Gå til innhold

Mars/April 2013.


Gjest Little princess

Anbefalte innlegg

Da får jeg vel slutte å sniklese og melde meg inn her jeg også! Jeg er 9 uker på vei på tirsdag, etter mine beregninger, men skal til legen 25. september og vet vel ting litt mer nøyaktig da!

Har lagt inn en liten presentasjon i presentasjonstråden :)

Gleder meg stort til kvalmen slipper, da. Og slitenheten. Legger meg 22 hver kveld nesten, og må legge meg nedpå etter forelesning. Har også slitt med å drikke nok. Men har funnet ut at jeg bare må tvinge i meg litt mat og drikke! Og mannen gjør en kjempejobb i forhold til å hjelpe meg med akkurat det! Han ser på meg med triste øyne om jeg sier at jeg ikke vil ha noe :fnise:

Velkommen!:)

Jeg sliter også med drikke, det er jo ikke noe drikke som smaker når man er kvalm! Villa Farris smaker godt, men.. jeg kan jo ikke leve på det akkurat:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Little princess

Da får jeg vel slutte å sniklese og melde meg inn her jeg også! Jeg er 9 uker på vei på tirsdag, etter mine beregninger, men skal til legen 25. september og vet vel ting litt mer nøyaktig da!

Har lagt inn en liten presentasjon i presentasjonstråden :)

Gleder meg stort til kvalmen slipper, da. Og slitenheten. Legger meg 22 hver kveld nesten, og må legge meg nedpå etter forelesning. Har også slitt med å drikke nok. Men har funnet ut at jeg bare må tvinge i meg litt mat og drikke! Og mannen gjør en kjempejobb i forhold til å hjelpe meg med akkurat det! Han ser på meg med triste øyne om jeg sier at jeg ikke vil ha noe :fnise:

Hei og velkommen! :) Er veldig enig i at det er vanskelig å drikke nok, vann er regelrett vanskelig å få i seg. Men må bare presse det i meg. Litt kvalmende da men.. Det går nok over :)

-----

Hoppe litt for uke 13 i samme slengen :hoppe::strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Godt" å høre at flere sliter med å få i seg nok vann. Her kom hodepinen med voldsom styrke, noe som gjorde det litt lettere å tvinge i meg vann. Cola zero var lenge det eneste som fristet, og det er jo begrenset hvor mye som er ok å ha i seg av det.... Eplejuice og farris blandet er også ok :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å se at vi er fler som sliter med vann, slipper man å få så veldig dårlig samvittiget. ;)

Jeg prøver for tiden ut forskjellige safttyper som jeg kan blande litt inn, istede for den trofaste colaen. Og sugerør, av en rar grunn så hjelper det mot å brekke seg når man drikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått dilla på FUN light "fruktfest" jeg. :fnise: Ikke det sunneste i verden kanskje, men det er godt selvom smaken er veldig kunstig. ;)

12 uker idag! :strix: Deilig følelse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns det er så fantastisk at den ene etter den andre skriver 12 uker!!! :) Nå kan tiden bare gå fort fort fort, så har vi plutselig hver vår lille herlige baby i armene! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler at jeg henger så veldig etter dere andre! :fnise:

Men, ni uker i morgen, nå begynner angsten for at det ikke skal gå bra å legge seg :)

Har vært og kjøpt sånne akupunktur/bilsykebånd spesielt for morgenkvalme på apoteket. Merket litt bedring etter bare noen minutter, deilig! Men jeg innser at jeg må bli flinkere til å forsøke å spise!

Vi vil veldig gjerne vite kjønn når vi kan. Det blir så mye enklere med planlegging og alt! Spesielt fordi alle i slekta har jenter, så om det blir gutt blir det mer klær å kjøpe inn! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Little princess

Vil dere vite kjønn forresten?

Ja! Jeg er nesten helt overbevist om at det er ei jente, så når vi skal på ordinær UL den 1. November så vil jeg gjerne få bekreftet mistanken :fnise: Hele familien kaller magen min for "lissja" (dialekt) allerede, så det er ikke bare jeg som tror det er ei lita ei inni der :)

Vil du vite kjønn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil dere vite kjønn forresten?

Ja! Jeg gleder meg veldig til å finne ut om det er en liten frøken eller en liten gutt inni der! :) Skal ikke på ordinær ul før i uke 20, så det er noen nysgjerrige uker igjen før vi får vite. Jeg vimser fra å tro det er en liten gutt den ene dagen til å tro det er en liten jente den andre dagen - men holder en knapp på gutt. Eller jente. Eller gutt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er nyheten lekket til hele familien, og selv om det er veldig koselig at det ikke er hemmelig lenger så må jeg si at jeg likte det litt bedre når ingen visste, når det bare var min og kjære sin store lille hemmelighet :hjerte: Det føles på en måte så veldig privat og personlig, og jeg tar meg i å ikke "like" at andre synser om at det er gutt eller jente, eller at noen håper det er det ene eller det andre. Det blir det det blir, og den er MIIIIIN :fnise:

Mamma har allerede begynt å hinte innpå om at hun veldig gjerne vil være med på fødselen, noe som er helt uaktuelt, og svigermor har begynt å klappe meg på magen. Er ikke spesielt glad i å bli klappet på magen om dagen, for den er ikke spesielt sexy. Jeg er vant til at magen er ganske veltrent og stram, og nå er den bare slapp, deigete og usexy :fnise:

Men men, jeg får vel bare innfinne meg med at bebbisen ikke er vår lille hemmelighet lenger, og glede meg over vår svæææære familie som alle vil ta del i gleden. Og så må jeg kanskje *kremt* prøve å ikke la meg styre av hormonene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil også vite kjønn! :jepp:

Skjønner hva du mener Frøken Vims, det er noe spesielt med å ha en så stor hemmelighet som ingen andre vet om. Blir virkelig en stor forandring når alle plutselig vet det. Men men, snart er det umulig for oss å skjule det uansett. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi vil veldig gjerne vite kjønn! Har ikke ultralyd før 02.november så det er leeeenge å vente enda! :)

Jeg har alltid sagt at jeg veldig gjerne vil ha mamma med på fødselen, og ennå syns jeg det høres helt fint ut! Så får vi se når det nærmer seg om jeg ennå er like interessert i det! hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om jeg kan melde meg inn her! Har termin 30 april (min egen beregning), men det er jo +-.

Så ikke noe april/mai terminklubb så henger meg på her.

Er 8+1 idag, altså litt mindre enn mange av dere andre her.

Skal på tidlig UL på onsdag, da vet jeg mer eksakt hvor langt jeg er på vei. Og jeg gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er vell på tide at jeg også melder meg inn her da :) Kjekt å lese her inne om alle som er kommet (omtrent) like langt. Er det noen som er fra Bergen her? :)

Jeg føler at jeg henger så veldig etter dere andre! :fnise:

Men, ni uker i morgen, nå begynner angsten for at det ikke skal gå bra å legge seg :)

Har vært og kjøpt sånne akupunktur/bilsykebånd spesielt for morgenkvalme på apoteket. Merket litt bedring etter bare noen minutter, deilig! Men jeg innser at jeg må bli flinkere til å forsøke å spise!

Vi vil veldig gjerne vite kjønn når vi kan. Det blir så mye enklere med planlegging og alt! Spesielt fordi alle i slekta har jenter, så om det blir gutt blir det mer klær å kjøpe inn! :ler:

Da er vi like langt :hoppendeglad: 9 uker i morgen her også! Vi henger litt bak de andre vi da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 11 uker i dag og skal på første jordmortime i morra:D Og tidlig UL til neste mandag. altså den 24.09:D lurer så på om de kan se kjønnet:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...