Gå til innhold

Wit's nye prøvedagbok


Wit

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Igår fikk jeg mensen :-( Testet også for å være helt sikker, og den var negativ. Så da er det bare å brette og ermene og prøve igjen på nyåret. Vel, noe bra må vel være at jeg da kan ta øl og akevitt til julematen :-?

Ble litt lei meg, men det går over. Neste gang lykkes det :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:trøste:

Det var trist å høre Wit. :(

Her får du en oppmuntrings - :klem: ,det hjelper kanskje ikke så mye, men du får en for det.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp furstina, vi har to forsøk til, så vi gir ikke opp nei :-) Snakket med sykehuset, og jeg kan ringe inn på mens igjen i desember. Krysser fingrene igjen jeg da :-) Uansett så har vi jo allerede fått verdens nydeligste jente allerede da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde ikke at det skulle ende slik...

Men jeg fortsetter å tro...at det skal gå bedre neste gang :-) Og helt riktig; dere har en nydelig jente! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er jeg egentlig over den verste skuffelsen, og ser bare frem til neste forsøk. Har selvsagt også funnet 1000 grunner til at det egentlig er greit at det ikke ble noe juni barn.....:

Eksamen 10. juni (hadde kanskje blitt tøft ja)

Øl og akevitt i jula

Ida måtte flytte tidlig ut av sprinkelseng og sportsvogn

Har akkurat fått ny jobb - kan kanskje vente noen mnd med å bli gravid da.....

Skal på julebordstur til København med jobben... Nå kan jeg jo virkelig kose meg på den turen da :wink:

osv osv

Vet det bare er en liten trøst jeg har, men er jo greit å ha noe som er positivt også da :wink:

Og ellers koser jeg meg bare masse med Ida. Hun vokser jo så utrolig fort. Forleden dag hadde hun fått flere par med nye sko, så nå går hun bare rundt og peker på tøflene sine og sier: "KO, KO, KO" :hoho:

De er jo bare så søte i den alderen da...... :-)

Denne uken jobber jeg full uke, men de neste 3 ukene har jeg søkt meg fri på fredagene. Da får jeg slappe litt av, og Ida slipper grytidlige morgener hver eneste ukedag.... Gleder meg alt jeg :-)

Nei, ha en flott dag jenter, og takk for alle koselige hilsener jeg har fått nå etter at forsøket mislyktes. Det varmer virkelig :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter her og gleder meg til ikveld. Skal kose meg med rødvin og ost :-) Det kunne jeg jo ikke gjort hvis jeg hadde blitt gravid denne gangen :wink:

Er forsåvidt mentalt klar for tanken på nytt forsøk nå. Skuffelsen gikk egentlig fort over. Fortere enn jeg hadde trodd. Tror nok det skyldes den utrolige herlige datteren vi alt har :-)

Smelter jo bare helt om hjertet når vi henter henne etter jobb og hun kommer krabbende i turbo-fart og sier mamma, mamma, mamma. Når hun kommer frem rekker hun opp armene og smiler et utrolig stort og søtt smil :-) Kan ikke tenke på det som gikk galt denne gangen da :wink:

God helg jenter. Vet ihvertfall at jeg skal kose meg masse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har hatt en fin helg. Fredag var jeg bare så utrolig sliten, så det ble en tidlig kveld... Hadde vært en del stress siste uken, så jeg følte for å bare sove litt mye... Lørdag var en utrolig avslappende og deilig dag. På søndag var vi i barnedåp med masse kjøring og sånt...

Denne uken skal jeg bare jobbe 4 dager, så jeg gleder meg alt til helg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og nå er det siste dag på jobb før det er helg for meg igjen :-) Ikke akkurat lei meg nei..... Føler meg nå 100% klar igjen for nytt forsøk i januar... Blir godt å få november og desember til å slappe litt av på, og så satser jeg med friske kort igjen i 2005 :wink: Satser på å få et nytt november barn jeg da :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Synes du er så positiv. :tommelsmil:

Men det er jo godt å ha Ida å kikke på å vite at dere kan. :hjerte:

Fikk mensen jeg også...

Men her var det jo som forventet... TTT... :wink:

Kanskje vi går sammen neste svangerskap også da. :klem:

Klem fra Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...