Gå til innhold

Wit's nye prøvedagbok


Wit

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

åhh så spennende med uttak i morgen daskal krysse alt for deg.

Husker selv når tankene rundt forsøket ikke var så mange litt rart.

Men det er vel at man mister håpet vil jeg tro.

Men du vet hva jeg sitter på SÅÅÅ dette skal gå bra sitter på siden og heier deg i mål.

LYKKE TIL :):):):):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og takk for hilsener :)

Nå har jeg vært på uttak. Fikk ut 11 egg men ett var umodent. 6 egg ble forsøkt befruktet med ICSI (5 ble befruktet) og 4 egg litt mindre modne ble forsøkt befruktet med IVF (1 ble befruktet).

Så, nå har jeg 6 befruktede egg som ligger "og koser seg" klar til innsetting av forhåpentligvis 2 gullegg på torsdag.

Uttaket gikk kjempefint. Hadde veldig lite smerter, og nesten ingen blødninger... Nå blir det spennende.....

Kjenner faktisk at det kribler litt i magen igjen :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for lykkeønsker Mayamor :klem:

Igår fikk jeg satt tilbake to flott delte egg. Så nå kommer den verste perioden egentlig. Venteperioden :roll: Alt har jo gått bra så langt, så nå er det bare den kritiske fasen igjen.

Tok meg fri fra jobb idag slik at jeg kunne slappe av en dag ekstra. Det er ikke mye jeg kan gjøre sier de på sykehuset. Være i aktivitet og ha det bra. Så imorgen reiser vi på hytta sånn at jeg kommer litt bort to dager. Er greit å ha noe annet å tenke på, ellers blir dagene lange tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Wit!

Krysser fingren for at et (eller kanskje begge....) egg fester seg! Skal nok holde meg oppdatert her inne nå fremover ja! God tur på hytta,det beste er å få dagene til å gå,men det trenger jeg vel strengt talt ikke å si til deg....du er jo erfaren i dette :blomst: ! Men gjør gøyale ting,og kos deg masse!

Tenker på deg!

:klem: Lilletrollet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marilyn

hm, jeg synes det er så rart at det i det hele tatt går an jeg!

Har dere to barn fra før? Ble de "til" på samme måte?

Hvor stor sjanse er det for at det går bra? JEg mener er det vanskelig å få de til å bli en baby på første forsøk eller bruker det som regel å være en ok sak?

Håper jeg ikke blir oppfattet om frekk, men jeg vet virkelig ingenting om denne metoden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem:

Tenker masse på dere, og håper inderlig at lille Ida nå skal få bli storesøster. Kos dere på hytta, og gjør ingenting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

marilyn: Vi har ett barn fra før, og ja hun ble til med denne metoden. Dette er tredje forsøket på et søsken til Ida (2 av disse har vi mislyktes med, altså ikke blitt gravid). Nå krysser vi alt for dette siste forsøket.

Ellers takker jeg dere alle for masse gode hilsener :klem:

Nå er jeg på rugedag 5. Spenningen stiger såklart. Går fra himmel til h%&#¤ på få minutter. Er egentlig ganske optimistisk faktisk selv om jeg vet at "fallet" kan bli stort.

Vel, bare tiden vil vise......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde ikke jeg hadde bruker her inne, jeg...derfor har jeg ikke kommentert tidligere....

Følger spent med på deg Wit og krysser fingrene så godt jeg bare kan. Denne gangen er det deres tur!

Fikk forresten høre en litt artig statistikk av en venninne (som også er prøverørs-mamma). De fleste prøverørsbarn er jenter! Litt morsomt å tenke på, for faktisk har alle de jeg kjenner som har fått barn vha. prøverør fått jenter!

Håper at det er 2 jente-egg de har satt inn, så kanskje sjangsene for at det går bra denne gangen forhøynes litt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsen DeeBee :klem:

Jeg kjenner faktisk flere som har prøverørsgutter også, så det er nok mulig :)

Egentlig så holder det om ett av eggene klorer seg fast da :) MEN, det gjenstår å se......

Det er egentlig grusomt å gå sånn og vente. Skulle ønske at resultatet kom mye fortere... Og det verste er at bivirkningene av Progestan som jeg går på er mange av de samme som med graviditet. Altså ultraømme pupper, med synlige blodårer, kvalme osv....

Har altså kjempeømme pupper, stikking i lysken og ømhet i ryggen. I tillegg springer jeg på do i ett sett. Det kan jo være psykisk også da :roll:

Vel, kun tiden vil vise......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da var alt over :tristbla:

Mensen er kommet, og vi er nå ferdige med forsøk..... Litt leit, men nå skal vi prioritere Ida og hennes behov fremover. Er litt deilig å være ferdig med dette hormon-styret.

Så da er dagboka mi ferdig.... Ble ikke så "happy-ending" som jeg håpet, men sånn er nå en gang livet.

Tusen takk for all støtte jeg har fått her inne :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...