Gå til innhold

Wit's nye prøvedagbok


Wit

Anbefalte innlegg

Gjest Mayamor

Hvordan var følelsen da du ble gravid med Ida?

Håper så inderlig at du har feil magefølelse...:klem:

Tenker på deg...

Klem fra Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan var følelsen da du ble gravid med Ida?

Håper så inderlig at du har feil magefølelse...:klem:

Tenker på deg...

Klem fra Mayamor

Da trodde jeg ikke at jeg skulle bli gravid siden det var første forsøket :-? Ellers husker jeg lite fra symptomer og sånt med unntak av tidlig kvalme da.. Er jo litt småkvalm nå også, men vet ikke om det er et symptom eller psykisk..... Blir gæern her.... Trodde at alt skulle gå så fort denne gangen, men nå krongler dagene seg av gårde altså... Skulle egentlig bare ønske mensen kom med en gang hvis det er mislykket sånn at jeg slipper å tenke så fælt :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha en fin og positiv ruge-helg, Wit!

Krysser fingre for deg... :klem:

Tusen takk lillen :klem:

Håper du får en fin helg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Wit!

Har ikke skrevet her på en stund jeg,men jeg følger med deg! Jeg krysser ekstra for at det skal feste seg hos deg!!! Det unner jeg deg etter ekstra lang spraying og kløing av sprøyter! Og så vil jeg at det skal feste seg hos deg,for da har jeg enda mere tro på at det går bra for min del neste gang!

Stooor klem :klem: Lilletrollet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mensen er fortsatt fraværende :-) På denne tiden ved forrige forsøk hadde den satt inn for fullt, og jeg hadde spottet i et par dager. Nå er det ingen ting :-) Jeg tok en negativ test idag, men det er egentlig litt tidlig, så jeg blir ikke deprimert av den grunn :-)

Krysser alt jeg har for at dette varer :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for alle lykkeønsker jenter :-)

Fortsatt ingen mens..... Testet på søndag, men det var negativt.... Hvis ingen ting skjer til i morgen tester jeg igjen...

Blir litt små-sprø av å gå sånn. Var nesten bedre sist når jeg fikk spotting fra rugedag 8-9 og mensen rugedag 9-10.

Nå bare VENTER jeg, og det er jeg veldig dårlig til altså :-?

Rugedag 12 idag....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

OI DETTE ER SPENNENDE

Er kjempespendt for oeg lese resultater i morgen

:blomst_opp: :dagensrose: :kose: dette skal gå bra krysser alt for deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel da har småblødninger startet og forsøket er nok over :-( Ble ikke så lei meg som jeg hadde trodd. Er utrolig sliten av hele forsøket denne gangen, og ville egentlig bare få en avklaring her.....

Uansett så har jeg ett søskenforsøk igjen. Vi snakket om det igår jeg og min kjære, og ble enige om at vi tar det forsøket også, men da er jeg på en måte glad for at det er slutt..... Da kan jeg endelig avfinne meg med situasjonen, og vi har jo uansett en utrolig søt og snill datter.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var trist :cry:

Men godt du har det fint og klarer koser deg med skjønne jenta dere har.

Lykke til med siste søskenforsøket det var på 3 forsøk tvillingen satt hos meg :wink::wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...