Gå til innhold

Wit's nye prøvedagbok


Wit

Anbefalte innlegg

Gjest Mayamor

Så deilig med en dato å forholde seg til. :klem:

Krysser fingrene for at dere lykkes på første forsøk.

Nattesklem fra Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for hilsener :-) Var på apoteket i går for å kjøpe spray og sprøytene. Kr 9.800,- :o Koster litt ja... Husker jo det fra sist også, men var liksom litt rart å stå på apoteket og dra kortet til den prisen....

Ikveld skal vi ut og kose oss sammen jeg og min kjære. Vi hadde bryllupsdag den 11. og skal for første gang siden Ida ble født ha barnevakt.... Svigerforeldrene mine skal passe henne.. Det går nok kjempefint, for vi drar ikke før hun har sovnet...

Imorgen drar vi på hytta. Gleder meg masse. Nå starter liksom ferien på ordentlig selv om det har vært varmt og fint denne uken som jeg alt har hatt ferie også....

Så, jeg kommer nok lite innom her de neste ukene.. Skal legge inn ny meld når jeg har startet på spray ihvertfall. Uansett, første UL er 15/9...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

På lørdag startet jeg med Synarela igjen.... Det er litt rart å være igang igjen, men utrolig spennende også... Merker lite sviing i nesen denne gangen heldigvis... Er litt lite her nå siden jeg har ferie, men kommer sterkere tilbake senere....

Ellers bare koser jeg meg sammen med mannen min og Ida...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå begynner jeg å få litt hodepine av sprayen. Håper det ikke blir verre enn nå. Husker at jeg sleit med det sist også. Utenom det går alt greit. Ida er syk for tiden med feber og forkjølelse... Litt slitsomt om natten, men ellers bra.

Tusen takk for hilsener Veronal og Zianta :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt skal du bare lese dagboka mi fruenge :-)

Nå er jeg på dag 10 med spray. Har litt hetetokter kan man si..... :oops: Ellers venter jeg liksom mensen nå.... kjenner at den er like rundt hjørnet, men vil liksom ikke starte helt her... Vil gjerne at alt skal være helt perfekt når jeg skal på UL på onsdag i neste uke.

Ellers er jeg ferdig med ferie og sitter nå på jobb igjen. Måtte pakke sprayen i veska i går sånn at jeg ikke skulle glemme den. Jeg sprayer kl 0900 og kl 2100.... Har husket det alle gangen til nå. Legger inn varsel på mobilen. Det eneste problemet var at jeg nå måtte legge det inn på jobb mobilen min også sånn at jeg ikke glemmer det her....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Tusen takk for hilsen i dagboka mi. Blir veldig glad når noen vil støtte meg i denne ventingen. Nå er ventetiden over og jeg har testet positivt.

Tusen tusen takk for støtten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for hilsen Trulselinemor. Selvsagt skal man støtte andre. Vet akkurat hva du går gjennom. Ble så glad når jeg så at det hadde lyktes for deg. Det fortjener du :-)

Sitter her på jobb jeg og venter på at jeg kan gå hjem om 20 min..... Fikk vite nå at jeg muligens har fått en jobb jeg har søkt på. Det er 99,9 % sikkert. Får endelig svar i neste uke. Gleder meg masse. Er akkurat det jeg har lyst å jobbe med uten alt for mye ansvar for andre medarbeidere nå som jeg har lille Ida.

Ellers sprayer jeg selvsagt i vei :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Veronal :-) Får bare håpe den siste 0,1% ikke slår til.....

Sitter her på jobb og venter på at det skal bli helg. Har fri igjen til uka og gleder meg masse til å være hjemme igjen. Da har jeg jo også time på Ullevål, så det blir en spennende uke....

Blir litt sliten liksom av denne sprayen. Føler at jeg ikke har helt det samme overskuddet som tidligere.. Men, men. BAre det virker så er det akkurat det samme for meg. Mensen er fortsatt ikke kommet, og det er litt rart. Må kanskje spraye litt lenger da..... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk for hilsen Pondusa :-)

Sitter her på jobb igjen jeg da og venter på at det skal bli imorgen kl 1200. Da avspasserer jeg resten av dagen og har FRIIIIIII hele neste uke.... Da er det bare å vente på at det blir den 15. sånn at jeg får tatt UL på Ullevål. Er utrolig spent nå. Kjenner at spenningen bygger seg litt opp. Håper jo selvsagt at alt skal gå like greit som sist, selv om jeg vet at muligheten er stor for at det ikke gjør det......

Uansett, krysser fingrene for meg jeg :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Mayamor :-)

Idag fikk jeg endelig mensen igjen, så nå håper jeg bare at den gjør sitt sånn at livmor slimhinnen er tynn og fin når jeg skal på UL på onsdag.... Og så håper jeg at dette var den siste mensen på laaaaaaang tid :wink:

Nå drar jeg snart hjem fra jobb. Skal avspassere litt idag, og neste uke har jeg FERIE!!!! Skal kose meg hjemme sammen med Ida. Gleder meg masse.

God helg alle sammen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...