Gå til innhold

Forhold 2.0: developer's notes (et nerdebryllup)

Pingting

Anbefalte innlegg

Åh, kjære, kjære deg. :klem: Jeg mistet selv pappa altfor tidlig og kjenner meg igjen i hver minste lille følelse du har. Jeg har vel ikke så mye mer å si eller gjøre enn å gi deg en god knuseklem og minne deg på at dere - de du er glad i - må ta godt vare på hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Daenerys

Kondolerer så mye :klem: Du har lov til å føle hva som helst nå. Det er ikke galt med små gledesglimt innimellom, husk det. Ta sorgen nå, ikke vent med den. Det gjør vondt.

Stor klem til deg og familien din :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Pinting. Så utrolig trist lesning. Jeg tror det er umulig for meg å forestille meg hva du går igjennom og hvordan du har det, men jeg forstår at det må være utrolig vanskelig. Dessverre skjer slike ting som du har opplevd, at mennesker dør fra oss uten at vi på noen som helst måte er forberedt. Det er vanskelig å takle, men det er viktig at du ikke gir deg selv skyldfølelse for noe som helst. Selv om man er i en sorgprosess er det lov å ha glede i hverdagen, og selv om dere visste om helseplagene er det sannsynligvis ingenting dere kunne ha gjort. Det viktige å tenke på nå er at faren din nok ville at du skulle komme deg videre og fokusere på alt det fine som venter deg fremover, med bryllup, kanskje en jobb og andre ting. Så må du ta vare på alle de fine minnene du helt sikkert har, og hente dem fram når du har behov for det.

Håper det går bra med deg :)

Stor klem til deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blondie65

Dette var trist lesning. Du og dine er i mine tanker.

Når noen dør plutselig får man ingen mulighet til å forberede seg på det vonde, og dermed må en takle sjokket og tapet samtidig. Det har jeg opplevd - dog ikke i nær familie. Den tunge og vonde sorgen sammen med uvirkeligheten er fryktelig overveldende.

Jeg har også opplevd den forberedte død der personen dør av kreft etter lang tids sykeleie. Alle hvis-om-at-bare tingene var der da også. I tillegg til den langsomme forverringen av tilstanden. Man fikk sjokket den dagen man fikk vite at sykdommen var dødelig med en tidsangivelse om når døden ville inntreffe. Så fikk man sorgen når døden inntraff. Da var man jo klar og godt inn i sorgprosessen, men jeg tror ikke den ble noe kortere.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, Ping.. Dette var trist å lese. Sender varme tanker og masse gode klemmer til deg og familien din! Har ingen gode råd å komme med, annet enn at jeg vet at det vil føles annerledes om en stund. Fortsatt trist, men alikevel bedre.

:dagens-rose: :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kondolerer!! :troest:

Vet hvordan det er å miste pappa tidlig..

:klem: Håper det går greit etter forholdene!!!

Masse varme tanker til deg og dine! :kose:

Endret av mia83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker stadig på deg og håper du har det så bra som du kan ha det i denne tunge tiden! Mange klemmer igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk igjen, fine dere. :hjerte:

Jeg har det helt greit. Tungt selvfølgelig, og mye opp og ned - men greit. Nå er mye av det verste når det gjelder praktiske ting overstått. Begravelse også. Og livet går videre. På berg-og-dalbane-måten.

Tror ikke helt jeg føler for å skrive mer om dette i denne boka. Ikke akkurat nå ihvertfall. Jeg har mange fine mennesker rundt meg som det går an å snakke med, og jeg har lyst til å ha noen steder hvor det bare er trivialiteter også. Fint å kunne "rømme" litt innimellom. Og det er fint med en påminner om at jeg har noe å glede meg til. Så nå blir det bryllupsprat igjen.

Endret av Pingting
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Korsett.

Oooooh, korsett.

Jeg har jo bestilt en variant av disse

cordy4.jpg

(uten de tverrgående sømmene)

beautifulblue4.jpg

1282167702823063.jpeg

Stoffet skal være sjokoladebrun silke, med flossing (de V-formede sømmene på toppen og bunnen av korsettet) i champagne/ivory.

Jeg tok en million mål og maila til henne, også har hun sydd en bomullsmodell basert på dem. Og sendt den til meg, sånn at jeg kunne prøve den på. Og det gjorde jeg.

8680574899_163dd81f4a.jpg

Jeg tror dette blir veldig, veldig bra! Den var alt for stor over puppene (det tror jeg jaggu meg det er første gang jeg opplever :fnise:), men formen er dritfin! Haha, og jeg fikk en mail i forkant hvor hun sa unnskyld for at det ble sydd så innmari slomsete, men at det var viktig for henne å få sendt det så tidlig som mulig sånn at hun har masse tid til å lage det ordentlige korsettet. Hihi, hun er supersøt altså!

:)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For de med... jernmangel?

Næææh! :laugh:

Enn cupcakes med flosshatt, da?

Steampunk-Cupcakes.jpg

Endret av Pingting
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...