Gå til innhold

Wit's nye prøvedagbok


Wit

Anbefalte innlegg

Idag fikk jeg vite at jeg FIKK jobben jeg søkte på :-) Deilig å ha det i orden ihvertfall...... Regner med å starte der i starten av desember.... Blir utrolig spennende. Gleder meg masse siden jeg der skal jobbe med arbeidsoppgaver jeg virkelig har lyst å jobbe med. I tillegg kan jeg gå hjem når arbeidsdagen er over sånn at jeg får brukt fritiden min på Ida + det nye forsøket mitt. Passer kjempebra :-)

Ellers er mensen fortsatt her, håper alt blir topp til UL på onsdag.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På UL i morgen skal de se om slimhinnen i livmoren er blitt så tynn som den skal bli etter hormonene. Er den det skal jeg starte oppbygging igjen med hormoner sånn at jeg får masse flotte friske egg som de kan befrukte.....

Skriver mer i morgen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for hilsener Pia og Zianta :-)

Gleder meg til i morgen og mitt første besøk på sykehuset igjen. Den legen som tok imot Ida når hun ble født har skrevet under resepten med medisinene mine denne gangen. Hadde vært litt morsomt hvis han var der i morgen :-)

Har blødd helt til nå så jeg håper alt er OK i morgen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært på UL og alt så helt fint ut :-) Starter med sprøyter i morgen... Det blir bra, for nå er hodet vondt for tiden, og det VET jeg går over når jeg starter med sprøytene....

Det var samme legen der som satte inn "Ida-egget" sist. Jeg viste bilder og bestilte en til av den samme :hoho:

Han lo godt og sa han skulle gjøre sitt beste :hoho:

Ett hinder gjennomført... Håper alt går fint videre også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for at du stakk innom og heiet på meg, Wit :klem:

Jeg heier jo på deg også...

Godt at du har bestillingene i orden, og at du vet hva du vil! Vil dere ha jente igjen da...? :wink:

Jeg skal følge med og håpe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk lillen :-)

Skal prøve det senere.... Idag startet jeg med kun en spraydose... Ikveld er det første sprøyte... Kjenner at jeg er litt spent på tiden fremover nå. Trodde jeg var helt rolig, men kjente nesten rier når jeg kom til Ullevål igår :hoho: Hadde jo det sist jeg kom dit :hoho:

Ellers skinner solen her og Ida ligger ute i vognen sin og sover.

Ønsker dere alle en strålende dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære dagboknabo! Vi er mange som skriver nesten hver dag, men vi fyker likevel over på side 2 temmelig kjapt. Jeg har dessuten observert at dette er det flere av oss som syns er litt dumt. Derfor prøver jeg meg på et lite opprop på ”ris og ros” for å se om moderatorene vurderer å revurdere litt – og i det minste dele ”oss” i to. (Som vel egentlig er tilstrekkelig?)

Er du enig med meg, skriv gjerne under på mitt lille innlegg, som du finner her --> http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php?t=96556

Ha en fin dag! :klem: fra Månebarnet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ser det blir deling igjen. Det er bra :-)

Ellers satte jeg den første sprøyta igår. Det gikk kjempefint, og hodepinen er redusert idag på grunn av den og lavere spray doser.

Krysser nå bare fingrene fremover for at alt skal gå bra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsener Veronal og Sandra :-)

Nå sitter jeg på jobb og er ferdig med ferien jeg hadde i forbindelse med å utsette Ida's vei ut av hjemmet.....

Det er trist, men håper jo at jeg snart kan være hjemme igen da :-)

Mannen min er hjemme med henne denne uken, men så skal hun til svigers for å bli passet. Vet jo at det kommer til å gå veldig bra, men en mor er nå en gang en mor :oops:

Sprøytene går veldig fint. Kjenner at jeg er litt trøtt og sliten for tiden, men det går nok over (for en liten stund ihvertfall :-? )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...