Gå til innhold

Forhold 2.0: developer's notes (et nerdebryllup)


Pingting

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Neferet

Du - med en fotograf som koster mer enn jeg får utbetalt i måneden så kommer disse bildene ikke bare til å bli vist. De kommer til å bli prakka på folk! :fnise:

Høres meget lovende ut!! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wehey, skjedde det nå nylig? Så kos, gratulerer! Når er den store (eller akkurat passelig størrelse) dagen?

*ahem* Om du trenger et sted å få tommel-opp for alle mulig rare nerdeideer, så mistenker jeg at dette er stedet. :fnise:

Åja, også offbeat bride - men den siden har du sikkert fått med deg allerede.

Skjedde i midten av januar! :D Dagen er nok i allefall ikke før neste år, med mindre vi finner på noe sprøtt ^^

Offbeatbride og whengeekswed blir titt og ofte besøkt :)

Liker utrolig godt blomstrene som er laget av bøker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 3 uker senere...

Åja, følge opp bryllupsdagbok!

Eh. Er ikke så mye nytt. Jeg har skrevet jobbsøknader iført korsett (men det sa jeg ikke noe om i søknaden, altså). Greit å venne seg til å gå med sånt i lengre perioder. Og jeg har betalt første "avdrag" på bryllupskorsettet, så det er nok i ferd med å bli laget nå. Wheeee!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bryllupskake: check! Pasjonsfruktmoussekake fra Pascal. Besteste.kaka.ever. :strix:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ikke så aktiv her, men det er superstas med nye fjes :)

Og grattis med en liten leieboer ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Jeg skulle egentlig skrive noe, jo, herregud, jeg tror jeg må flytte til Oslo-området innen jeg får viljen min og vi gifter oss (jada, det er ikke noe ring med i bildet enda..men en dag!). For de lokalene, med masse lys og ja, det var bare helt utrolig nydelig!

Jeg drømmer om et bryllup som ikke er helt som alle andre sitt :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Jeg har holdt meg litt unna denne boka de siste ukene. Jeg visste ikke helt om jeg ville skrive noe om det her en gang. Men jo - det har sin naturlige plass her.

Pappa er død. Fikk telefonen for to uker siden. Det kom ganske brått på. Han har hatt kreft som ikke har blitt oppdaget. Vi visste han hadde andre helseplager, trodde vi visste hva det var - ikke dødelige ting, men det var nok kreften hele tiden. (Han har vært hos lege mange ganger, vi vet ikke om det burde ha blitt oppdaget eller om ingen lege i verden kunne ha funnet ut av det. Det er ikke noe som vi tenker på akkurat nå)

Han bodde alene. Døde hjemme, ute av stand til å ringe etter hjelp. Og han har nok hatt det jævlig vondt de siste dagene. Alene, og med masse smerter. Vi vet ikke en gang sikkert hvilken dag han døde. Det er så poengløst. Vondt. Surrealistisk. Faens dritt.

Vi klarer oss greit. Men det er tøft. Jeg veksler mellom trist, sint, apatisk, tom, glad-med-dårlig-samvittighet-for-å-være-det. Helt normalt, altså. Forvirrende.

Jeg prøver, og klarer, å gjør normale ting innimellom. Har heller ikke lyst til å gjøre om bryllupsdagboka til en sorgbok. Men det bør med. Mest fordi det er så fine mennesker som vanker her.

Fint om dere ikke siterer dette, i tilfelle jeg angrer meg og sletter noen detaljer.

Og... jeg er ikke så anonym her inne, det har jeg valgt helt selv. Og jeg velger selv å skrive dette i en dagbok. Helt greit at jeg kan bli gjenkjent. Men jeg setter pris på om folk som kjenner meg igjen ikke nevner dette innlegget. Jeg trenger et fristed. :sukk:

Jeg kommer nok til å lage et normalt (normalt på Pingting-vis, vel og merke) innlegg her inne snart. Kjenner at det er veldig fint å planlegge noe, og å ha noe å glede seg til. Snart skal jeg ut på feltarbeid igjen også. Det blir fint. Livet går videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...