Gå til innhold

Wit's nye prøvedagbok


Wit

Anbefalte innlegg

Krysser fingrene for at det blir en liten søster eller bror på Ida denne gangen.

Håper du ikke blir alt for plaget av sprayen - kipt å måtte spraye en ekstra uke da.

Klem fra

Zianta :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Var innom siden din og ønsker deg lykke til og synes synd på deg som må gå igjennom disse hormonene. Har hørt det er pyton. Men håper det klorer seg fast en søster, eller blor til Ida.

Lykke til.

Hilsen Lene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hilsener Lene G, Zianta og Mayamor :klem:

Akkurat nå har jeg en vanvittig hodepine som kommer og går :kjempesinna: Humøret er :sinna::twisted: , lunta kjempekort, mensen kraftig, masse hetetokter..... Med andre ord som normalt under spray-perioden.

Nå er det 2 uker igjen til UL og jeg får forhåpentligvis starte med sprøyter.... Jeg holder ut dette... Det er jo siste gangen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg legger ikke så ofte igjen spor etter meg lenger jeg,men det betyr ikke at jeg ikke titter innom og holder meg oppdatert... Tenker masse på deg,og krysser fingren for at det lykkes denne gangen!

Vi skal ikke prøve igjen før etter jul tror jeg!

Klem :klem: Lilletrollet

Endret av Lilletrollet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er godt du ser det positive i det:

Det er for å prøve å få et barn til.

Det er siste gangen.

Sikkert litt vemodig og litt deilig.

Men en ting er iallefall sikkert:

Dere har verdens skjønneste lille hjerteknuser allerede! :hjerte:

Klem fra Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hilsen Lilletrollet :klem: Håper dere lykkes neste gang.

Maymor: Ja, jeg er egentlig positiv.... vil jo gjerne gi Ida et søsken, men ikke for enhver pris liksom. Derfor er det greit at dette er siste gangen. Da vet vi hva vi har å forholde oss til :)

Ellers er jeg sånn midt mellom b&%*! og gråtekone for tiden.... hetetoktene kommer og går litt. Litt slitsomt nå som det er så klamt ute. Verst er det egentlig om natta.... Hodepinen kommer og går også. Er egentlig ikke så ille i dag, men var pyton i går....

Er sliten på jobben av alt dette, i tillegg til mye å gjøre... Men, det nærmer seg jo slutten også da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var det en ny uke igjen, og enda kortere igjen til jeg er ferdig med dette forsøket... Forhåpentligvis starter jeg med sprøyter i neste uke....

Hodepinen kommer og går. Er ikke så ille hele tiden faktisk......

Har vært en aktiv helg. På lørdag gikk vi tur i skogen og plukket bær. Ida plukket mest i magen sin da :ler:

Søndag var vi en tur i Sverige og handlet litt. Etterpå stemte vi.... Nesten deilig å være ferdig med helga :ler:

Nei, nå må jeg jobbe litt her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsener Mayamor og Pondusa :klem:

Igår var jeg på Ullevål for å sjekke om jeg kan starte med sprøyter. Som den evige pessimist jeg er var jeg jo sikker på at jeg sikkert måtte spraye i en evighet til :grine2:

MEN, alt var OK, og ikveld stikker jeg min første sprøyte igjen (for siste gang...) Det er deilig at det går litt fremover nå. Synes jeg har holdt på i en evighet.....

Skal på ny UL 30/9 for å sjekke antall egg og str på disse. Det blir nok uttak og innsetting i uke 40.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sprøytene er ikke ille Pondusa. Jeg bruker en sånn penn som ligner på den de med sukkersyke bruker. Kjenner nesten ingen ting...

Stakk første stikk igår. Traff litt for kjært tror jeg siden jeg kjente stikket littegrann, men ingen ting vondt altså....

MEN, nå er jeg ihvertfall igang. Føler at dette er den EGENTLIGE starten på forsøket.... Det er jo nå fremover det blir spennende...

Måtte si på jobben igår at jeg blir borte noen ettermiddager og to dager i uke 40. Fortalte ikke hva jeg skulle, bare at jeg hadde noen undersøkelser på sykehuset. Noe mer har de jo ikke krav på å vite heller. Fortalte selvsagt at det ikke var alvorlig også da ;)

Ja, uke 40 er ikke langt unna. Neste uke skal jeg på UL 30/9 for å sjekke utvikling av egg osv. Ser alt greit ut da får jeg dato for uttak....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare snike litt her, jeg da. Spennende å se at du er i gang igjen. Håper virkelig at det går bra denne gangen. Ikke lenge til ul nå. Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk for hilsen pia og Cathrine.

Jeg ser av "prikker" jeg har fått på NM at flere har vært innom her og sjekket dagboka mi. Er jo koselig det da :)

Nå er det 1 dag igjen til UL. Gruer/gleder meg. Kjenner jo at noe har skjedd i magen da. Er oppblåst og har følelsen av det er noe der... Håper på mange flotte og store egg i morgen...

Dette er jo siste gangen, så derfor blir det litt vemodig også hvis det ikke lykkes nå. Samtidig er jeg glad for at det ikke blir flere runder med hormoner. Kroppen blir utrolig sliten av det både psykisk og fysisk. MEN, jeg er egentlig ikke så negativ denne gangen. Tenker faktisk mindre på det enn tidligere. Øvelse gjør kanskje mester :)

Vel, skriver mer etter UL i morgen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Zianta :klem:

Var på UL igår. På den ene siden hadde jeg 5-6 eggposer på 18-19 mm, på den andre siden samme antall med de var litt mindre. Slimhinna var kjempefin. Så da..... Selv om jeg går på lav dose med Puregon må jeg minke denne i kveld, så ikveld er det kun 75 IE mot tidligere 125 IE. I morgen kveld setter jeg eggløsningssprøyte og på mandag er det tid for det siste uttaket :)

Har egentlig ikke noen tanker rundt dette forsøket. Håper det går bra, men er også glad for at dette er siste gang. Det er utrolig slitsomt både for meg og de hjemme å gå på disse hormonene....

Denne gangen vet "ingen" hva vi holder på med. Jo, dere jenter her så :klem: men ingen av familie eller venner. Vi orker ikke det maset som følger med. Da er det bedre å fortelle i etterkant hvordan det gikk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...