Gjest Mayamor Skrevet 24. februar 2005 #361 Del Skrevet 24. februar 2005 Hvordan var følelsen da du ble gravid med Ida? Håper så inderlig at du har feil magefølelse... Tenker på deg... Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 25. februar 2005 #362 Del Skrevet 25. februar 2005 Ha en fin og positiv ruge-helg, Wit! Krysser fingre for deg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wit Skrevet 25. februar 2005 Forfatter #363 Del Skrevet 25. februar 2005 Hvordan var følelsen da du ble gravid med Ida? Håper så inderlig at du har feil magefølelse... Tenker på deg... Klem fra Mayamor Da trodde jeg ikke at jeg skulle bli gravid siden det var første forsøket :-? Ellers husker jeg lite fra symptomer og sånt med unntak av tidlig kvalme da.. Er jo litt småkvalm nå også, men vet ikke om det er et symptom eller psykisk..... Blir gæern her.... Trodde at alt skulle gå så fort denne gangen, men nå krongler dagene seg av gårde altså... Skulle egentlig bare ønske mensen kom med en gang hvis det er mislykket sånn at jeg slipper å tenke så fælt :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wit Skrevet 25. februar 2005 Forfatter #364 Del Skrevet 25. februar 2005 Ha en fin og positiv ruge-helg, Wit! Krysser fingre for deg... Tusen takk lillen Håper du får en fin helg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 25. februar 2005 #365 Del Skrevet 25. februar 2005 Hei Wit! Har ikke skrevet her på en stund jeg,men jeg følger med deg! Jeg krysser ekstra for at det skal feste seg hos deg!!! Det unner jeg deg etter ekstra lang spraying og kløing av sprøyter! Og så vil jeg at det skal feste seg hos deg,for da har jeg enda mere tro på at det går bra for min del neste gang! Stooor klem Lilletrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magdamor Skrevet 25. februar 2005 #366 Del Skrevet 25. februar 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aftenstjerne Skrevet 25. februar 2005 #367 Del Skrevet 25. februar 2005 Håper dere får en fin helg, Wit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 25. februar 2005 #368 Del Skrevet 25. februar 2005 Håper du får ei kjempefin helg, Wit! fra Mrs.Potter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 27. februar 2005 #369 Del Skrevet 27. februar 2005 Spennende å se hvordan det går dette her. Håper helgen har forblitt mensfri. Er så spent, så spent... Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wit Skrevet 27. februar 2005 Forfatter #370 Del Skrevet 27. februar 2005 Mensen er fortsatt fraværende :-) På denne tiden ved forrige forsøk hadde den satt inn for fullt, og jeg hadde spottet i et par dager. Nå er det ingen ting :-) Jeg tok en negativ test idag, men det er egentlig litt tidlig, så jeg blir ikke deprimert av den grunn :-) Krysser alt jeg har for at dette varer :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 27. februar 2005 #371 Del Skrevet 27. februar 2005 Så spennende da.........krysser alt fremdeles jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 28. februar 2005 #372 Del Skrevet 28. februar 2005 Krysser alle ledige kroppsdeler for dere, og håper spiren har klort seg fast der inne. Klem fra Zianta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
coda Skrevet 28. februar 2005 #373 Del Skrevet 28. februar 2005 Er med i kryssegjengen! Håper det går i orden! :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 28. februar 2005 #374 Del Skrevet 28. februar 2005 Tenker på deg! Håper et lite mirakel slår rot hos deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bromle Skrevet 28. februar 2005 #375 Del Skrevet 28. februar 2005 Jeg håper og krysser fingrene for at dere har lykkes denne gangen.. Masse masse lykke til videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wit Skrevet 1. mars 2005 Forfatter #376 Del Skrevet 1. mars 2005 Tusen takk for alle lykkeønsker jenter :-) Fortsatt ingen mens..... Testet på søndag, men det var negativt.... Hvis ingen ting skjer til i morgen tester jeg igjen... Blir litt små-sprø av å gå sånn. Var nesten bedre sist når jeg fikk spotting fra rugedag 8-9 og mensen rugedag 9-10. Nå bare VENTER jeg, og det er jeg veldig dårlig til altså :-? Rugedag 12 idag.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 2. mars 2005 #377 Del Skrevet 2. mars 2005 OI DETTE ER SPENNENDE Er kjempespendt for oeg lese resultater i morgen :blomst_opp: :dagensrose: dette skal gå bra krysser alt for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wit Skrevet 2. mars 2005 Forfatter #378 Del Skrevet 2. mars 2005 Vel da har småblødninger startet og forsøket er nok over :-( Ble ikke så lei meg som jeg hadde trodd. Er utrolig sliten av hele forsøket denne gangen, og ville egentlig bare få en avklaring her..... Uansett så har jeg ett søskenforsøk igjen. Vi snakket om det igår jeg og min kjære, og ble enige om at vi tar det forsøket også, men da er jeg på en måte glad for at det er slutt..... Da kan jeg endelig avfinne meg med situasjonen, og vi har jo uansett en utrolig søt og snill datter..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Furstina Skrevet 2. mars 2005 #379 Del Skrevet 2. mars 2005 Nej. Så trist... :blomst_opp: til dig och Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 2. mars 2005 #380 Del Skrevet 2. mars 2005 Det var trist Men godt du har det fint og klarer koser deg med skjønne jenta dere har. Lykke til med siste søskenforsøket det var på 3 forsøk tvillingen satt hos meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå