*tine* Skrevet 2. mars 2005 #381 Del Skrevet 2. mars 2005 til deg! Bedre lykke neste gang. tine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronal Skrevet 2. mars 2005 #382 Del Skrevet 2. mars 2005 Det var synd, Wit! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 2. mars 2005 #383 Del Skrevet 2. mars 2005 :trøste: Så dumt da! Håper det går bedre neste gang. fra Mrs.Potter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 3. mars 2005 #384 Del Skrevet 3. mars 2005 Æsj, så dumt at det ikke gikk denne gangen heller. Håper neste forsøk produserer en liten bror eller søster til Ida. Klem fra Zianta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 3. mars 2005 #385 Del Skrevet 3. mars 2005 Å nei! Dette var utrolig trist....Jeg håpet så innmari at det skulle gå bra for dere! Vet du noe når dere kan komme igang med neste forsøk eller? Stooor klem Lilletrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 3. mars 2005 #386 Del Skrevet 3. mars 2005 Uff da. :trøste: Godt du har Ida OG en flott mann ved din side. Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wit Skrevet 4. mars 2005 Forfatter #387 Del Skrevet 4. mars 2005 Tusen takk alle sammen Vi har snakket om når vi skal ta det siste forsøket og blitt enige om at vi venter til høsten. Jeg vil ha en liten pause nå. Er sliten og lei, og har lyst på en sommer uten prøve-stress... Uansett tror jeg heller ikke at jeg hadde nådd noe før Ullevål tar sommerferie i juli... Så, hvis jeg ikke ombestemmer meg starter nok neste forsøk etter sommerferien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronal Skrevet 7. mars 2005 #388 Del Skrevet 7. mars 2005 Høres ut som en fin plan! Håper du får en fin vår og sommer med Ida og mannen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 7. mars 2005 #389 Del Skrevet 7. mars 2005 Det gjør nok godt med en liten pause ja. Så kan du nyte våren og sommeren sammen med mannen og jenta di,uten prøve-stresset fra Mrs.Potter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magdamor Skrevet 11. mars 2005 #390 Del Skrevet 11. mars 2005 Så utrolig leit å lese at det ikke gikk denne gangen. :-( Jeg hadde trodd det skulle gå denne gangen jeg..... Sikkert lurt å drøye neste forsøk litt nå ja. Kroppen har sikkert godt av litt pause den også. Sikkert ikke bare bare å gjennomgå disse hormonkurene. Så kan du slappe av og nyte sommeren med datter og mann, det blir sikkert deilig det også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wit Skrevet 31. mars 2005 Forfatter #391 Del Skrevet 31. mars 2005 Tenkte jeg bare skulle skrive noen ord igjen :-) Jeg har det veldig bra og er med frisk mot som det heter... Nå har naturen bestemt for meg at det ikke blir noe forsøk før til høsten. Mensen er enda ikke kommet, og denne perioden kan jeg IKKE ringe inn. Skulle jeg være med før sommeren måtte jeg ringt inn på neste mens i april, og det sier seg selv at det blir litt vanskelig. Egentlig synes jeg det er veldig bra, for da slipper jeg å sitte der med tvilen over hva jeg skal gjøre... Har egentlig lyst til å bli ferdig med hele greia nå sånn at jeg kan tenke på det jeg har, og ikke hva jeg evt kan få. Imorgen skal min lille nups begynne i ny barnehage. Blir spennende det ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 1. april 2005 #392 Del Skrevet 1. april 2005 Ønsker deg ei riktig god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronal Skrevet 9. april 2005 #393 Del Skrevet 9. april 2005 Håper ny barnehage har vært en suksess og at livet ellers er generelt bra! God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wit Skrevet 12. april 2005 Forfatter #394 Del Skrevet 12. april 2005 Takk for hilsener :-) Nå har mensen endelig kommet, men det sier seg selv at det ikke blir noe nytt forsøk før til høsten. Greit nok synes jeg.... Gleder meg til en lang fin sommer uten noe stress rundt prøverør og alt annet sånt stress. Vi skal kose oss masse sammen. Har akkurat hatt en h*** uke. Jeg er sykemeldt og dårlig, mannen har hatt omgangssyke og Ida ørebetennelse. Heldigvis er de to andre friske igjen nå sånn at jeg også får mulighet til å pleie helsa litt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magdamor Skrevet 12. april 2005 #395 Del Skrevet 12. april 2005 En her også fra oss her :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 12. april 2005 #396 Del Skrevet 12. april 2005 Å god bedring, vennen. Kjekt at du oppdaterer litt her inne. Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wit Skrevet 13. april 2005 Forfatter #397 Del Skrevet 13. april 2005 Takk Magdamor og Mayamor Nå har akkurat legekontoret ringt. Blodprøvene viser at jeg har en infeksjon i kroppen. Prøvene på lungebetennelse er ikke kommet tilbake enda, men legen min tar ingen sjanser. Jeg skal starte med antibiotika IDAG, og på lungerøntgen IMORGEN! Vel, vel. Plutselig var det kanskje noe allikevel. Kunne de ikke tatt de blodprøvene for noen uker siden da? Føler meg OK nå som jeg får slappet litt av. Ida er i barnehagen og mannen min er på jobb. Blir litt rastløs av bare å gå hjemme.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronal Skrevet 13. april 2005 #398 Del Skrevet 13. april 2005 Uff da - håper det ikke er lungebetennelse. Uansett: Håper formen kommer seg snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wit Skrevet 14. april 2005 Forfatter #399 Del Skrevet 14. april 2005 Takk for hilsen Veronal Det var heldigvis ikke lungebetennelse. Bildene var helt fine. MEN, det er en infeksjon et sted så jeg må ta ut antibiotika kuren så får vi se :-) Føler meg litt bedre, så da er det jo på opp ihvertfall :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wit Skrevet 14. april 2005 Forfatter #400 Del Skrevet 14. april 2005 og det kom visst to ganger :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå