Gå til innhold

Wit's nye prøvedagbok


Wit

Anbefalte innlegg

Hadde vært koselig å ha neste svangerskap sammen også Mayamor :-) Men da må du vente litt :wink: skal ikke inn før i januar igjen jeg vettu....

Ellers var Ida i 1-års dag igår. Hun koste seg med kake og juice. Fikk en seigemann også, men skjønte ikke helt hva det var :-) Hun var litt skeptisk til mange ukjente, men satt faktisk alene sammen med de andre 1-åringene rundt barnebordet og spiste kake :-)

Nå gleder jeg meg bare til neste helg igjen. Er sliten for tiden :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må skrive noen ord her igjen..........

Sitter på jobb og håper at mensen kommer tidlig denne gangen :-? Rart ønske kanskje, men da går det fortere frem til neste forsøk......

Må ut å shoppe litt snart. Ida skal ha skjorte til den flotte strikkede bunad/drakten hun har fått hos farmor. Vi skal bruke den når vi tar 1-års bilder, og så skal hun få en av mine små barnesøljer. Blir sikkert kjempefin :-)

Ida har vært syk to dager nå. Først en kveld/natt med masse luft i magen. Dro på legevakten for å være sikker etter 3 timer med vræling. Fikk miniform, og magen er nå fin igjen. Hun er forkjølet også, så jeg var hjemme igår (etter en time søvn om natten...) og pappan hennes er hjemme idag. I morgen har jeg fri, så hun får god tid på å bli frisk.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte skjorte til Ida, men den ble dyr..... Kr 399,- for noe hun kun kommer til å bruke noen ganger :-( Måtte på fru Lyng for å finne noe jeg kunne bruke. Kjøpte str 86 da selv om Ida egentlig bruker str 80. Bretter heller litt opp sånn at hun kan bruke den lenger.

Trodde jeg skulle få mensen igår på grunn av skikkelige murringer, men den kom ikke. Vel, den skal vel ikke komme på noen dager enda, men det er jo lov å håpe :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har Ida bursdag :-)

Hun var på 1-års kontroll og fikk vaksine også. Alt var helt strålende :-)

En kjempestolt mamma gikk derfra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for gratulasjoner :-) Dagen gikk kjempefint. Ida koste seg og spiste bløtkake... Masse pakker fikk hun og full oppmerksomhet hele tiden :-)

Alt var helt perfekt.

Nå har vi forresten fått plass til henne i barnehage også. Plassen er fra januar. Da slipper vi stresset med besteforeldre som ofte skal noe annet og vi da må ta fri. I tillegg får hun leke med andre barn. Det blir toppers :-) Føler da at litt mer faller på plass. Nå må bare mensen komme også da sånn at alt er i rute i desember og mitt neste forsøk i januar.... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med vel overstått 1-årsdag. det var vel greier tenker jeg!!

Åssen går det mot forsøket da? Fått noe mens...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg endelig fått mensen da.... Den jeg måtte ha før jeg venter på neste mens og kan starte nytt forsøk :-) Den lot vente litt på seg, men kom heldigvis til slutt...

Fikk tatt masse fine bilder av Ida hos fotografen tror jeg. gleder meg til å få de om 10 dager :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med mens :sjarmor:

Ja skikkelig irriterende når man går og venter på mensen ihvertfall når det er snakk om å komme igang med nytt forsøk.

Vet det er mange som har problemer med syklusene etter hormon behandlingene.

Blir spennende når dere kommer igang igjen :sjarmor:

Håper fotografen fikk tatt masse fine bilder :klem2:

Klemmer fra Pia :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lillen: Jeg måtte vente en mens før jeg kunne ringe inn igjen, og den kom endelig nå. Neste mens kommer i midten av desember. Da ringer jeg og kan begynne på spray igjen 21 dager etter det. Dvs enten slutten av desember eller starten av januar. Så går jeg på spray og sprøyter i ca 1 mnd....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klart du er lei deg, det er tungt når et forsøk ikke går. Man havner liksom litt i kjelleren. Men som du sier skal dere jo ha et nytt forsøk på nyåret.

Hvordan er det å studere å drive med prøverør?

Har du igjen lenge av studiene?

Jeg skal også ha søskenforsøk på ullevål,men jeg tror jeg venter til våren pga eksamener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk for hilsener alle sammen :-) Er ikke her så ofte for tiden siden det er litt hektisk, men lover å komme sterkere tilbake når det nærmer seg forsøk :-)

cemi: Jeg studerer på deltid og jobber på heltid, og JA det er slitsomt. Men dette var siste mulighet for å få dekket studiene fra arbeidsgiver. Jeg tar et 30 studiepoengs fag på BI som avsluttes sommeren 2005. Jeg holdt på med studie når jeg ble gravid med Ida også, og det gikk greit. Litt mer slitsomt nå med henne ved siden av, men jeg har en fantastisk mann da :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter fortsatt her og venter på mens. Når den kommer ringer jeg Ullevål, og får forhåpentligvis starte med spray 21 dager etterpå... Nå krysser jeg bare fingre for at det ikke blir alt for forsinket her :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og på lørdag kom endelig mensen. Skal ringe sykehuset idag kl 1100. Sist gang oppdaterte jeg om hva som skjedde både her og på NM, men denne gangen skriver jeg kun her..... Ble litt slitsomt med dobbel føring liksom :-)

Nå håper jeg bare at jeg får komme inn på denne gangen. Regner med å starte med spray 1. januar 2005 (for en måte å starte året på da :-) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg snakket med sykehuset, OG vi er igang igjen :-) Ut fra egne beregninger er spray start 1. januar, så får jeg bare se hva som står i papirene.....

Huff gruer meg nesten litt jeg :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...