Gå til innhold

Forhold 2.0: developer's notes (et nerdebryllup)


Pingting

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Neferet

Fine sirkusartistkorsettsyerskedamen!!! :nigo: hvilken disiplin driver hun med, vet du det??

Og menyen høres rett og slett fantastisk ut!! :daane: Men invitasjonsideen var litt i hemmeligste laget spør du meg... :sjenert:

Ikke fullt så fin påskeharemann, takk for et bilde som blir værende en stund... :ironi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har jeg gått glipp av?? Gratulerer så mye! veldig på etterskudd.. :sjenert:

Haha, ingen fare! Takk! :ler:

Fine sirkusartistkorsettsyerskedamen!!! :nigo: hvilken disiplin driver hun med, vet du det??

Og menyen høres rett og slett fantastisk ut!! :daane: Men invitasjonsideen var litt i hemmeligste laget spør du meg... :sjenert:

Ikke fullt så fin påskeharemann, takk for et bilde som blir værende en stund... :ironi:

Det var ikke det mest halsbrekkende. Jeg tror hun er en sånn... "mime"... (augh, hva heter det på norsk igjen da? :bond:) Og generell artist. Har uansett funnet bilde av henne i masse fantastiske kostymer.

Jeg skal spoile invitasjonsideer etterhvert, lover! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blondie65

Oh well, Gaby og jeg får vel bare kle oss ut som dokurver og snike oss inn, da!

Melder meg også som dokurv - steampunka dokurv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Jeg tenkte liksom jeg skulle finne et bilde av et menneske i billig, hjemmelagd kurv-kostyme, sånn ha-ha-ha-ha-sånn-kommer-dere-til-å-se-ut-ha-ha!

...hva i helvete gjør dette bildet på andre linja av treff på Google images? :overrasket:

f6d4fceb7fb318e97bc9491d03ffb77e.jpg

'cuse me, skal bare gå og vaske øynene med salmiakk.

Ler så jeg griner. Liker spesielt den lille kurven.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også blitt fridd til! *begynnesåsmåttåplanlegge*

Huff, kommer til å være altfor nerdete :fnise:

Og btw, veeeldig fine korsetter hun lager, vil ha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wehey, skjedde det nå nylig? Så kos, gratulerer! Når er den store (eller akkurat passelig størrelse) dagen?

*ahem* Om du trenger et sted å få tommel-opp for alle mulig rare nerdeideer, så mistenker jeg at dette er stedet. :fnise:

Åja, også offbeat bride - men den siden har du sikkert fått med deg allerede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, innom og får meg en god latter i det minste!

Jeg synes bytte av korsettmaker virker som et bra valg! Du kommer til å bli veeeeeldig veldig fin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, det får man da håpe at jeg blir! :lol:

OK! oppdateringer på blomsterfronten! Jeg har mekka litt, har på langt nær noen bukett klar - egentlig ikke en klar ide om hvordan jeg vil ha buketten en gang, men jeg har funnet et par typer stoff/papirblomster jeg tror kan bli fint til både bukett og andre dekorasjoner.

Så langt har jeg laga:

noen små, rustrøde roser:

8444959207_8c2d9ca2b4.jpg

små blomsterknopper i blonde:

8444959185_341e632681.jpg

noen slags blomsterlignende saker/stoffansamlinger som ev. kan brukes mellom blikkfangene i en bukett:

8444959313_d2cb1efa35.jpg

små, små tyllblomster (de minste her er ikke mye større enn tommelfingerneglen min). Noen har fått en swarovskikrystall på seg. Mulig jeg vil ha sånne i håret. Litt morsomt siden det er tyll - da blir det slør på min måte.

8446048458_6a8efc94b2.jpg

og papirroser:

8444959193_07c0a2bf0d.jpg

Gøy! :)

Endret av Pingting
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så flink du er! :hoppe:

Ei venninne av meg brukte papirblomster ala det der i sommer, nydelig! Hun hadde da tatt gamle ordbøker hun hadde kjøpt i antikvariater i tillegg til å kopiere ut de delene hun likte best av favorittbøkene sine :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Så utrolig fine blomster...!! :daane: Spesielt godt likte jeg den av papir! At jeg ikke visste at sånne fantes da jeg planla bryllup!!

Og ideen om tyllblomster i håret likte jeg også kjempegodt! Kjenner at det må finnes en mulighet til å se bilder av totalen når den tid kommer altså!! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte spesielt godt papirrosene! Er det 50 shades of grey du har gått løs på? :fnise:

eeeeeh, nesten?

"Universitetets Oldsaksamling, arkeologisk tilvekstkatalog 1970-71"

:rolleyes:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk, forresten :) Jeg synes også den papirrosa ble veldig kul. Særlig fordi det var et første forsøk, limt sammen litt sånn i forbifarta. Det var ikke supervanskelig, og det gikk relativt kjapt!

Nå har jeg egentlig mest lyst til å droppe stoffblomstene i buketten og bare gå for ulike typer papirroser. Det blir billig, det er mulig å legge inn masse personlige nerdereferanser, det er mye enklere siden jeg egentlig ikke helt vet hvordan jeg skulle satt sammen en stoffbukett. Og det er pent.

il_570xN.318161035.jpg

il_570xN.388245294_9c2i.jpg

diy-paper-flowers-5.jpg

Skjønner ikke helt hvorfor jeg nesten bare finner ensfarga buketter, det er jo kjedelig. Fint med noe forskjellig.

Og det kan passe med knapphullsblomster. Og dekorasjoner. Wheeee!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner at det må finnes en mulighet til å se bilder av totalen når den tid kommer altså!! :jepp:

Du - med en fotograf som koster mer enn jeg får utbetalt i måneden så kommer disse bildene ikke bare til å bli vist. De kommer til å bli prakka på folk! :fnise:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Papirblomster er veldig morro, har dilla på det selv om dagen. Kaffefiltre er et hett tips, de kan man gjøre mye morro med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...