Rufsehue Skrevet 18. desember 2012 #201 Del Skrevet 18. desember 2012 Hehe, avataren burde være et ganske hett tips (jeg har tvillinger) og så var jeg faktisk til stede den dagen da J-Man fridde... Sånn, da sier jeg ikke mer for jeg antar at du burde skjønne det nå... Og ja, det er meg du har på wordfeud også, men der tuller jeg også veldig med hvem som er bak nickene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 18. desember 2012 #202 Del Skrevet 18. desember 2012 --- Bentoboksen har litt ferie den, stakar. Men jeg har bakt 250 havrekjeks? Og engelske mince pies? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 18. desember 2012 #203 Del Skrevet 18. desember 2012 Åja, ikke noe kjøtt takk gud! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 19. desember 2012 Forfatter #204 Del Skrevet 19. desember 2012 Hehe, avataren burde være et ganske hett tips (jeg har tvillinger) og så var jeg faktisk til stede den dagen da J-Man fridde... Sånn, da sier jeg ikke mer for jeg antar at du burde skjønne det nå... Og ja, det er meg du har på wordfeud også, men der tuller jeg også veldig med hvem som er bak nickene... *ding* Lyspæreøyeblikk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rufsehue Skrevet 19. desember 2012 #205 Del Skrevet 19. desember 2012 *ding* Lyspæreøyeblikk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 24. desember 2012 #206 Del Skrevet 24. desember 2012 Riktig gooooood jul, Ping! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 24. desember 2012 Forfatter #207 Del Skrevet 24. desember 2012 god jul, søtnoser! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 24. desember 2012 #208 Del Skrevet 24. desember 2012 God jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 24. desember 2012 #209 Del Skrevet 24. desember 2012 God jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 26. desember 2012 #210 Del Skrevet 26. desember 2012 Har du en fin jul, Ping? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 1. januar 2013 #211 Del Skrevet 1. januar 2013 Godt Nyttår, Ping!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 4. januar 2013 #212 Del Skrevet 4. januar 2013 Hei! Må bare legge igjen noen ord etter at jeg nå har lest hele boka fra ende til annen pga tittelen (kun avbrutt av steampunksmykkenettshopping ) Uansett, utrolig gøy å lese planene om et litt utradisjonelt men fortsatt tradisjonelt bryllup, et sånt hadde jeg også! Lykke til med videre planlegging! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 4. januar 2013 Forfatter #213 Del Skrevet 4. januar 2013 God jul ja, oi, god jul ja! God jul! Jaaaæhja, god jul! Har du en fin jul, Ping? jeg..hadde? Godt Nyttår, Ping!!!! erm. Ja. Godt nyttår! Hei! Må bare legge igjen noen ord etter at jeg nå har lest hele boka fra ende til annen pga tittelen (kun avbrutt av steampunksmykkenettshopping ) Uansett, utrolig gøy å lese planene om et litt utradisjonelt men fortsatt tradisjonelt bryllup, et sånt hadde jeg også! Lykke til med videre planlegging! Hei! Og velkommen! Som du ser går det vilt for seg her inne. Jepp. *kremt* Men nå gav du meg tupp i ræva til å oppdatere. Det var lurt! (og hvis du har tid/ork/lyst så må du gjerne fortelle litt om bryllupet deres og, altså ) Pass deg for Etsy, de tar alle pengene dine! (eller har du funnet noe fint? Del da!) Satt på Etsy i flere timer i går og kjøpte ting og tang til smykket mitt. Skal jo sy selv! Eller har ihvertfall planene klare, men starter med vilje nå, sånn at jeg kan kjøpe et smykke om det går til helvete. Det blir en choker, som jeg sikkert har nevnt før. Har kjøpt blonde- og fløyelsbånd til halsen, en kamé og infatting til den, kjede og nå skal jeg inn og kjøpe masse ekstra bling. Det blir (forhåpentligvis) viktoriansk, elegant, litt forsiktig steampunk og litt brudete. Wheee! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 4. januar 2013 Forfatter #214 Del Skrevet 4. januar 2013 Jeg har lært meg å stave "Swarovski". Lover ikke bra. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 4. januar 2013 #215 Del Skrevet 4. januar 2013 Jeg har lært meg å stave "Swarovski". Lover ikke bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rufsehue Skrevet 4. januar 2013 #216 Del Skrevet 4. januar 2013 ja, oi, god jul ja! Jaaaæhja, god jul! jeg..hadde? erm. Ja. Godt nyttår! Hei! Og velkommen! Som du ser går det vilt for seg her inne. Jepp. *kremt* Men nå gav du meg tupp i ræva til å oppdatere. Det var lurt! (og hvis du har tid/ork/lyst så må du gjerne fortelle litt om bryllupet deres og, altså ) Pass deg for Etsy, de tar alle pengene dine! (eller har du funnet noe fint? Del da!) Satt på Etsy i flere timer i går og kjøpte ting og tang til smykket mitt. Skal jo sy selv! Eller har ihvertfall planene klare, men starter med vilje nå, sånn at jeg kan kjøpe et smykke om det går til helvete. Det blir en choker, som jeg sikkert har nevnt før. Har kjøpt blonde- og fløyelsbånd til halsen, en kamé og infatting til den, kjede og nå skal jeg inn og kjøpe masse ekstra bling. Det blir (forhåpentligvis) viktoriansk, elegant, litt forsiktig steampunk og litt brudete. Wheee! Høres veldig veldig fint ut! Tror du blir en veldig flott brud! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 6. januar 2013 Forfatter #217 Del Skrevet 6. januar 2013 Jeg er i ferd med å kjøpe hele Etsy, hjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rufsehue Skrevet 6. januar 2013 #218 Del Skrevet 6. januar 2013 Jeg er i ferd med å kjøpe hele Etsy, hjelp! Det er urettferdig mot alle de andre som også vil handle der. Eller, hey, hvor er bildene hen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 6. januar 2013 #219 Del Skrevet 6. januar 2013 Jeg har lært meg å stave "Swarovski". Lover ikke bra. Detta blirr dyrt ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 8. januar 2013 #220 Del Skrevet 8. januar 2013 Hei! Og velkommen! Som du ser går det vilt for seg her inne. Jepp. *kremt* Men nå gav du meg tupp i ræva til å oppdatere. Det var lurt! (og hvis du har tid/ork/lyst så må du gjerne fortelle litt om bryllupet deres og, altså ) Pass deg for Etsy, de tar alle pengene dine! (eller har du funnet noe fint? Del da!) Satt på Etsy i flere timer i går og kjøpte ting og tang til smykket mitt. Skal jo sy selv! Eller har ihvertfall planene klare, men starter med vilje nå, sånn at jeg kan kjøpe et smykke om det går til helvete. Det blir en choker, som jeg sikkert har nevnt før. Har kjøpt blonde- og fløyelsbånd til halsen, en kamé og infatting til den, kjede og nå skal jeg inn og kjøpe masse ekstra bling. Det blir (forhåpentligvis) viktoriansk, elegant, litt forsiktig steampunk og litt brudete. Wheee! Jeg lover å tegne og fortelle litt om vårt bryllup også, når jeg en dag sitter på egen maskin med tilgang til et bilde eller to... Nå er det jo mange som mener at vi var utradisjonelle nok fordi vi er to jenter da, men det var vel i hovedsak ikke det jeg tenkte på. Ingen av oss hadde hvit kjole, men vi hadde kjoler begge to. Vi la ned litt arbeid i bordet, og endte med svarte duker, til utelukkende positiv respons. Vi hadde snirkelkake med dragekaketopp som denne Hmm, her ble jeg visst litt ivrig og satte i gang og fortelle likevel... Det var ikke etsy jeg var inne på, tør ikke gå dit jeg... Men jeg falt for steampunksmykkene som ble linket opp fra epla her inne, så det ble øredobber til meg og kjede i bursdagsgave til min kjære. Bare synd jeg må vente så lenge med å vise dem fram, hun har bursdag i slutten av juni... Chokeren høres veldig bra ut, gleder meg til å se bilde (?) når du har laget den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå