Gå til innhold

Wit's nye prøvedagbok


Wit

Anbefalte innlegg

Du får kose deg på jobb - tenk så herlig å starte ferien 5. august mens alle andre er tilbake på jobb!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har jeg registrert meg på Snart Gravid også..... Tenkte jeg kunne være litt mer aktiv denne gangen før forsøket. Forrige gang meldte jeg meg ikke inn noe steder før jeg faktisk var gravid....

Ellers skinner solen her idag :-) Gleder meg til å reise hjem etter jobb. Mannen min skal nå snart gjøre seg helt ferdig med verandaen vi bygger på forsiden av huset vårt, så i helgen skal den innvies med grilling og noe godt å drikke :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det håper jeg også Veronal, selv om jeg tviler når jeg så værmeldingen igår :-(

Uansett, så skal det bli deilig å endelig få den ferdig. Føler jeg har bodd på en byggeplass i et par uker nå. Det sprer seg jo inn også all den møkka som følger med........

Kjennes nesten ut som om jeg nærmer meg eggløsning nå... Håper det sånn at denne mensen kommer fort (trodde aldri jeg skulle si det :wink: )

Ellers hadde Ida en dårlig dag igår. Bare sutring og grining. Alt var feil hele tiden hvis ikke hun fikk sitte på fanget og kose... Var nok litt trøtt siden hun ikke ville sove så lenge på dagen igår.... Vel, vel. Forhåpentligvis er hun i bedre humør idag :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

Hei Wit! :D

Lurte på om jeg kan få spørre deg om noe..

Du skal i gang med søskenforsøk med ICSI (lykke til på forhånd!!!), og dere har gått igjennom det før. Gjør de hele prosessen omigjen med hormonstimulering og egguthenting og ICSI, eller har dere ferdig befruktede egg nedfrosset som de "bare" setter inn?

Bare lurer - for vi skal (med mindre et under skjer) igjennom assistert befruktning vi også. Og vi ønsker oss selvsagt flere barn, ikke bare ett. Så jeg bare lurte på hvordan de gjør sånne søskenforsøk.. :sjenert: Håper du kan svare!

Jeg har forresten også sein ferie - har ventet lenge på den! Vi kan kose oss med ferie når alle andre kommer igjen! :Hehe:

:klem: fra Hulderjenta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mayamor

Innom med en ekspressklem før jeg må løpe opp til barna som er alene oppe...

Er lite på nett om dagen, får ta det igjen senere...

Klem fra Mayamor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Nämen oj! :o

En ny graviditetsdagbok på Wit! Jag minns ju när du var gravid och väntade Ida, och det var ju inte så långt innan jag fick Malvin.

Jag funderar lite på det här med syskon till Malvin, vet inte om vi är redo riktigt ännu (han är född 6 januari) men jag vill nog ha flera barn. Jag har dock turen att jag kan vänta lite till. För så har jag verkligen förstått att det är. Tur. Ja att kunna bli gravid... för det är ju inte alla som blir det ser jag.

Lycka till med syskonförsöket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsener alle sammen :-) Har ikke akkurat vært her mye i det siste. På jobben har jeg nok å gjøre, og her hjemme går det i 100....

Huldrejenta: Vi må gjennom hele prosessen på nytt denne gangen også ja. Vi har ingen egg som er frosset ned. Vi har da nok en gang 3 forsøk på å få et søsken til Ida. Egenandel må vi da betale nok en gang.

Takk for hilsen Mayamor. Sender stooooor klem til deg.

Furstina: Husker jo deg godt også da. Har jo skrevet masse i boka di :-) Ja, vi vil gjerne nå starte med nytt forsøk. Kan jo ta litt tid. Ikke sikkert det går like fort og greit som sist :-) Ida er 2 mnd eldre enn ditt barn, så kanskje du også har endret mening om 2 mnd.... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

Hei Wit!

Reiser på feire i morgen jeg, og ville bare innom og si fortsatt god sommer til deg og tvi tvi med søskenforsøk!! Takk for svar ang. forsøk!

Forresten - du har jo ferie straks du også! God ferie, Wit!!! Nyyyyt det :klem: Ferie er topp!! :hoppe:

:klem: fra Huldra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg endelig FERIE!!!! :-) Deilig å bare slappe av nå som varmen endelig kom også...

Nå venter jeg bare på mensen som kan komme hvilken dag som helst sånn at jeg får ringt Ullevål og hørt om de har plass for meg nå i september... Krysser fingrene for det....

Kommer nok ikke til å være her så mye fremover siden vi skal reise litt bort og sånt, men har ikke glemt dere jenter :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og idag kom endelig mensen. Nå er det bare å ringe Ullevål i morgen for å høre om de har plass til meg denne mnd... Krysser bare fingrene.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Zianta :-)

Da har jeg snakket med Ullevål, og ny prøverunde med spray starter 28. august.... Fikk nesten litt sommerfugler i magen jeg :-? Men, det er jo greit å komme igang igjen nå når vi først har bestemt oss for det. Vet jo at det sikkert ikke lykkes denne gangen også på første forsøk, men tar det som det kommer.

Blir liksom ikke like stresset denne gange som sist siden vi nå alt har Ida.

Så nå kommer jeg nok til å være litt mer aktiv her fremover ja, for nå starter liksom selve prøvingen for fullt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

WWHHOOOHHOOO!!! :hoppe:

Jeg blir jo megaspent bare med tanken jeg da!!!

Håååper dere slipper å vente så lenge da!!!

:vinke: Lykke til med sprayen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk magnhild og Veronal :-) Ja, nedtelling har startet. Jeg har ferie også nå så tiden går egentlig fort ja... Skal starte med spray i slutten av ferien, og så går det jo egentlig i ett fremover. Blir utrolig spennende ja... Gleder/gruer meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det ikke lenge til du kommer igang blir jo kjempespennende.

Skal krysse alt for at det går på første forsøk denne gangen også :sjarmor::sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...