Gå til innhold

Wit's nye prøvedagbok


Wit

Anbefalte innlegg

Gjest Mayamor

Tusen takk for kryssing inne hos meg. :klem:

Tok to nye tester i morges.

Begge negative.

Håper formen din er bedre. :klem:

*løper opp og tar fatt på dagen*

Klem fra Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har jeg bestemt meg :-) Ringer inn mens igjen i juli, sånn at neste forsøk blir i august/september..... Dette er siste forsøket, så da blir jeg ihvertfall ferdig med dette :-)

Var litt deilig å endelig få bestemt seg ja :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Bare skriver litt sånn at sidene mine flyttes litt frem :-)

Det er rolig på prøve-fronten nå. Tenkte som jeg tidligere har skrevet å ringe inn på mens i juli. Da blir det oppstart i august.

Siste forsøk, så lykkes det ikke nå blir Ida enebarn :-? Sånn er det bare, og det har jeg egentlig akseptert.

Vi har jo tross alt verdens beste lille datter, så da er det egentlig ikke så ille som om vi ikke hadde hatt henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Potter

Koselig å høre fra deg igjen.

Håper dere lykkes denne gangen,hvis ikke så er dere så heldige å ha lille Ida :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I lige måde Mrs Potter :klem:

Nå skinner solen og jeg nyter livet... Sitter på jobb, og ser utover fjorden :-)

Har bestemt meg for å ikke tenke så mye på neste forsøk. Bare nyte sommer og sol......

Har fått tilbake mine gamle PMS symptomer som jeg hadde før jeg ble gravid med Ida. Ømme pupper fra omtrent egg-løsning, hodepine, øm mage osv.... Håper det er et positivt tegn som viser at kroppen min er tilbake i godt gammelt gjenge.

Har ikke hatt det sånn tidligere, så kanskje det er grunnen til at forsøkene ikke har lyktes :-? Håper det og krysser fingrene for at det lykkes denne gangen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest marilyn

så da er du i gang igjen ja..når er dine to barn født egentlig..?

var vi gravide sånn omtrent samtidig sist??

jenta mi er født sept 03. nå er jeg overmoden for å være gravid igjen.. og super hissig og irritert over å ikke bli det... stønn. jeg er håpløs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Marilyn :-) Joda vi gikk gravid nesten samtidig sist. Ida er født i november. Det med 3. søskenforsøk er bare det at jeg går til IVF-behandling, og dette er 3. og siste forsøk på et søsken til Ida :-) så jeg har bare ett barn.

Har fulgt med deg i babylaging, og håper virkelig at du snart lykkes :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Skal jo ikke se bort i fra at det kan være grunnen til at du ikke har blitt gravid på de to første forsøkene. Men dette burde vel legene vite om...?

Synes du er utrolig positiv jeg, Wit.:klem:

Og som du sier: dere har jo allerede en nydelig prinsesse.:hjerte:

Men skjønner savnet etter fler...

Masse klemmer fra Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint å høre at kroppen er kommet tilbake i normal modus nå da.

Du vet at alle gode ting er 3!!

Ha en finfin helg sammen med mann og lille prinsesse Ida! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og bare flytter på siden min :-)

Har det bra og venter på august/september :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må innom og skrive litt sånn at ikke siden min forsvinner langt bakover :-)

Ida har fått de første tegn til trassalder, og har skikkelige raseri-anfall av og til... Spesielt går det ut over mamma..... Ellers er hun fortsatt en søt og grei jente til vanlig da...

Nå i helga hadde vi tenkt å dra på hytta, men for helg nr 3 er det meldt regn :evil: Blir nok hjemme da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innom med en :klem: til deg.

Vi har også besøk av "lille prinsesse vil-ikke" til tider, og det er mamma`n som får gjennomgå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er her enda selv om jeg ikke er så aktiv for tiden :-) Takk for hilsener Mrs. Potter og pondusa :klem:

Jeg har utrolig mye å gjøre på jobben. Fikk tilbud om høyere stilling ut året for noen uker siden, og jobber nå ganske mye.... Hjemme går tiden med til mann og Ida..

Nå nærmer juli seg med stormskritt, og jeg kan snart ringe Ullevål. Må innrømme at jeg gruer meg litt for dette siste forsøket, men det skal bli deilig også å bli "ferdig".

God helg alle sammen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Mayamor

Håper også at vi kan treffes i juli.

Føler at nå har vi blitt kjent i så lang tid her og på sm/nm at nå "må" vi bare treffes. :Nikke:

Gleder meg til å se Ida også. :hjerte:

Skjønner godt at du vil "bli ferdig" med prøvingen.

Men er det slik at da er det "kroken på livmoren" for godt?

Eller tenker dere videre prøving i Danmark?

Adopsjon?

Eller Ida som enebarn?

Maser ikke jeg nei... :ler:

Klem fra Mayamor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsen Mayamor :-)

Ja, lykkes det ikke nå "pensjoneres" livmoren min :ler:

Vi orker ikke stresse mer nå. Uansett så har vi jo verdens herligste jente, og da gir vi oss med det. Jeg blir heller ikke yngre etter som forsøkene går, og derfor er jeg glad for den ene datteren jeg har fått :-)

Vi har bestemt oss for det sammen, og det er egentlig en bestemmelse jeg er glad for. Har vært sinnsykt slitsomt med disse forsøkene, så jeg er på en måte glad for at vi snart er "ferdig".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...