Gå til innhold

Forhold 2.0: developer's notes (et nerdebryllup)


Pingting

Anbefalte innlegg

Hehe, avataren burde være et ganske hett tips (jeg har tvillinger) og så var jeg faktisk til stede den dagen da J-Man fridde... Sånn, da sier jeg ikke mer for jeg antar at du burde skjønne det nå... Og ja, det er meg du har på wordfeud også, men der tuller jeg også veldig med hvem som er bak nickene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, avataren burde være et ganske hett tips (jeg har tvillinger) og så var jeg faktisk til stede den dagen da J-Man fridde... Sånn, da sier jeg ikke mer for jeg antar at du burde skjønne det nå... Og ja, det er meg du har på wordfeud også, men der tuller jeg også veldig med hvem som er bak nickene...

*ding*

Lyspæreøyeblikk! :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Neferet

Hei!

Må bare legge igjen noen ord etter at jeg nå har lest hele boka fra ende til annen pga tittelen (kun avbrutt av steampunksmykkenettshopping :sjenert: ) Uansett, utrolig gøy å lese planene om et litt utradisjonelt men fortsatt tradisjonelt bryllup, et sånt hadde jeg også! :rodmer: Lykke til med videre planlegging!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God jul :hjerte:

ja, oi, god jul ja!

God jul! :klem:

Jaaaæhja, god jul!

Har du en fin jul, Ping? :)

jeg..hadde?

Godt Nyttår, Ping!!!! :blomst:

erm. Ja. Godt nyttår! :blush:

Hei!

Må bare legge igjen noen ord etter at jeg nå har lest hele boka fra ende til annen pga tittelen (kun avbrutt av steampunksmykkenettshopping :sjenert: ) Uansett, utrolig gøy å lese planene om et litt utradisjonelt men fortsatt tradisjonelt bryllup, et sånt hadde jeg også! :rodmer: Lykke til med videre planlegging!

Hei! Og velkommen! Som du ser går det vilt for seg her inne. Jepp. *kremt* Men nå gav du meg tupp i ræva til å oppdatere. Det var lurt!

(og hvis du har tid/ork/lyst så må du gjerne fortelle litt om bryllupet deres og, altså :lol:)

Pass deg for Etsy, de tar alle pengene dine! :redd: (eller har du funnet noe fint? Del da!)

Satt på Etsy i flere timer i går og kjøpte ting og tang til smykket mitt. Skal jo sy selv! Eller har ihvertfall planene klare, men starter med vilje nå, sånn at jeg kan kjøpe et smykke om det går til helvete.

Det blir en choker, som jeg sikkert har nevnt før. Har kjøpt blonde- og fløyelsbånd til halsen, en kamé og infatting til den, kjede og nå skal jeg inn og kjøpe masse ekstra bling. Det blir (forhåpentligvis) viktoriansk, elegant, litt forsiktig steampunk og litt brudete. Wheee!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja, oi, god jul ja!

Jaaaæhja, god jul!

jeg..hadde?

erm. Ja. Godt nyttår! :blush:

Hei! Og velkommen! Som du ser går det vilt for seg her inne. Jepp. *kremt* Men nå gav du meg tupp i ræva til å oppdatere. Det var lurt!

(og hvis du har tid/ork/lyst så må du gjerne fortelle litt om bryllupet deres og, altså :lol:)

Pass deg for Etsy, de tar alle pengene dine! :redd: (eller har du funnet noe fint? Del da!)

Satt på Etsy i flere timer i går og kjøpte ting og tang til smykket mitt. Skal jo sy selv! Eller har ihvertfall planene klare, men starter med vilje nå, sånn at jeg kan kjøpe et smykke om det går til helvete.

Det blir en choker, som jeg sikkert har nevnt før. Har kjøpt blonde- og fløyelsbånd til halsen, en kamé og infatting til den, kjede og nå skal jeg inn og kjøpe masse ekstra bling. Det blir (forhåpentligvis) viktoriansk, elegant, litt forsiktig steampunk og litt brudete. Wheee!

Høres veldig veldig fint ut! Tror du blir en veldig flott brud!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er i ferd med å kjøpe hele Etsy, hjelp! :bond:

Det er urettferdig mot alle de andre som også vil handle der. Eller, hey, hvor er bildene hen?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Hei! Og velkommen! Som du ser går det vilt for seg her inne. Jepp. *kremt* Men nå gav du meg tupp i ræva til å oppdatere. Det var lurt!

(og hvis du har tid/ork/lyst så må du gjerne fortelle litt om bryllupet deres og, altså :lol:)

Pass deg for Etsy, de tar alle pengene dine! :redd: (eller har du funnet noe fint? Del da!)

Satt på Etsy i flere timer i går og kjøpte ting og tang til smykket mitt. Skal jo sy selv! Eller har ihvertfall planene klare, men starter med vilje nå, sånn at jeg kan kjøpe et smykke om det går til helvete.

Det blir en choker, som jeg sikkert har nevnt før. Har kjøpt blonde- og fløyelsbånd til halsen, en kamé og infatting til den, kjede og nå skal jeg inn og kjøpe masse ekstra bling. Det blir (forhåpentligvis) viktoriansk, elegant, litt forsiktig steampunk og litt brudete. Wheee!

Jeg lover å tegne og fortelle litt om vårt bryllup også, når jeg en dag sitter på egen maskin med tilgang til et bilde eller to... :sjenert: Nå er det jo mange som mener at vi var utradisjonelle nok fordi vi er to jenter da, men det var vel i hovedsak ikke det jeg tenkte på. Ingen av oss hadde hvit kjole, men vi hadde kjoler begge to. Vi la ned litt arbeid i bordet, og endte med svarte duker, til utelukkende positiv respons. Vi hadde snirkelkake med dragekaketopp som denne Hmm, her ble jeg visst litt ivrig og satte i gang og fortelle likevel... :sjenert:

Det var ikke etsy jeg var inne på, tør ikke gå dit jeg... :ler: Men jeg falt for steampunksmykkene som ble linket opp fra epla her inne, så det ble øredobber til meg og kjede i bursdagsgave til min kjære. Bare synd jeg må vente så lenge med å vise dem fram, hun har bursdag i slutten av juni... Chokeren høres veldig bra ut, gleder meg til å se bilde (?) når du har laget den! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...