Gå til innhold

Forhold 2.0: developer's notes (et nerdebryllup)


Pingting

Anbefalte innlegg

Åh, Pingting, du og J-man(?) har et fantastisk bryllup i møte! :blomst:

Har lest hvert eneste innlegg fra start til slutt, og har blitt bare mer og mer bryllupsklar selv (Hmm, kanskje jeg skal starte hintingen til min Mr.G?) :plystre:

Jeg har aldri lagt merke til Steampunk-stilen før, men dette blir jo kjempetøft :D

Får lyst å starte å lage papir- og tøyblomster selv, og drodle med invitasjonsideer (Ja, du må skrive litt mer om hvordan invitasjonene deres blir :) ), og har funnet ut at jeg helt klart skal ha korsett i brudekjolen min, den dag det blir på tide...

Har skumlest et par sider på bryllupsdagbøker før, men de fleste er så like (og så mange bridezillas det fins!)! Så denne dagboka er akkurat nok nerdete og annerledes til at jeg skal følge med heretter :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Blondie65

Og så lurer i allefall jeg på hva J-man skal ha på seg.

Har søkt på steampunk og gu' kor mye gøy.

For meg som er singel og har vært gift er det godt å se at det finnes skikkelig kule alternativ til hvit brud. Og i kakeveien er det jo virkelig mange utrolig kreative konstruksjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er bryllupet komplett.

Seriøst Ping, hvis jeg lover å komme i et steampunk antrekk som langt ... ahem ... undergår brudens, får jeg lov å komme i bryllupet. Jeg vil ...

Haha, jeg vurderer i grunnen å skrive ett eller annet sted på nettsiden vår at jeg er innmari lite redd for å bli overgått. Vil heller at folk skal ha det gøy :ler::

Men altså, skulle ikke du kle deg ut som dokurv!? :huh:

(du får lov uansett, du)

Du spesifiserte ikke hva du skulle bruke den til, så! :snurt:

Som kjøretøy, da?

bridal-party.jpg

Eller kaketopp?

Contractor%20in%20Excavator%20Wedding%20Cake%20Topper_thumb%5B1%5D.jpg?imgmax=800

:fnise:

Nei, NÅ skal jeg gjøre noe annet. :ler:

Å herreh, jeg vil bli kjørt fra vielsen til festen i gravemaskin!

Skal ut på ny utgravningsjobb i morgen. Får sjekke om maskinføreren vår tar helgeoppdrag. :ler:

Det er livsfarlig for lommeboka å ramle innom her!!! :daane: Dette blir så bra!! :nigo:

Du, hvordan tror du det er for lommeboka mi egentlig!? :blink:

Åh, Pingting, du og J-man(?) har et fantastisk bryllup i møte! :blomst:

Har lest hvert eneste innlegg fra start til slutt, og har blitt bare mer og mer bryllupsklar selv (Hmm, kanskje jeg skal starte hintingen til min Mr.G?) :plystre:

Jeg har aldri lagt merke til Steampunk-stilen før, men dette blir jo kjempetøft :D

Får lyst å starte å lage papir- og tøyblomster selv, og drodle med invitasjonsideer (Ja, du må skrive litt mer om hvordan invitasjonene deres blir :) ), og har funnet ut at jeg helt klart skal ha korsett i brudekjolen min, den dag det blir på tide...

Har skumlest et par sider på bryllupsdagbøker før, men de fleste er så like (og så mange bridezillas det fins!)! Så denne dagboka er akkurat nok nerdete og annerledes til at jeg skal følge med heretter :)

Neimen, så hyggelig!

Jeg har jobbe med invitasjonene i mange timer i dag. Og vært lykkelig for at jeg har ny og kraftig laptop - når du har tre ganske heavy Adobe-programmer oppe samtidig og alt går prikkfritt så VET du at investeringen var verdt det! :hjerte: Oppdatering følger når de er ferdige!

Uansett: velkommen skal du være!

Og så lurer i allefall jeg på hva J-man skal ha på seg.

Har søkt på steampunk og gu' kor mye gøy.

For meg som er singel og har vært gift er det godt å se at det finnes skikkelig kule alternativ til hvit brud. Og i kakeveien er det jo virkelig mange utrolig kreative konstruksjoner.

Åh, han kommer til å bli så fin!

Det blir nok en sent 1800-tallsinspirert dress. Tror ikke han har funnet bilde av noe som var heeelt riktig (han skal jo få skreddersydd), men vet bl.a. han likte denne ganske godt

5876508785_54a6118199.jpg

5876508573_e2af02df39.jpg

Vi har jo bestilt pasjonsfruksmoussekake fra Pascal, så der er vel det ikke så mye vi får gjort med pynten uansett. Ikke at jeg egentlig vil det heller - den er nydelig som den er med friske farger og masse bær og frukt.

pascal_bryllupskake.jpg

(bortsett fra at det eneste ordentlige bildet som finnes av den på nettet er dette rimely tacky)

Menneh - det kan jo hende de sukkersvanene blir byttet ut eller får selskap av et par roboter eller noe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

J-man blir jo fin han også jo.

Og kaken kan jo ha en flosshatt på toppen ... Med to roboter stående på hattebremen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Du, hvordan tror du det er for lommeboka mi egentlig!? :blink:

:ler: Hehe, point taken ;)

Endret av Neferet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HERREGUDKORSETTETMITTERFERDIGOGJEGFIKKNETTOPPMAILMEDBILDEROGDETERSETFINESTEJEGNOENGANGHARSETTHJELPTENKOMDETIKKEPASSERELLEROMJEGØDELEGGERDETÅÅÅÅGLEDERMEGNÅFÅRJEGIKKESOVE :bond:

Endret av Pingting
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal legge ut bilde, vil bare få tillatelse av henne først. *seriøs på opphavsrett og sånt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jah!

Forrett

Hummerbisque (=kremet suppe) med urtesalat og sjøkreps eller kamskjell

Hvilerett/mellomrett/"ganerenser"

Mohito-slush (sorbet med lime og mynte)

Hovedrett

Hjort med amadinepoteter, stekt grønnkål/rosenkål/bacon, stekt sopp, kantarell- og morkelsaus

Dessert

Sjokoladeskjell med sitronkrem, marinerte bær og og Valhronakonfekt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Mmmm, hjort er så godt! :sikle:

Gleder meg til vi får se bilder av korsettet. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gaby

HERREGUDKORSETTETMITTERFERDIGOGJEGFIKKNETTOPPMAILMEDBILDEROGDETERSETFINESTEJEGNOENGANGHARSETTHJELPTENKOMDETIKKEPASSERELLEROMJEGØDELEGGERDETÅÅÅÅGLEDERMEGNÅFÅRJEGIKKESOVE :bond:

*hostzilla*

:fnise: Gleder meg til å se bilder! :5:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...