Gå til innhold

Wit's nye prøvedagbok


Wit

Anbefalte innlegg

Tusen takk for hilsen alle sammen.

Da har jeg vært på Ullevål :-( På grunn av en liten cyste på ene eggstokken var jeg ikke helt nedregulert.... Altså de stakk hull på cysten UTEN bedøvelse (Auuu) og fikk penicilin for å unngå betennelser. I tillegg måtte jeg spraye en uke til ihvertfall.....

Legen min skjønte det med hodepinen, men det var dessverre ingen vei utenom :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:trøste: uff da wit det var da ikke sånne nyheter du eller vi ville lese :trøste:

Håper 1 uke på spray vil hjelpe deg så du får starte på sprøytene og komme litt lenger i prosessen.

Tenker på deg :kose:

Klemmer fra Pia :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:trøste: Huff da! Det var ikke morsomt å høre! :klem:

Tenker masse på deg!

Stoor :klem: klem Lilletrollet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk alle sammen.. dere er jo bare så søte :-)

Tror jeg alt har begynt å blø litt igjen, så da er det jo på rett vei ihvertfall...

Uansett, nå måtte vi kansellere turen vår til København. Det havner selvsagt midt oppi egguthentingen... :-(

Vi som endelig skulle ha en tur alene uten Ida....

Vel, vel. Vi får ta det igjen senere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den blødningen jeg trodde kom var bare litt spotting. Har stoppet helt igjen :-( Vet jo at jeg må blø litt for å få den hersens slimhinna ned igjen....

Ellers er jeg trøtt og sliten. Har vært på skolen på BI denne uka. Er ikke morsomt med hodepine og hetetokter.... Men, men. Krysser alt jeg har for at denne spraye perioden er over på onsdag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:trøste:

Krysser fingrene for at du snart er ferdig med alle forberedelser og snart sitter der gravid, og har glemt all hodepinen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom for å ønske deg en og dine en god og "hodepinefri" helg! :klem:

Krysser for at du er sprayferdig på onsdag, og klar til neste skritt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:trøste:

Krysser fingrene for at du snart er ferdig med alle forberedelser og snart sitter der gravid, og har glemt all hodepinen! :klem:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg heldigvis begynt å blø litt. Håper bare det holder i morgen :-? Forbereder meg på en ekstra spray uke til.... Håper jeg blir positivt overrasket. :-?

Takk for alle lykkeønsker jenter, det varmer virkelig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kryss fingrene for meg alle sammen. Skal på ny UL idag.. Blør fortsatt... Håper bare det er nok nå da :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper, håper, håper at du kan starte med sprøyter i dag.

X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X

:klem: Zianta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tusen takk alle sammen, dere er jo bare så søte :klem:

Ja, idag begynner jeg på sprøyter. Alt så kjempefint ut. Fikk redusert dosen litt fra sist siden jeg da ble litt overstimulert. Nå skal jeg inn neste torsdag for å sjekke hvordan eggene mine utvikler seg. Går alt etter planen er det uttak 14. februar. Det er 3 dager senere enn uttaket når Ida ble laget for 2 år siden, så jeg krysser alt jeg har :vinke: Den gangen måtte jeg også ha en ekstra uke på spray....

Humøret er nå litt bedre siden jeg nå VET at det faktisk går fremover.

Sa til legen min igår når jeg kom at jeg sikkert ble gående å spraye i et par mnd fremover. Da lo hun godt av meg :hoho: og sa at det håpet hun ikke jeg ønsket da, for det ville ikke hun egentlig :hoho:

Vel, som sagt var alt bra. Jeg blør fortsatt littegrann, men det var visst bare positivt.

Ha en flott dag jenter,.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...