Gå til innhold

Forhold 2.0: developer's notes (et nerdebryllup)


Pingting

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

J-Man, hva skal du ha på deg i bryllupet? :hoppe: Blir vel ikke en standard smoking til Pings kreasjon?

Det blir skreddersydd, viktoriansk dress i farger som vil passe til Pingtings kjoleplaner. Og flosshatt. :danse:

J-man! :strix: Tusen takk, gull verdt med sånne tips! :nigo:

Bare hyggelig å være til hjelp! Det var nyttig for meg også å google etter glass for å svare deg. Til bryllupet kommer vi trolig til å kjøpe inn en del av de billige glassene jeg fant ettersom vi har invitert en del whiskyentusiaster.

Endret av J-Man
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir skreddersydd, viktoriansk dress i farger som vil passe til Pingtings kjoleplaner. Og flosshatt. :danse:

OoooOoh!! :hoppendeglad: Dere blir så fine!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

  • 2 uker senere...

...det har slått meg at det er møkk kjedelig å bare skrive om bryllup, men at jeg aldri klarer å holde livet i en normal dagbok. Men at jeg har lyst til å skrible mer :klo:

Endret av Pingting
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så skrible i vei om det du vil, da! :nigo:

Hva graver du opp i sommer? :hoppe:

Jaaaa, jeg vil også vite hva du driver med for tiden, Ping! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Graver hull i bakken, vel! Det vil si, akkurat nå har jeg en uke med innendørs arbeid. Skal bearbeide naturvitenskaplige prøver. Høres fancy ut, sant? Synd at det går ut på å tømme bøtter med jord i en sil og så skylle det, og lempe det som blir igjen over i et kaffefilter.

Forøvrig: invitasjonene er ferdige og sendt ut. Har ikke lyst til å legge dem ut her sånn offentlig, men kan godt dele på PM med de som er nysgjerrige. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...