Gå til innhold

Wit's nye prøvedagbok


Wit

Anbefalte innlegg

Jeg skriver ikke så mye her inne for tiden, men det tar seg nok snart opp :-) venter mensen i løpet av den neste uken, og da skal jeg ringe Ullevål. Får håpe jeg nå får starte opp i slutten av juli med spray, og er igang for fullt igjen etter ferien....

Venter nå bare på å bli ferdig med dette siste søskenforsøket...

Ellers har Ida ørebetennelse og er syk ellers også. Jeg er UTROLIG sliten, men nå er hun heldigvis bedre. Har hatt opp mot 40 i feber, og det er varmt når det også er over 25 grader ute....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da ringte jeg Ullevål idag siden jeg fikk mensen. MEN, de har ferie, og jeg må ringe igjen 21/7. Håper nå bare de har plass til meg på denne gangen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg laget et album til Ida også. Linken ligger nederst her :D

Ida har akkurat hatt den 4. barnesykdommen. Hun har nå vært i barnehagen igjen i 3 dager, og syntes selv det var veldig bra :)

Det er utrolig varmt for tiden, så det store overskuddet er nok ikke til stede nei...Sitter her på kontoret og bare svetter.....

Nå er det 1 uke og 1 dag igjen til jeg ringer Ullevål og sjekker om jeg får startet opp med siste forsøket.

God sommer alle sammen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det er plass til dere så du kan starte med medesiner nå i juli krysser alt for at dette søskenforsøket skal lykkes:-)

Ha fortsatt en strålende sommer :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, da har jeg ringt Ullevål, og etter to - TO - timer i tlf for å komme gjennom fikk jeg beskjed om å ringe igjen i august :frustrert:

Vel, vel. Da er jeg ihvertfall ferdig med ferien før jeg starter igjen. Ble litt :frustrert: med engang, men OK..... Det er jo siste forsøket også, så det kan jo være greit å slappe av gjennom denne sommeren....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..... og nå har jeg ferie :) Kommer nok lite innom her de neste fire ukene.... Skal til Bergen først, så hytta og til slutt Danmark og løveparken.

Kommer til å bli så bra med litt fri nå ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Ja, da var ferien over :roll:

Nå har jeg endelig fått dato for oppstart på neste forsøk. Skal starte med spray 24.8, men måtte spraye en uke ekstra på grunn av stor pågang. Har derfor første UL for å sjekke nedstimuleringen 20.9. Vel, vel. Det går jo fremover...

Ferien var kjempedeilig :) Møtte Mayamor på Fløien og vi koste oss der en liten stund. Andreas var jo bare blitt en så stor og flott gutt :klappe:

Nei, har masse å gjøre på jobb idag, så jeg skriver mer senere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det under en uke igjen til spray-start. Neste onsdag morgen er det på'n igjen.... Håper alle gode ting er TRE og at vi lykkes denne gangen :)

Har nå akkurat hatt en ferie som gjør at batteriene er ladet opp igjen. Føler nå at jeg er motivert for dette siste forsøket. Særlig siden vi har bestemt oss for at dette er det siste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imorgen starter jeg sprayingen..... Huff, gruer meg litt til all denne ventingen som nå kommer...... Vet jo at det er slitsomt, og skal være glad når jeg er i midten av oktober og jeg endelig vet resultatet..........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhhhhhhhhhh så spennende med spraystart i morgen jammen gost jeg titten innom her i dag da så jeg får ønske deg LYKKE LYKKE TIL.

Denne gangen skal dere jammen meg lykkes :klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for hilsen pia :klem:

Nå er de første "sniff" tatt, og jeg bare venter på diverse bivirkninger som alltid dukker opp. Er litt rart å tenke på at dette er siste gangen, men litt godt også. Håper nå bare september flyr av gårde sånn at jeg blir ferdig.

Her skinner solen idag, og jeg skal snart fly avgårde på et møte. Skriver mer senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tusen takk pondusa og Mrs.Potter :klem:

Nå er jeg på 3. spraydag. Har egentlig ikke helt skjønt at jeg er igang enda.... Men det kommer nok sammen med hodepinen :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Wit

Håper virkelig dere lykkes denne gangen. Skal krysse alt jeg har for dere :klem1:

Du får håpe at du slipper unna hodepinen denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 7 med spray og bivirkningene har startet... Masse hetetokter og kort lunte :frustrert::sur: Våknet i natt gjennomvåt av svette... Heldigvis ingen hodepine enda.....

Merker at jeg ikke er fullt så stressa dette forsøket. Holder nesten på å glemme sprayingen :) Lykkes vi ikke nå så er vi jo ferdige med dette, og det føles litt godt det også. Det er slitsomt å stadig gå i denne hormon-tåka og spenningen rundt det.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...