Gratulerer til alle gravide i klubben jeg ikke har gratulert allerede :) Håper å kunne være litt mer deltagende framover... (skal prøve å skjerpe meg!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så misunnelig på dere som må opp i mammabukser! Her er antydninger til mage helt fjernt... Men prøver å nyte det så lenge som mulig da, for regner med at så fort magen kommer så klager jeg sikkert på det også! Hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til jeg virkelig trenger mammabuksene! Mine vanlige begynner å bli trange i livet :ler:

Er det flere enn meg som har drømmer som går amok? Jeg drømmer så mye rart!

Jeg drømmer masse rart! Her om dagen drømte jeg at jeg hadde fått babyen, men at jeg aldri fikk tid til å mate den fordi det var så mye annet jeg måtte gjøre. Så ungen ble veldig tynn, huffameg for en ekkel drøm!! :overrasket:

Ja, jeg har syke drømmer! I flere uker har det vært dypt groteskt, skummelt og blodig :overrasket:

Nå er det bare sært. Har lyst på en ordentlig god drøm jeg:)

Forsøkte meg forresten uten kvalmestillende noen timer i dag, resultat: drit kvalm, hodepine, kjeftet på mannen min på tlf (uten grunn) og trøtt. Tatt kvalmestillende nå og venter på bedre tider. Gleder meg til jeg kan komme meg utendørs og kjøpe/lage/arrangere noe ordentlig flott for mannen min, stakkars stakkars stakkars mann.

Håper virkelig du får bedre dager snart!! :smilyblomst:

Masse lykke til alle som skal på ul i morgen :hoppendeglad: spennende!

Hurraaaaa!! :hoppendeglad: :hoppendeglad: :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Little princess

Gleder meg til jeg virkelig trenger mammabuksene! Mine vanlige begynner å bli trange i livet :ler:

Jeg trenger vel eeeegentig ikke mammabukser enda, men magen er i ett mellomstadie tror jeg. Strikk i knappehullet funker ikke lengre for det blir ubehagelig trykk der strikken er når jeg sitter og da ender jeg opp med å måtte gå med buksene helt åpne. Og da sklir de bare ned.. Så jeg blir gående å heise dem på meg hele tiden. Slitsomt! :fnise: Så da ble mammabukser redningen! :happy:

Lykke til hos alle oss som skal på UL i morgen! :strix: Litt før klokken 11 regner jeg med at vi får høre den lilles hjerteslag for aller første gang :rodmer:

Edit: svartens autocorrect.

Endret av Little princess
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så misunnelig på dere som må opp i mammabukser! Her er antydninger til mage helt fjernt... Men prøver å nyte det så lenge som mulig da, for regner med at så fort magen kommer så klager jeg sikkert på det også! Hehe...

Trenger eeeegentlig ikke mammabukser jeg heller enda, det funker med strikk i knapphullet, iallefall på dagen. Men fra lunch og utover blir jeg bare mer og mer oppblåst, og når ettermiddagen kommer er det skikkelig ubehagelig å a på bukser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Little princess

Alt så kjempefint ut på UL i dag! :strix: Den lille var helt frisk og fin, hjertet slo og bebisen lå å vinket til mamman og pappan sin :rodmer:

Å så lykkelig og glad jeg er!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Alt så kjempefint ut på UL i dag! :strix: Den lille var helt frisk og fin, hjertet slo og bebisen lå å vinket til mamman og pappan sin :rodmer:

Å så lykkelig og glad jeg er!

Så herlig :rodmer:

Hmm... vurderer nesten å bestille time til privat ul selv, hadde hatt behov for noe positivt i denne graviditeten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt så kjempefint ut på UL i dag! :strix: Den lille var helt frisk og fin, hjertet slo og bebisen lå å vinket til mamman og pappan sin :rodmer:

Å så lykkelig og glad jeg er!

Hurra for lille vinkende bebbis! :strix::hoppendeglad::strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det full aktivitet og det er jo kjempe bra.

Har ikke tid til å være så aktiv dessverre. Er på jobb, så hjem og kose med lillegutt og så er det plutselig leggetid og jeg er helt utslitt. Orker ikke skru på dataen en gang :( og nå må vi i full gang med pakking og flytting før vi skal ha visning og håper virkelig jeg får solgt fort.. Har ikke råd til å sitte med 2 hus for å si det sånn. Bare takstmann med boligrapport var 9000 kroner!!! som må betales snarest..

Så er altfor mye som skjer og altfor liten tid og energi.. Vi får ny huset innen 1. nov så fra 1. desember bør roen ha senket seg over oss :)

Ellers er jeg ikke like kvalm lengre og det er godt. Men magen begynner jo å bli litt vanskelig å skjule. De sier at graviditet nr.2 blir raskere synlig og det er ihvertfall ikke noe tull. Her er mammabuksene på og gode store topper. Gleder meg til å gå i trange gensere igjen, men må manne meg opp til å fortelle det på jobb...... Jeg er så pyse.

Gratulerer alle med ul og bankende hjerter :) HAr JM time i starten av oktober og da håper jeg å høre et bankende hjerte.

og velkommen til dere nye :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er nyheten sluppet på jobb, og det gikk mye bedre enn fryktet. Sjefen gratulerte meg og synes det var en hyggelig nyhet, og inrømmet at hun egentlig hadde skjønt det. Puuhhh...! Gjett om mange hundre kilo ble løftet bort fra skuldrene mine! Fortalte det til en god kollega-venninne i går også, og hun fortalte at hun kunne se det ganske godt på mage og pupper. Hun fortalte at en annen (kvinnelig) kollega også hadde spurt om jeg var gravid for et par uker siden, for hun synes jeg hadde lagt på meg litt ;) Men siden det var rett etter sommerferien, og det kunne ha vært at jeg bare hadde kost meg litt i ferien, så turte de ikke spørre da.

Og i mens har jeg gått rundt og trodd jeg har lurt alle sammen godt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...