Gå til innhold

Wit's nye prøvedagbok


Wit

Anbefalte innlegg

Heisann, ville bare innom med en go`helg :klemme:

Det ordner seg sikkert for dere, og uansett så har dere jo lille Ida! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk for hilsen Pondusa :-) Ja, vi har Ida uansett, så derfor blir det vel ikke så nervepirrende denne gangen. Men, uansett så ønsker man liksom å lykkes når man først prøver :oops:

Her regner det idag. Ida ligger ute og sover i vogna si. Hun har faktisk en ulldress på seg idag siden temp ligger på 8-10 grader. Ikke akkurat sommer nei.... Ellers har sprengen og kulene i puppene begynt å gi seg. Så ammetiden er nok definitivt over ja....

Er jo deilig å slippe amme bh'er lenger da... De begynte å bli litt slitne kan du si... Men jeg ville ikke kjøpe nye... Skulle jo slutte da...

Nå skal jeg kose meg hjemme med Ida til og med onsdag. På torsdag skal jeg jobbe igjen og jobber da til neste onsdag. Etter det har jeg fri torsdag, fredag og mandag, og så er fødselspermisjonen min en sagablott :cry: Det har jo bare gått såååååååå fort.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei! :P

Visste ikke at dere skal forsøke igjen(-er litt sløv ,ja..)

Vil bare ønske masse lykke til! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo super lenge siden jeg har vært i dagboka de :oops: :oops: :oops:

Jaja er jo her nå ....bedre seint en aldri :sjarmor::sjarmor:

Så gøy dere snart igang med søsken forsøk håper dere lykkes på første forsøk det hadde vært noe.

Ikke mye kjekt og gå igjennom masse hormoner når du har en liten tulle hjemme.

Krysser alt for dere lykke på første forøk :sjarmor::sjarmor:

:kose: klemmer fra Pia :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsener Pia :-)

Nå venter jeg egentlig bare på at mensen skal komme sånn at jeg får tatt den blodprøven jeg skal før jeg kan sette igang. Regner egentlig med at den kommer i morgen eller i overimorgen.... Håper det, er liksom ett skritt nærmere da synes jeg :-)

Etter det venter jeg bare på at det skal bli starten av september sånn at jeg kan starte opp på nytt forsøk....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Jeg ville bare stikke innom å ønske deg lykke til.

Jeg skal i gang med mitt andre forsøk nå. Starter med spray den 15 juli.

Skal bli flinkere å stikke innom dagboka de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for hilsen Trulselinemor :-)

Venter fortsatt på at mensen skal komme sånn at jeg får tatt blodprøven jeg må ta før jeg kan starte... Men, selvsagt er den veldig ustabil nå... :cry:

Håper den kommer snart nå da..... Dette gjør bare at alt blir litt forskjøvet i forhold til planene mine. Vel, vel. Den kommer nok. Ingen fare for graviditet ihvertfall selv som det skulle vært mulig (noe det ikke er). Må vel kanskje noe til for å bli gravid ja :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og da fikk jeg mensen igår.... Ringte Hormonlab'en på Aker og de hadde åpent i sommer. Skal da ta blodprøve på mandag.... Tenkte egentlig å vente til september før jeg ringte og tenkte å begynne på hormoner, men siden jeg fikk mensen så forsinket nå tenkte jeg at jeg kanskje kunne ringe i august allikevel.... Hvis de da har plass kan jeg jo starte med hormoner i slutten av august/begynnelsen av september.... Blir utrolig spennende igjen dette :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende dette!

Skal følge med og krysse det som krysses kan når det nærmer seg!

:klemme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og da var blodprøven tatt :-) hadde egentlig tenkt å ringe Ullevål i september, men tror nå jeg fremskynder det til August siden mensen var så forsinket. Er jo ikke sikkert jeg kommer med på første forsøk heller da....

Ellers begynner alt å bli litt virkelig her nå.. :-? :o Vet ikke helt om jeg gleder eller gruer meg :-?

Håper bare at det lykkes igjen. Vet det er egoistisk tenkt siden vi alt har fått en datter, men sånn er man vel kanskje bare......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for at det går på første forsøk denne gangen også.

Hadde vært fin for Ida om det ble en liten bror eller søster som kunne "plage" henne litt gjennom oppveksten.

Stor klem

fra Zianta :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Det blir spennende dette her.

Kommer til å følge spent med her iallefall.

Men en gang du er i Bergen - hadde det vært koselig å treffes.

Men det må jo passe for oss og ikke at det blir et stress og mas av det hele... :wink::klem:

Jeg går og lurer litt på dette med pergotime.

På en måte kunne jeg tebnke meg å bare komme i gang.

Men så orker jeg ikke.

Husker for en berg og dal bane det var sist.

Men så kikker jeg på Andreas - jo det var verd det... :hjerte:

Ha en strålende sommer.

Har du ferie eller må du jobbe hele sommeren...?

Klem fra Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsen Mayamor. Ja, vi må få til å treffes. Kanskje det blir litt mindre stress neste gang :wink:

Både gleder og gruer meg til å starte igjen..... Nå går jo tiden mot da jeg har tenkt å ringe :oops: Og når jeg starter med hormoner så skjer det ganske mye med kroppen........ Men vil jo gjerne gi Ida et lite søsken også....

Ferie ja.... Det skal jeg ha i august og september. Gleder meg mega!!!! Er ikke helt vant til å jobbe 100% nei :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk Tilde :-) Det er Ida ca 7,5 mnd gammel når hun sitter i sandkassen og leker....

Ellers venter jeg nå egentlig bare på at det skal bli august og jeg evt får kommet igang igjen.... Er liksom ikke så morsomt å gå sånn i en vakum situasjon....

Sitter på jobb og skal jobbe frem til jeg går på ferie 5. august. Gleder meg til å være hjemme med Ida på heltid litt igjen.

Ellers holder jeg på å skaffe meg dagmamma. Vi håper nå at det er ok med en vi snart skal ha et møte med. Ellers står hun som nr 4 på venteliste i barnehagen som vi helst vil ha henne inn i. Krysser bare fingrene for at mange flytter eller noe sånt :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For ei herlig jente du har :sjarmor::sjarmor:

Ja det beste er jo bhg håper dere får plass fra høsten av satser på at mange plutselig er på flyttefot hi,hi

Blir spennende når dere starter med søskenforsøket, håper det går like raskt for dere denne gangen :sjarmor::sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk for hyggelig hilsen i boken min. :) Spennende med søskenforsøk - håper spiren sitter som et skudd på 1. forsøk! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsener Pia og Veronal :-)

Her sitter jeg på jobb og ser på det fine været. Er utrolig glad for at det er helg idag ja.....

Nå nærmer det seg stadig tid for neste mens... Regner med at den starter rundt 7-10 august..... og da skal jeg ringe Ullevål og evt starte på hormoner i slutten av august.... (hvis jeg får være med den mnd da....)

Det blir utrolig spennende egentlig. Tenker litt på det nå, og prøver å holde forhåpningene nede. Det er jo litt lett å være for positiv siden det lyktes så greit sist gang.... Men vet jo godt at det ikke er sikkert at alt går like greit denne gangen..... Noen mislykkede forsøk må jeg jo bare regne med.....

Ellers er jeg fortsatt 15 kg lettere enn jeg var sist jeg ble gravid. Dette gikk jeg ned under graviditene faktisk uten å gjøre noe spes for det. Og jeg er på samme sted fortsatt. Nå hadde jeg litt å ta av, så det var ingen krise liksom.... Uansett så skal jo det også være sunt ifm IVF.... Håper bare jeg holder meg der gjennom resten av sommeren og ferien også.

Nei, nå får jeg kanskje prøve å jobbe litt også :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da sitter jeg her på jobb da og venter på det skal bli 5. august sånn at jeg kan ta ferie. Da nærmer det seg også datoen for at jeg skal ringe Ullevål og evt avtale start av forsøk.........

Nå skinner solen, og det er egentlig greit siden vi holder på å bygge terrasse hjemme. Litt vanskelig å holde på med det når det regner....... :-? blir nok bra ja....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...