Gå til innhold

Forhold 2.0: developer's notes (et nerdebryllup)


Pingting

Anbefalte innlegg

Se ping - eeeeeeeeeeeeeeeeeeeen sort kake! :jepp:

choc-flower-6849-mid-logo-logo.jpg

Mulig dere erfarne bryllupsfolk har sett denslags før(?), men dette var nytt for meg - og veldig artig! :hoppe::ler: Så da må jeg jo nesten "løpe" inn her og vise det frem!!!!! :Nikke:

:ler:

Hurra! Så bra at skoene er i boks!!!!! :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

haha, du er søt! :ler:

men den var jo kul! ser for meg en sånn med sånn der red velvet-kakebunn inni, gothere blir det ikke! :lol:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaaa det hadde vært kult! Men, tenk hvis det endte opp som en cake-wreck kake (eller hva de nå het) .. det kunne blitt meget ille! :ler:

Endret av Rumle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei! Jeg kom bare helt tilfeldig forbi :sjenert: ... men, nå når jeg først er her, må jeg si at det lukter jammen godt av nyyyystekt eplekake her :jepp:

:plystre:

Hvordan står det til? :)

Endret av Rumle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Din stalker! :hakeslepp:

Jaja, sånt tar man som et kompliment. Vil du ha en bit, kanskje? *disker opp*

Koneemne, jeg? Fuck yeah!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Din stalker! :hakeslepp:

Jaja, sånt tar man som et kompliment. Vil du ha en bit, kanskje? *disker opp*

Koneemne, jeg? Fuck yeah!

:hoho:

Tuuuuuusen takk!!!!! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

har kommet noen steg nærmere ihvertfall. kan fortelle mer i kveld, nå sitter jeg på venterommet hos tannlegen :(

(jeg er sikker på at dette er Rumle sin skyld, hun er helsefarlig søt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har kommet noen steg nærmere ihvertfall. kan fortelle mer i kveld, nå sitter jeg på venterommet hos tannlegen :(

(jeg er sikker på at dette er Rumle sin skyld, hun er helsefarlig søt)

:rodmer::fnise:

Håper det går bra hos tannlegen :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En plass du burde titte innom viss du ikke helt har bestemt deg enda: http://www.etsy.com/shop/KMKDesignsllc, utrolig mye fint!

Ooooh, jo noen av de tingene der kjente jeg igjen. Men har ikke notert meg butikken før. *skribler*

Takk!

:rodmer::fnise:

Håper det går bra hos tannlegen :blomst:

Det var ikke hull i tanna, det var en fylling som ikke var helt tett lenger. Så da vet jeg ikke om jeg kan skylde på deg ;)

Joda, neida, såeh, kjole:

Det har egentlig ikke skjedd så mye. Fikk skoene, og de var midt i blinken (har jeg skrevet det før? Orker ikke å bla tilbake til forrige side for å sjekke :fnise:)

MEN: etter mye frem og tilbake har jeg endelig funnet en korsettmaker. Etter noen bomturer. Prøvde å kontakte noen i London, med den baktanken at jeg og forloverinnen kunne ta en jentetur dit (for å ta mål og slikt). De svarte aldri. Nesten like greit, for etter en kikk på finansene så har jeg ikke råd til Londontur. Så fant jeg ei amerikansk jente som syr som et (positivt) helvete og lager helt fantastiske korsetter. Hun var fullbooka i lang tid fremover.

Men.

Så.

Fant jeg Starkers!. (det ble merkelig tegnsetting, men det staves altså med utropstegn) En kanadisk dame som kun lager custom-korsetter, er veldig anerkjent og jaggu er ikke prisen så gæli heller. Og hun er kjempeserviceinnstilt og generelt hyggelig. Jippi!

Jeg skal få laget en versjon av dette korsettet.

Gabrielle_4cb8d15801b7e.jpg

:rodmer:

Trolig i brun brokade, sånn at det tar opp litt av mønstrene i skoene. Noe ala dette:

185632815860798656_MQqQ2kqu_c.jpg

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Annonse

Ok, sniker meg inn og følger med her (du vet hvem jeg er irl, så antar at du gjetter det, egentlig er jeg bare på kg for underholdningsverdien av gravid og familie-forumet, men denne vil jeg gjerne følge hvis jeg får lov).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

*lusker litt rundt i tråden for å se om mesterkokk-ping tilfeldigvis har satt fra seg noe julebakst .. eller kanskje noen fristende bento-bokser? :spise: *

:lete:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men Ping da, du må jo skrive hvordan det går med bukettplanene?!

Åjaaaah! Det går fint, har sydd masse små, nusselige blomster i tyll! Skal mekke mer i jula tenker jeg, kan ta bilde av dem da. Blir nok noen til å ha i håret og. Vil ikke ha vanlig slør, tyllblomster får bli slør på min måte. :)

Ramlet inn her.

Har du sett den norske siden med korsetter. De lages i utlandet, men du slipper toll og tull. De kan også skreddersy de til deg.

http://draculaclothi...language=kroner

En ramlede sol? Skummelt! :ler:

Tusen takk for tips. Tror ikke det var helt det jeg ser etter denne gangen, men uansett en snasen side å ha bokmerket :)

Ok, sniker meg inn og følger med her (du vet hvem jeg er irl, så antar at du gjetter det, egentlig er jeg bare på kg for underholdningsverdien av gravid og familie-forumet, men denne vil jeg gjerne følge hvis jeg får lov).

Argh, dette er småpinlig, men jeg husker ikke hvem du er! :bond: Jeg har jo til og med en Rufsehue på Draw something! :bond:

hjelp?

(følge med får du uansett, det er bare kos det!)

*lusker litt rundt i tråden for å se om mesterkokk-ping tilfeldigvis har satt fra seg noe julebakst .. eller kanskje noen fristende bento-bokser? :spise: *

:lete:

Bentoboksen har litt ferie den, stakar.

Men jeg har bakt 250 havrekjeks? :nigo:

8283825909_555d32d073.jpg

Og engelske mince pies?

8283832889_73286e9e9e_n.jpg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åjaaaah! Det går fint, har sydd masse små, nusselige blomster i tyll! Skal mekke mer i jula tenker jeg, kan ta bilde av dem da. Blir nok noen til å ha i håret og. Vil ikke ha vanlig slør, tyllblomster får bli slør på min måte. :)

Åh, spennende! Gleder meg til å se bilder :nigo: Blomster i håret er jo et supert alternativ til slør, er ikke så glad i slør selv. Det tar ofte litt av, syns jeg.

Mince pie ja.. Jeg klarer ikke helt å se for meg smaken av kjøtt, frukt og krydder, på noe som ser ut som en julekake :overrasket:

Endret av Gaby
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mince pie ja.. Jeg klarer ikke helt å se for meg smaken av kjøtt, frukt og krydder, på noe som ser ut som en julekake :overrasket:

Men så er det ikke kjøtt i dem nå heller da, det bare pleide å være det for... 500 år siden ellerno. Greit for meg, ellers ville jeg nok vært litt skeptisk jeg og. (men fortsatt mer enn villig til å prøve :fnise:)

Endret av Pingting
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...